aprilslankeren Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #81 Skrevet 11. mai 2011 Ungen kan bestemme selv ja, ikke faren (eller stemoren). Synes uansett det var et usedvanlig dårlig forslag å foreslå at stemoren skal nekte gutten å treffe faren sin. Hvor har jeg sagt at jeg nekter de å treffe hverandre?? Jeg sa at den dagen de skal ha komfen , hvis ikke de finner et lokale, så får de gå ut på resturant, da jeg ikke ønsker å bli jaget ut av huset. Jeg sørger bare for å jobbe de dagene han er her, skole på dagen for han , hjemme for meg, hjemme for han på kvelden, jobb for meg. Så enkelt er det bare.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #82 Skrevet 11. mai 2011 Hvor har jeg sagt at jeg nekter de å treffe hverandre?? Jeg sa at den dagen de skal ha komfen , hvis ikke de finner et lokale, så får de gå ut på resturant, da jeg ikke ønsker å bli jaget ut av huset. Jeg sørger bare for å jobbe de dagene han er her, skole på dagen for han , hjemme for meg, hjemme for han på kvelden, jobb for meg. Så enkelt er det bare. Ingen her har sagt at du nekter han å komme. Jeg syns bare det er rart ikke gutten er mer hos moren sin siden han har så mye imot deg. Han er tross alt gammel nok til å bestemme det selv. Jeg hadde ikke latt en guttunge styre når jeg skal være hjemme i mitt eget hus eller på jobb for den saks skyld......
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #83 Skrevet 11. mai 2011 Hvor har jeg sagt at jeg nekter de å treffe hverandre?? Jeg sa at den dagen de skal ha komfen , hvis ikke de finner et lokale, så får de gå ut på resturant, da jeg ikke ønsker å bli jaget ut av huset. Jeg sørger bare for å jobbe de dagene han er her, skole på dagen for han , hjemme for meg, hjemme for han på kvelden, jobb for meg. Så enkelt er det bare. Du får bare bite tenna sammen og holde ut litt til. Om et år eller to blir det slutt på faste helgebesøk. Sønnen min sluttet med faste pappahelger da han var 15.
Gjest Maiken Skrevet 11. mai 2011 #84 Skrevet 11. mai 2011 Selv ble jeg konfirmert i fjord (er 16 år), og jeg skjønner GODT hvorfor stemor ikke gir gutten gave eller lar han få være med på ferie. Hvem oppfører seg som dette? Det er jo helt uakseptabelt at en som har vært så mye i livet til gutten, betalt og hjulpet til ikke engang får delta i en konfirmasjon! For en drittunge sier jeg bare.. Jeg er også skilsmissebarn, og har 2 steforeldre som jeg forguder. De er med i livet mitt i like stor grad som deg, de betaler for ting jeg trenger og er der for meg. Hadde jeg behandlet de som stesønnen din nå behandler deg hadde jeg virkelig fått hørt det hos foreldrene mine. Det må være utrolig tungt å være "mor" for en du ikke er mor for. Klapp på skulderen til deg, du gjør en utrolig god jobb! Lykke til med stesønnen din, håper du får ting oppklart i dette "mysteriet" :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå