Pupsilure Skrevet 20. april 2012 #441 Del Skrevet 20. april 2012 Da er hun ikke så veldig stor nei, men sikkert godt når man må bære dem innimellom. Jeg holder på å dø når jeg blir nødt til å bære Goffel lenge, spesielt når han trasser, og sparker, og vil gå selv, men vi ikke har tid til det. Han veier 13-14 kg nå. Kjedelig når vofsen ikke kan få menneskemat... Du får begynne å gi H bikkjemat da vet du Kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. april 2012 Forfatter #442 Del Skrevet 20. april 2012 Ja, det er praktisk med en liten og lett unge Har gjenoppdagen Manducaen igjen! Tror det var meningen at jeg ikke skulle få den solgt Bruker den ganske mye nå, har henne på ryggen Blir tidlig kveld på meg! Er helt tom etter en lang dag, fylle i varmeflaska og varme risposen før det er natta! Kanskje jeg orker ei pils imorgen kveld God helg, Pupsilure og Goffel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. april 2012 Forfatter #443 Del Skrevet 25. april 2012 Det regner og regner ute!! Og jeg elsker det!! Jeg slapper av bedre nå som det regner, kan ikke gjøre noe utendørs og det er avslappende Har ikke bil idag heller så jeg er nødt til å være hjemme! H sover endelig lur! Vi har akkurat hatt besøk av Mazilla og S Fikk tatt fotavtrykk som merkes 1 år!! Vi har tatt fotavtrykk sammen fra de var 3 mnd småsnuppene! Etter bortimot 8 forsøk fikk vi noen bra avtrykk av H, mens S var så rolig at Mazilla fikk lagd 3 avtrykk på rappen og alle var bra! hehe Koste oss med vafler og brunost Nå er det avslapping før jeg skal kikke litt på bilder som skal i album. Har ikke fått gjort sånne ting på månedsvis! Fikk forresten alenetid igår!! Helt fantastisk! Jeg sa bare til Mannen at jeg stakk på treningssenteret. Kom hjem igjen 3timer etterpå Var visst like før han ringte for å høre hvor jeg ble av! Tok først solarium, så trening, badstu og en lang dusj Deilig å slippe å stresse! Vanligvis når jeg trener er H med og man kan kun ha de i barnepassen i 1t, 1,5t hvis det er få barn.. Nå skal jeg lage et nytt lavkarbobrød (fikk ei lett oppskrift av mi søster) Det er ikke det at det smaker så innmari godt,men jeg blir utrolig mett av bare to bittesmå skiver... Har ikke startet noen lavkarbodiett iallefall... Men skal prøve å ikke spise snop i ukedagene og drikke mer vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. april 2012 #444 Del Skrevet 25. april 2012 Hvordan tar dere håndavtrykk? har aldri gjort det før, og ble litt lei meg for det egentlig. Kos deg inne med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. april 2012 #445 Del Skrevet 25. april 2012 Takk for i dag, det var kjempekoselig! Og vaflene falt jo i smak, både for store og små.. Rakk dere avgårde i ettermiddag, eller slo dere det fra dere? Jeg fikk nettopp fremkalt bilder, da hadde jeg ikke gjort det siden slutten av september.. Har fortsatt ikke kommet så langt som til å sette de i album da Pupsilure: Vi tar fotavtrykk Håndavtrykk hadde garantert bare blitt noe kliss, og jeg tør ikke tenke på hvor mye maling som hadde havna i munnen/ansiktet/håret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. april 2012 Forfatter #446 Del Skrevet 26. april 2012 Pupsilure: det regner idag også,og jeg slapper av og koser meg Mazilla: ble visning, men huset var helt annerledes i virkeligheten enn på bildene og trafikken fra veien hørtes godt der også... Veldig mye trapper og små rom, vanskelig å holde rent. Mannen så for seg allskens scenarier hvor H kunne skade seg der... Tenk om hun faller på flisene, faller i trappene osv... Nå sitter jeg å vurderer om jeg skulle hatt meg en tur ned på senteret... Mannens søster har fått en liten baby (2100g!!) og vi vil sende ei gave til han. Vi fant ut via facebook at hun hadde fått... Det er så kjedelig når det er så mye uvennskap i familien. Merker at jeg blir utrolig sliten av det... Må prøve å verken tenke på det eller prate om det... Ikke moro for de rundt meg å måtte høre på de negative greiene (feks Mazilla) Merker at det tapper meg for energi... Ellers så gleder vi oss til lørdag!! Blir stor bursdagsfeiring for H! 5 barn og 7 voksne +/- Har akkurat tatt bilder av H som skal i avisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. april 2012 #447 Del Skrevet 27. april 2012 Kos dere med bursdagsfeiring! Neste helg er det vår tur med barneselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. april 2012 #448 Del Skrevet 28. april 2012 Kjempekoselig bursdag i dag! Søsknene dine er skikkelig koselige! Og dama til broren din også Hvordan ble lavkarbobrødet forresten? Glemte å spørre tidligere i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2012 Forfatter #449 Del Skrevet 29. april 2012 Takk for det, MarianneE Mazilla: kjempekoselig at dere kom!! Ja, jeg er veldig fornøyd med søsknene mine Første gang jeg også møtte dama til broren min faktisk! Hun var skikkelig koselig!! Jeg skal lage bildealbum til familien så jeg kan sende invitasjon til deg også Søs reiste for en times tid siden, stille her!! er så koselig å ha dem på besøk!! H ligger å sover ute i vogna, hun nektet å sove i senga idag.. Hun sovnet etter ti minutts trilling Mannen sover nede i kjelleren... Han var ute igår... Helt greit at han gikk ut altså, men skuffende at han drakk så mye. Jeg sto opp i natt da han kom og hjalp han ned i kjelleren... Han skreiv litt med moren sin via facebook igår, det var veldig tøft for han og er nok grunnen til at han drakk så mye... Det er sårt for han med de foreldrene... Men halvbroren hans og dama kom i bursdagen og det var kjempekoselig! Han er litt på samme sted som Mannen mtp faren deres,så han har støtte og noen andre å prate med. Nå skal jeg prøve å slappe av litt på sofaen før jeg skal ut å jobbe litt i hagen. Tar H med meg når hun våkner ta med noen leker ut tenker jeg! Hadde grinda hennes vært lettere så kunne jeg tatt den med meg ut... mulig jeg prøver på det! mulig jeg spiser litt ostekake også! Mannen lagde forresten H si bursdagskake!! ble helt imponert, skikkelig prinsessete bløtkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #450 Del Skrevet 30. april 2012 Ny uke,nye muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #451 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg klarte ikke å holde meg!! Hadde tenkt å få satt inn alle bildene jeg har liggende i album før jeg bestiller flere papirkopier.... Jeg bestilte over 150 bilder idag... Nå MÅ jeg sette meg ned med bilder Men Mannen skal se storkamp idag, så da kan jeg kose meg med bildene Ellers så reiste H seg opp fra gulvet og sto, heeeelt alene idag Satt fascinert og så på begge to Hun hadde ikke strømpebukse på, så skal prøve å bruke mest tightser istedet for strømpebukse Var også i banken og satt inn litt penger som vi hadde liggende helt fra dåpen... Bedre sent enn aldri Fikk bursdagsgave fra banken!! En slags termos med sugerør (lik en sånn som du har mazilla) Nå som hun har mer enn 300kr på kontoen sin får vi gratis inngang i dyreparken både Mannen, H og jeg! Er sånn barneklubb Var på lekeplassen etterpå, prøve huska, en lekehest og sklia (måtte tenke meg godt om!! i mitt hodet er det jo desso,jyngehæstn å sklio) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. april 2012 #452 Del Skrevet 30. april 2012 Så gøy at hun reiste seg og stod! Vi kjøpte årskort i Dyreparken i går vi, så nå blir det nok mange turer dit på oss fremover. Kjempekoselig! Har du forresten smakt frokostblandinga Kick Raspberry fra Semper? Den smaker nesten som Solfrokost eller hva det heter. Kjempegod! Hvis du liker sånn Solfrokost da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. april 2012 #453 Del Skrevet 30. april 2012 Flinke H!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #454 Del Skrevet 30. april 2012 ååå,solfrokost!! Det har jeg savnet! Skal handle en sånn! Takk Så moro med årskort! Da har man iallefall noe å finne på i helgene!! (eller om man har en dag fri!) Mannen vil at vi skal vente til neste år,han syns hun er for lita... Men vi får nå se etter gratisturen Pupsilure: veeeeel, nå fikk jeg dratt alt meg ned, rigget meg ved spisestuen... og så finner jeg ut at ALLE bildene er for store for albumet Jeg har bestilt feil sist!!! Håper jeg ikke har gjort det denne gangen også... Så nå må jeg ut og finne et album uten lommer og lime inn bildene.. jaja, er jo litt moro det da! Er ikke scrapbookingflinking () men kan jo leke meg litt med saks,lim og sølvpenn... Tenker jeg hiver risposen i mikroen og tusler til sengs! Foreløpig er det stille her på veien, men de kommer nok! natt til 1 mai er jo som regel ganske bråkete... Mulig vi legger oss i kjelleren, babycallen funker jo ned der så H fikk forresten igjennom ei til tann!! så nå er det 6 tenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #455 Del Skrevet 3. mai 2012 For en deilig dag!!!! Fikk beiset verandaen (den ene av 5 ) mens H sov luren sin Etterpå kjørte vi til Ikea hvor vi traff mi søster og mi eks-svigerinne De kom uten barn,heldiggrisene! neida, H er utrolig grei å ha med seg! Blid og fornøyd og sier HEI til alle hun møter Fikk kjøpt et søtt kafebord med to stoler til Mannen (han har egen inngang til baren sin, og røyker litt der ute) En spisestol som vi skal ha med nordover, 2 smekker med armer (har to stk men det er kjekt med flere!) 2 duftelys til Mannen,små kleshengere til H, ei lekerotte, 2kr kluter, solcellelamper til hagen og solcellelamper til paviljongen Ganske så sliten da jeg kom hjem!! Kjenner det godt i armen at jeg har beiset! har meldt regn imorgen, men håper det ikke blir noe av! vil få beiset inngangspartiet da! hadde vært kjekt med litt hjelp, men Mannen har veldig mye å gjøre på jobben for tiden. Idag fikk vi ordnet annonse til avisen!! vi skal kjøpe tomt og bygge hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2012 #456 Del Skrevet 3. mai 2012 Har du forresten smakt frokostblandinga Kick Raspberry fra Semper? Den smaker nesten som Solfrokost eller hva det heter. Kjempegod! Hvis du liker sånn Solfrokost da.. Tar med meg det tipset jeg og... Skal si du fikk med deg mye fra IKEA! IKEAshopping er fine greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mai 2012 #457 Del Skrevet 3. mai 2012 Tar med meg det tipset jeg og... Hadde tenkt å skrive det i boka di og, men det glemte jeg tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2012 #458 Del Skrevet 4. mai 2012 Tar med meg det tipset jeg og... Skal si du fikk med deg mye fra IKEA! IKEAshopping er fine greier! Hadde tenkt å skrive det i boka di og, men det glemte jeg tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #459 Del Skrevet 7. mai 2012 Mazilla : så de hadde noe fra semper på kiwi, et eller annet med red berries? er det den? prøvde den for lenge siden og syntes de bærene var så ekle... skal ta meg en tur ned på rema eller meny og se om det kan være en annen du mente Denne helga har vært helt fantastisk deilig!!! Mannen og jeg slappet av med musikk og prat i boblebadet, og satt i kjelleren etterpå Føler alt går utrolig bra med oss for tida Prøver å ikke tenke så mye på svigers og svigerinna, føler det er veldig bra! Ellers så har jeg fått gjort masse ute!! beiset ferdig verandaen slik at vi kan få ut hagemøblene og paviljongen beiset blomsterkassene, luket i bedene og begynt andre strøk på muren Har fått vasket og gjort klar platting, Mannen sier han skal gjøre det... Men får se om jeg ikke bare gjør det... Vi skal ha sandkassen til H der og et sett hagemøbler, og jeg vil gjerne hatt det klart igår helst Ellers så er det et par tre verandaer til som skal beises + gulvet i søppelbua Muren må males ferdig, må fylle på bark i 2 svære og et mindre bed, fylle på mer jord i de andre bedene. Fylle stein i hulrommene oppå muren... Jepp, det er nok å ta tak i! og det er ikke lett å få ting gjort med en ettåring i huset..! Håper trillepiken blir frisk snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mai 2012 #460 Del Skrevet 7. mai 2012 Nei æsj, ikke den red berries-greia jeg tenkte på. Skal se om jeg kan finne link med bilde når jeg kommer meg på en pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå