Gå til innhold

Mokkon83`s hverdag med treåring i hus og en spire i magen :)

Mokkon83

Anbefalte innlegg

5 dager til IKM, og jeg er ganske så overbevist om at jeg ikke er gravid.... skikkelige murringer, akkurat som forrige mnd. Må nok bare smøre oss med tålmodighet, og jobbe enda hardere med saken i PP2 ;)

Pokkers Manflu som kom akkurat rundt EL.... :(

Idag har jeg fri, og H er hjemme fra bhg. Ikke helt i form stakkar.... var gjennomvåt av svette da hun våknet (06.00) sov noen timer hos oss... klaget på vond hals (det har hun gjort i en del uker nå, var hos legen for et par uker siden og tok crp og halsprøve. alt var fint..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Da vet du hva dere har å gjøre! :lur::nigo:

Vet mannen om appen din? I så fall, hva synes han om at du følger så med på syklusen? Typisk mannfolk å bli stressa og oppgitt av sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg har den, men jeg skal helst ikke nevne noe :lur:

Tror nok han skjønner at jeg ikke er så gira på å overlate alt til tilfeldigheten, termin blir jo bare senere og senere nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det.. Men dere er jo fortsatt greit innafor med tanke på barnehagefristen og sånn da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Planen er å være hjemme 1,5år som med H :)

Har du prøvd Geocaching før, Mazilla?

Tenkte å se om det er noen i nærheten av dere, kanskje et turområde eller noe om du har lyst til å gå en tur?

Jeg er gjerne med å går litt imorgen :) :)

Gleder meg til å se dere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke prøvd nei, men har lenge hatt lyst til å prøve! :jepp: Så jeg er med på tur! Kan evt ta R i manducaen hvis vi skal gå på ikke-vognvennlige steder :)

Er det greit om han godeste blir med på kaféen? Han har litt fri akkurat når vi skal møtes, og hadde tenkt seg dit for å spise frokost uansett. Ser liksom litt dumt ut hvis vi sitter på hvert vårt bord! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hmmmm, lenge siden jeg har vært inne her...

Jeg tok faktisk en test idag (ikm til søndag) og den var positiv :)

Etter noen mnd prøving så ble det endelig klaff :) For en herlig følelse :strix:

Foreløpig termin 13 Juli :) Spennende!

Har hatt 3 dager med skikkelig kvalme nå, forhåpentligvis går det over snart :)

:) :)

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What, atte hæ sa du??! :hakeslepp:

Jeg mener... GRATULERER!! :strix:

Så utrolig gøy! :grine: Håper h*n klorer seg fast, og ikke plager mammaen sin altfor mye! ;)

Gratulerer igjen, såå glad på deres vegne! :rodmer:

Hvordan reagerte mannen? Og hadde du en mistanke, siden du testa såpass lenge før ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What, atte hæ sa du??! :hakeslepp:

Jeg mener... GRATULERER!! :strix:

Så utrolig gøy! :grine: Håper h*n klorer seg fast, og ikke plager mammaen sin altfor mye! ;)

Gratulerer igjen, såå glad på deres vegne! :rodmer:

Hvordan reagerte mannen? Og hadde du en mistanke, siden du testa såpass lenge før ikm?

TAKK!!! :) :) Veldig glad!! :strix:

Hadde en liten mistanke, vært utroooolig kvalm de siste dagene.... Og Mannen sa dagen før at jeg kanskje var gravid ettersom jeg var så kvalm ;) Klaffer veldig bra med når det antakelig har klaffet! Hadde skikkelige murringer Søndag 19 okt, og vi :sengekos: den dagen :lur:

Er faktisk ikke kvalm idag (not yet iallefall )

Han så lettere sjokkert ut :fnise: Han syntes det kom brått på!! :daane: Vi har jo aktivt prøvd i noen mnd, men var vel heller en reality check ;)

Imorges spurte han, hva skal vi ha som barnerom da? herregud vi burde hatt et soverom til! :fnise:

Vi beholder vårt! H får velge om hun vil ha det hun har eller det som nå er gjesterom (det har vindu mot sjøen så hun kan sitte og kikke utover :hjerte:) gjestesenga skal inn på kontoret, og senga på kontoret skal endelig kastes :) Ordner seg dette her!

Ringte bestevenninna mi og mamma igår :) Plent umulig å holde det for seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et soverom til? Dere er gale! :hoho:

Hvordan reagerte venninna di og din mor?

Åh, så stas altså! :rodmer:

Og så må jeg bare si at det irriterer meg litt at ikke jeg tenkte på å sjekke boka di for oppdateringer i går da du spurte om vi hadde solgt vogga! Det burde jo ringt noen bjeller da! :klaske::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Tenkte du ville gjøre det ser du! Derfor jeg la igjen et lite "hint" ;)

Ikke jeg som ville ha et til soverom altså! Har mer enn nok å vaske på, og da er vaskedame annenhver fredag inkludert.......

Skikkelige ømme pupper og murringer nedentil... Kjenner det er ting på gang :) Skal til legen neste fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte:

Gratulerer!

Takk for det MarianneE :):klemmer:

Begynte å se temmelig mørkt på det, vært prøving siden Mai. Mannen begynte å bli redd for at han var ødelagt pga et kraftig slag nedentil av H for 8mnd siden :P Han var hos legen og da hadde han visstnok sagt at det kunne være fare for ettervirkninger....

Så vi var begge temmelig lettet! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er fremdeles såå glad på deres vegne! :) Krysser fingrene for at alt går bra, og at jeg får snuse på minibaby neste år! :rodmer::strix:

Lyst til å finne på noe en dag til uka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er fremdeles såå glad på deres vegne! :) Krysser fingrene for at alt går bra, og at jeg får snuse på minibaby neste år! :rodmer::strix:

Lyst til å finne på noe en dag til uka? :)

Det må vi få til!! :) Muligens til Onsdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat onsdag er den eneste som er litt travel for vår del, med helsestasjon og så babysvømming.. Var det den eneste som passet for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat onsdag er den eneste som er litt travel for vår del, med helsestasjon og så babysvømming.. Var det den eneste som passet for deg?

Neida, det passer Fredag også :) Evt Torsdag også, det vet jeg dagen før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slette tid hvor oppblåst i magen kan en bli.... :daane:

Som jeg har nevnt en del ganger før (som nå er blitt noen år siden) så er det mye styr å ha hund føler jeg....

På den siste mnd har hunden hatt diarè INNE 4 ganger!!!! :sinna:

3 ganger på H sitt rom (hyyyl!) , hvor han etterpå har lagt seg i senga VÅR! (kun på Mannen si side fordi han er Sjefen, men hallo!!) Jeg er så lei og irritert på den hunden! Vi har port fra biltema oppe i trappa, og både Mannen og jeg er brennsikre på at vi lukket den.... I natt i 3 tida våknet jeg av at Mannen kjeftet på bikkja, da hadde han kommet seg opp igjen. Ikke fått bæsjet der da.... F.... så sint jeg blir.... :(

Mannen skal til dyrlegen imorgen og få full sjekk på den.... men sjansene er store for at han skal prøve å omplassere den hvis den er frisk...

Utblåsning.... føles mye bedre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det passer Fredag også :) Evt Torsdag også, det vet jeg dagen før :)

Så bra, da bør vi kunne få til noe! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...