Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hun sovna endelig for et kvarter siden. Hang opp "blendingsgardiner" for å få det mørkere, og en pupp senere sovna hun. Håper det var det som skulle til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blendingsgardiner gjorde susen, det ble en drømmenatt! :hoppendeglad:

Vi ble nettopp invitert med på båttur i en åpen båt, og beskyldt for å være overbeskyttende fordi vi takka nei. Jeg prøvde å si at S ikke kan være i sola, men det var visst helt feil. Uansett er det for tungvint med S når hun ennå er så liten at hun ikke kan sitte på fanget, men må ligge eller aller helst bæres rundt.. Ser også for meg at amming ville blitt en utfordring. Men neida, null forståelse i den andre enden.. :sukk::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om det.

Jeg fant kjapt ut at jeg måtte bare prøve og i blanke i hva andre mente.

Jeg var blitt mamma og hadde andre ting enn andres meninger og tenke på.

Så det så!

Synes forresten det var en klok avgjørelse.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at avgjørelsen din ang båttur var beste utvei, det kunne nok blitt en utfordring nå så tidlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å vente med slike ting til ungene er litt større ja :jepp:

Her var det ikke mye forståelse heller i vinter når jeg sa at jeg ikke ville dra på scootertur med snuppa fordi at det ble så humpete og hun ikke var sterk nok i rygg og nakke enda :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:rolleyes: Det er forskjell på å bruke sunn fornuft og å være overbeskyttende.... :opplyser: Synes kanskje den andre parten skulle skjønt det også, du får bare blåse i det og kose dere med søndagen på deres egen måte! :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med lystette rullegardiner! Er avhengig av den her også, kveldssola står rett på soveromsvinduet (ikke akkurat mørkt ute når jeg legger henne i halv åtte tida nei...)

Skjønner godt at du takket nei til båtturen! Hadde vært noe annet dersom det var en båt en kunne gått inn i.. er jo så skiftende vær her for tiden. utrolig lite forståelse ute og går virker det som...

ha en herlig søndag!! hvilken dag vil dere ha besøk forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på de andre her! :Nikke: Synd at andre ikke er enig i avgjørelsen din/deres, men det får du prøve å ikke bry deg om. Du vet at du har gjort det som er best for S :)

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten, jenter! :klem:

Mokkon83; Det passer for oss når som helst, ingen dager som er bedre enn andre. Når passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei lita gladjente som stadig slipper puppen for å smile... :rodmer:

10 timer sammenhengende søvn i natt også, etterfulgt av et måltid og så to timer søvn til. Herlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes herlig ut! når la dere henne?

vi skal ta vaksinen i morgen... og får besøk av et vennepar (to herlige gutter som begge er kokker, gjett om vi gleder oss til grillinga!)

men ellers så er det samme hvilken dag :) Når på ettermiddagen passer det best? Må høre med Mannen også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La henne sju-halv åtte, så sovna hun ca halv ni etter noen runder med sutt og pupp :)

Vi har fremdeles ingen planer, så det er akkurat det samme for oss :) Planlegger dåpen litt innimellom, men det kan jeg jo gjøre når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, høres ut som de fleste kveldene våre det :)

halv ni er det stille senest :) våkner og skal ha mat i fire-fem tida. Og våken igjen i sju-åtte tida. ikke noe å si på det! :)

skal prøve å finne en dag, kommer alene dersom det ikke passer for Mannen!

nå er det natta her.. klokka tolv er det vaksine..

når skal dere ta den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ringte ei fra kirka igår. Skal på møte der onsdag kl 15 i forbindelse med dåpen. Ellers har vi fortsatt ingen planer :)

Nattmat for S nå. Kan vel egentlig ikke klage, men jeg må si det var deilig igår natt og natta før da hun sov natta gjennom uten mat.. :sjenert:

Vi skal ta vaksiner 12.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auda...

Man kan ikke ha like mye flaks bestandig!

Forhåpentlig sovnet dere begge to tilslutt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble heldigvis litt søvn på oss til slutt.. :Gjesp:

Har en mistanke om hvorfor hun var så urolig. Det lukter nemlig ikke akkurat blomster av henne nå.. :rolleyes: Må få skifta bleie så fort som mulig, hun må bare bli ferdig med puppen først. Hvis jeg orker å vente! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...