Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi la oss litt igjen mellom 9 og 10, det hjalp litt på trøttheten min.. ;)

Dåpen er 17.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så flink S har blitt til å sove! :hoppe: Tenker det blir deilig for mor etterhvert også jeg! :jepp:

Og dåp 17 juli ja, det er jammen ikke lenge til! Har du det under kontroll, eller har svigermor fortsatt å bestemme?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S satte både ny legge-seg-tidlig-rekord og sove-lenge-sammenhengende-rekord i natt: 22-07! :bolledeig:

Sweeeet! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent igår kveld fikk S endelig en ny tremenning, nesten 11 dager på overtid.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nytt familiemedlem! :)

Tenker det må være utrolig fint for henne at du har baby, så kan hun spørre deg om råd :)

Jeg har ringt søsteren min kjempemye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi har krøpet en kilo til nedover, nå er jeg tilbake på startvekt og "riktig" titall :nigo:

Knallvær i dag. Når bare S er ferdig med lunsjen tenker jeg vi triller en tur til byen. Der er det sommermarked og masse som skjer :) Han godeste har fri idag, så planen er å kose oss masse! Har vært litt mye å tenke på og stresse med for oss begge ei stund, så jeg tror vi trenger en avslappende dag som turister i egen by :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oj, tilbake på startvekt etter drøye to måneder, det er jo kjempebra! :hoppe: Og det høres ut som dere har en veldig hyggelig plan for dagen, godt å ta litt vare på seg selv og hverandre etter en periode med masse stress. Kos dere på bytur! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!!

kjempekoselig å møte dere i byen! Han godeste virker skikkelig koselig!! :)

Prøvde deres metode med myggnetting og kluten og det fungerte :D

Gleder meg til å se leiligheten deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det funka! :tommelsmil:

Nå er vi hjemme igjen. Byturen ble plutselig 7 timer lang! :daane: Kjempekoselig med en kjærestedag som turister i egen by :rodmer: Møtte masse kjente i løpet av dagen; Mokkon83 og skjønne H, kusina til han godeste og sønnen, pappa og dama og til og med ei jeg studerte med i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så deilig at S kan være våken i stadig lengre strekk uten å spise eller grine. I stad lå hun i sprinkelsenga og snakka med uroen sin i over en halvtime etter at hun våkna. Innimellom kom også noen skjønne gledeshyl. Da jeg gikk bort for å ta henne opp lyste hun opp i verdens største smil. Nydelige lille tulla mi! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi koser oss med helg, til tross for drittværet.. ;)

Nå jobber vi med prosjekt "Få S til å legge seg tidligere". Det er vanskelig, men det hadde vært utrolig deilig om hun hadde lagt seg på denne tida istedet for å være grinete og overtrøtt frem til ellevetida...

Varmer opp til kveldens middag med litt ost, spekeskinke og et glass hvitvin. Absolutt ikke feil :nigo: Kjøpte ost på europeisk marked som var her i helga. Det skal reise rundt i Norge i hele sommer, anbefaler alle å ta turen innom om det kommer til deres trakter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...