Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg sov jo ikke så lenge da, jeg våkner jo alltid med jevne mellomrom med melkespreng.. ;) Men likevel ganske deilig at hun sov, håper det blir en vane! ;)

Hun har oppført seg eksemplarisk hittil i dag. Nå skal vi "bare" innom møbelringen og hente sofaen vår som også har kommet, så endelig hjem. Puh! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ohoi, her har det jammen meg skjedd masse på noen dager!!!

:hoppe: og :danser: for alt sammen!!

Deilig å være tilbake til utgangspunktet igjen vil jeg tro! jeg ble helt sjokka selv jeg, hadde trodd det minst ville ta et halvt år... men jeg klager ikke altså :fnise:

Får dere hjelp til ikea-monteringen da? stress med montering når det er så mye deler...

Jeg kommer til å kjøpe kommode brukt, da er den iallefall ferdig montert :fnise:

Gleder meg til dere kommer i morgen! jeg har bakt muffins, med god hjelp av Toro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, her er min onkel i full sving! Egentlig kjempekjekt, for hvis ikke han hadde kommet hadde vi nok bare sittet som slakt i kveld.. Har jo gått fullstendig i ett i hele dag! Kunne egentlig godt tenke meg å synke sammen i vår nye sofa snart, men onkel står på for fullt enda.. Håper han har tenkt å gi seg når han er ferdig med skapet han holder på med nå! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :fnise: kjenner til det... føles ikke særlig bra å synke ned i en behagelig hvilestilling når noen jobber for fullt rett ved siden av...

Tenker han gir seg snart, klokka er jo tross alt snart elleve...!

Nå skal jeg kose meg med litt x-box kinetic (?) moro leketøy det der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal visst gjøre ferdig vitrineskapet han holder på med. Forhåpentligvis er han snart i mål. Tante (pappas søster) har allerede ringt etter han, men han insisterte på å gjøre seg ferdig. Han har ikke så veldig velutvikla sosiale antenner.. ;) Men han får ting gjort, og det er jo bra! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor har herved klart å drepe all min lyst til å planlegge og glede meg til dåpen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har det skjedd noe etter at du var her?

at hun ikke kan legge nesa si andre steder... svigermonster :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på middag hos svigers i stad, og jeg måtte til slutt ta meg en liten timeout på badet.. :sukk: Svigermor synes for det første vi har valgt feil kirke, det hadde vært myyye enklere om vi hadde det i den som er nærmest dem.. :roll: I tillegg hadde hun plutselig bestemt at hun skulle lage gryterett, pluss hva slags kake hun skulle bake.. :murvegg: Heldigvis ser det ut til å ordne seg. Jeg og mamma skal sjekke ut et lokale i morra. Hvis det er ledig kan vi låne det gratis, og slippe å ha det hos svigers.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for lokaleutsjekking, krysser fingrene for at det er ledig ;)

:pisk: på svigermonster!

:klemmer: på Mazilla'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring tilsier at man må være veldig bestemt når man håndterer svigermødre ;) Kjedelig når hun skal være så kontrollerende... Dere er jo voksne mennesker som faktisk kan ta egne valg. Håper det ordner seg med dåp og alt :)

Håper dere har en fin sommer! Her kunne vi godt fått litt sol :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermonsteret ditt våkna skikkelig når dere flytta sørover jo... :klemmer: Håper for din del det bare er en fase hun er inne i og at det går over etterhvert som hun blir vant til å ha dere så nærme.

Min svigermor klarte å si at hun ikke blander seg - og det etter at hun hadde liret av seg en hel masse om hvorfor vi hadde valgt feil faddere. Ikke blande seg du liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at hun er så kontrollerende! :sjenert: Men bra dere ser ut til å finne en løsning på det :)

Men hvis du synes du har et svigermonster så kan du jo trøste deg med at det alltids er noen som er verre: Svigermor fra helvete? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ordna seg med lokalet! :hoppendeglad: Svigermor syntes faktisk til og med at det var en god idé! I dag bestilte jeg marsipankake, så nå er det også i boks. Nå må vi bare få bestemt hva vi skal spise, sånn at vi evt kan bestille det, hvis ikke vi bare lager noe selv. Må vi forresten sende ut skriftlige invitasjoner? :klo: Det er jo bare den nærmeste familien + faddere, og alle vet jo datoen allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overstimulering i familiebursdag på gang.. I tillegg var noen nettopp på vei ut i sola med min lille snupp, og mente jeg var overbeskyttende som ikke ville la dem ta henne med.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at lokalet er i boks!! :hoppe:

hva skal dere ha å spise? har du bestilt glutenfri kake? hvor mye koster ei marsipankake? :fnise:

Jeg vurderer å bake litt selv... mamma kommer ned nesten ei uke før og hjelper meg :rodmer:

mente de seriøst at dere burde valgt den andre kirken fordi det er nærmere dem??? hadde hun enda sagt at det hadde vært koselig fordi han godeste var døpt/konfirmert der... jøss,ja trollet har virkelig kommet ut av boksen etter at dere flyttet ned...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...