Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra dere er fornøyd med leiligheten. Morsomt å ordne og gjøre den til sin egen. :)

Hurra for lille S som er to måneder! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida flyr, skjønner ikke hvor dagene blir av! Synes ikke vi rekker noenting før det er natta igjen.. ;)

De siste dagene, kort oppsummert:

-Fredag var vi på 2-månederskontroll med S. Hun har passert 60 cm og 5,4 kilo. Hjelpe meg som hun strekker seg!

-Hun smiler og "prater" masse, og sjarmerer alle hun møter. :rodmer: Kjempesosial har hun også blitt, vil helst ha oppmerksomhet hele tida.. :fnise:

-For min del viste vekta -3 kilo i dag morges. Nå veier jeg ca 1 kg mer enn da jeg ble gravid. Det kommer seg! :)

-Har fortsatt ikke internett, derfor lite kg for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du koser deg om dagen, dagene går fortere med barn ja :)

så bra med sånn vektnedgang da, hvor mye gikk du opp i graviditeten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp mellom 16 og 18 kilo, er ikke helt sikker. Har gått ned 16 siden siste veiing i graviditeten nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare takket være amming det ;)

er ikke det hærlig!!?? Jeg veier mindre nå en før jeg ble gravid, og jeg tror det er mye takket ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fin bonus ved å amme det, ja :tommelsmil:

Ikea i morgen. Kan ikke si jeg gleder meg. Heldigvis blir mamma med for å trille S, men det kan fort bli noe styr likevel.. Og etterpå venter montering i bøtter og spann. Det må vi riktignok utsette til torsdag, for onsdag har vi andre planer fra morgen til kveld. Gleder meg til vi kommer ordentlig i orden og bare kan slappe av og kose oss igjen.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Skjønner godt dere ser fram til å kunne slappe av og kose dere igjen, det er mye styr med flytting, og jeg kan ikke forestille meg hvordan det er med en liten en i tillegg! :klemmer: Lykke til på IKEA! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ammepause nå. S har vært kjempegrei hittil, men er litt spent på bilturen tilbake. I natt sov hun forresten i nesten 8 timer i strekk! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet for deg som drar på IKEA med baby :pls:

Jeg synes det er pes bare å dra på kjøpesenter (uten å handle noe) med baby :fnise:

Tenk så herlig det blir når dere er ferdig med alt og kan lene dere tilbake og nyte nye leiligheten med bare deres ting i :hoppe: Åååå, det er litt gøy å flytte også - ihvertfall uten baby :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så deilig med S som oppfører seg pent på IKEA! Håper dere ikke får en slitsom tur hjem! :tommelopp: Og ikke minst må det jo :hoppe: litt for nesten 8 timers sammenhengende søvn! Det hadde vel vært strålende hvis det fortsatte! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...