Gjest Neferet Skrevet 11. september 2013 #3341 Del Skrevet 11. september 2013 Godt å høre at det går riktig vei med foten. Full fart på sparkesykkel høres ut som en god indikasjon på at hun ikke kjenner så mye til smerten lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2013 Forfatter #3342 Del Skrevet 11. september 2013 Ja, håper det! Selv om hun gjerne er litt for tøff for sitt eget beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. september 2013 #3343 Del Skrevet 11. september 2013 Godt S er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. september 2013 #3344 Del Skrevet 11. september 2013 Så bra det ikke var brudd. Da vil hun nok komme seg gravid tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. september 2013 #3345 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Så bra det ikke var brudd. Da vil hun nok komme seg gravid tilbake Autocorrect TuttaV?? Endret 11. september 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. september 2013 #3346 Del Skrevet 11. september 2013 Litt tidlig å bli gravid som 2åring vel!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2013 Forfatter #3347 Del Skrevet 11. september 2013 Uff, hvis det var alternativet, ville jeg nok foretrukket et brudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2013 Forfatter #3348 Del Skrevet 12. september 2013 I dag morges fikk han godeste melding av broren som lurte på når vi kom i morgen. Vi avtalte sånn halvveis for over en måned siden at vi skulle komme enten denne helga eller forrige, men skulle vente med å avtale nærmere til de fant ut når det passet best for dem. Tydeligvis hadde de glemt det, så nå trodde de vi skulle komme denne helga. Vi har allerede lagt planer, og var ikke helt innstilt på å droppe alt (inkl datenight som har vært planlagt i snart ett år, med barnevakt og det hele), for å sette oss i bilen etter arbeidstid i morgen og kjøre de 3 1/2 timene det tar. Stakkars, de hadde forberedt toåringen sin på at S skulle komme og allting.. Alt i alt var det jo ikke vår feil, i og med at vi aldri hadde avtalt noe konkret, men uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. september 2013 #3349 Del Skrevet 12. september 2013 Autocorrect TuttaV?? Å svare fra iPad/mobil funker bare ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. september 2013 #3350 Del Skrevet 12. september 2013 Kjedelig når det blir sånne misforståelser og kanskje særlig med barn involvert Håper de så hvor misforståelsen lå og det ikke ble noe trøbbel ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2013 Forfatter #3351 Del Skrevet 13. september 2013 De skjønte at feilen lå hos dem, og vi er i gang med å finne en ny helg som passer for alle. Det spørs om vi rekker det før i november, men vi får se... I dag er S hos bestefar (farfar), for det er planleggingsdag i barnehagen. Hun skal være der til i morgen, siden jeg og han godeste skal på date i dag Hver fredag 13. er satt av til det. Bestemte det før jul i fjor, og dette er faktisk den første fredag 13. siden. Neste gang er allerede i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. september 2013 #3352 Del Skrevet 13. september 2013 Så koselig "rutine" Har dere lagt noen planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2013 #3353 Del Skrevet 13. september 2013 Åh, det var en regel jeg virkelig likte! Lurer på om ikke jeg også skal foreslå det for min kjære. Litt uforutsigbar rutine liksom, fast dato, men ikke fast intervall! Men i kveld er jeg alene hjemme, kjære skal på fest med gamle boksegjengen, jeg skal kanskje og garantert Kos dere på date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2013 Forfatter #3354 Del Skrevet 13. september 2013 Planen for i kveld er indisk restaurant, faktisk en av de beste jeg har vært på noen sinne, og heldig for oss i vår egen by Har vurdert kino også, men fant ikke noe spesielt vi ville se. Tror det blir Masterchef Australia og istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. september 2013 #3355 Del Skrevet 13. september 2013 Bra autocorrect! Kos dere masse med date i kveld! Blir date her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. september 2013 #3356 Del Skrevet 13. september 2013 Indisk er himmelsk Savner å ha et lite utvalg rundt meg, men snart får vi vel ikke tid til å gå på restaurant uansett Bra autocorrect! Kos dere masse med date i kveld! Blir date her også. Cozy med date night! Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2013 Forfatter #3357 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Gårsdagen var veldig koselig, til tross for skuffende service på favorittrestauranten... Ellers bare kos I dag hentet vi S hos svigers og fikk grøt i samme slengen. Så dro vi en tur til byen, hvor vi fikk kjøpt vintersko på Barnas dager på Skoringen. Måtte opp 3 størrelser fra sommerskoene! Nå er han godeste på fest. Håper han koser seg Jeg finner nok snart senga.. Vi får vaffelgjester i morgen formiddag, og jeg regner ikke med å få så mye hjelp verken med S eller forberedelsene, så jeg får prøve å være mest mulig uthvilt ihvertfall.. Endret 14. september 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. september 2013 #3358 Del Skrevet 15. september 2013 Åh, jeg elsker vafler. Cozy med date night! Alt bra? Ja, jeg har det bra. Kom på nå at din bok ikke var på mine innlegg, så jeg har ikke fått lest meg opp på hvordan det står til med deg. Ser du har fått en ny bok jeg må titte innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. september 2013 #3359 Del Skrevet 16. september 2013 Ja, jeg har det bra. Kom på nå at din bok ikke var på mine innlegg, så jeg har ikke fått lest meg opp på hvordan det står til med deg. Ser du har fått en ny bok jeg må titte innom. Ja, den forrige er slettet. Du er hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2013 Forfatter #3360 Del Skrevet 18. september 2013 Tilbakemelding til restauranten ang elendig service har nå resultert i en gratis middag for to personer Så nå gjelder det bare å få barnevakt igjen en kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå