Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ikke så greit dilemma det der nei. Hun vil vel sikkert forstå at det er unaturlig for dere at hun fortsatt skal ha et forhold til S, så ung som hun er? Kanskje hun bare vil sette ord på savnet sitt til dere, og at det holder med et hyggelig bilde e.l. i retur?

Kos dere med alle planene deres i helgen! :)

Her blir helgen kort med 12,5 times jobbing hele lørdagen, så jeg hadde byttet din helg med min any time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den og den på skolen som slo seg og besvimte osv, i god blanding med info om alle i Norske talenter og alt mulig annet... Konstant i munnen på hverandre... Svett i ørene ja! Særlig etter full dag i førsteklasse som oppladning.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, heldigvis ingen førsteklasse i dag. Fikk sms fra rektor i dag morges om jeg kunne ta andreklasse i dag. S våkna 0430, så jeg sa nei... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble plutselig sfo i dag - og resten av uka... Krysser fingrene for bedre netter, men tør ikke håpe, for vi er inne i en dårlig periode... :Gjesp: Likevel vanskelig å si nei når svigermor er i beita for folk. Særlig med tanke på at hun i formiddag sa ja til å ha S den siste helga i januar, så jeg kan gi weekendtur til han godeste i julegave :strix: Fly og hotell pluss bord til en utrolig kul restaurant er bestilt. Gleder meg både til turen og julaften! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg veldig til turen. Hotellet har stor spa-avdeling til fritt bruk for hotellets gjester, så her skal det slappes av! :rodmer:

I dag våkna vi opp til -17,5 grader. Ikke akkurat hverdagskost på denne kanten av landet, men heldigvis har vi masse varme klær fra vi bodde i barteby. Inni huset er det godt og varmt bestandig. Deilig med sånn jevn varme, og at det er behagelig temperatur selv når vi står opp "midt på natta". I dag var vi oppe 0520, og da var jeg i grunnen ganske fornøyd, for de siste dagene har den vært 0430... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var tidlig.. :/

Får håpe hun begynner å sove litt lenger snart, ellers kan det vel bli litt kjett etter hvert..

Men! Spa-avdeling hørtes helt fantastisk ut, også så herlig og starte året med en slik tur a! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Det var tidlig! Har hun alltid vært så tidlig på'n?

Hva slags oppvarming har dere i deres nye hus? Vi sitter litt og lurer på hva vi skal velge, da nye hus er rimelig godt isolerte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, spa-avdeling hørtes helt nydelig ut! Det hadde vært deilig med bare noen timer i en sånn akkurat nå kjenner jeg! Bare synd min kjære ikke er like interessert, det er jo tross alt hyggelig med selskap! :sjenert:

Og det er jo litt ille å være fornøyd med å få sove til 5.20 liksom, håper S finner ut at det er bedre å sove et par timer lenger om morgenen snart!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Det var tidlig! Har hun alltid vært så tidlig på'n?

Hva slags oppvarming har dere i deres nye hus? Vi sitter litt og lurer på hva vi skal velge, da nye hus er rimelig godt isolerte....

Hun har aldri vært den som har sovet lengst, men tidligere var den vel minst seks, gjerne halv sju... :Gjesp:

Vi har bygd passivhus, så her er luft-til-vann varmepumpe og balansert ventilasjon med varmegjenvinning eneste varmekilder. I tillegg er det jo ekstra godt isolert og har spesialvinduer og -dører. Vi var litt spente på om det kom til å funke uten så mye som en bitteliten panelovn eller mulighet til å fyre på kalde dager, men nå har det vært sprengkulde en stund, og vi har det fortsatt godt og varmt :nigo:

Åh, spa-avdeling hørtes helt nydelig ut! Det hadde vært deilig med bare noen timer i en sånn akkurat nå kjenner jeg! Bare synd min kjære ikke er like interessert, det er jo tross alt hyggelig med selskap! :sjenert:

Og det er jo litt ille å være fornøyd med å få sove til 5.20 liksom, håper S finner ut at det er bedre å sove et par timer lenger om morgenen snart!! :kose:

Jeg kan godt ta en liten tur i sånn åpent spa-område, men å bruke penger på massasje og sånt er bortkasta penger. Jeg prøvde på bryllupsreisen, men det endte med at de fylte ut avviksskjema, fordi jeg er så kilen og ble så anspent.. :rolleyes:

I dag var den 0510, men det var han godestes tur til å stå opp. De så litt på Drømmehagen på Youtube i senga vår først, men stod opp ca 0530.. :Gjesp: Jeg fikk sove helt til 8. Følte meg egentlig ganske ok helt til jeg skulle levere i bhg. Det har begynt en ny pedleder i 50% stilling der, og vi har utrolig dårlig kjemi... :sukk: Endte med å gå derfra med tårer i øynene, og grein hele veien hjem. :sjenert: Heldigvis var han godeste hjemme enda, så jeg fikk en god klem før han måtte gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det endte med at de fylte ut avviksskjema, fordi jeg er så kilen og ble så anspent.. :rolleyes:

:fnise:

Men hva i alle dager.... :o

At du har så dårlig kjemi med ped.leder at det får deg til å gråte er ikke bra!

Ikke slik det skal være.. Så utrolig kjedelig :(

Det siste jeg vil er å få så dårlig kjemi med noen i den sammenhengen der,

foreldresamarbeid er utrolig viktig.

Håper det går seg til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...