Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Men i alle dager Mokkon, så dårlig gjort! :(

Man kan da vel ikke regne med at alle har "vanlige jobber" og bare jobber 8-4..

Litt hensyn må det vel gå ann å ta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på min første spinningtime siden jeg var 36 uker på vei. Kjempesmart med tanke på at jeg skal på intervju i 3. etasje uten heis i morra tidlig... Men ellers gøy å være i gang igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Nå sitter jeg utenfor og er klar til dyst. Prøver å bli kvitt nattas drøm fra bevisstheten. Drømte nemlig om rørleggeren... :flau::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intervjuet gikk fint. Jobben er nok ikke akkurat utfordrende, men det virker (om ikke annet) som det er et veldig hyggelig miljø der, og muligheter for mer spennende oppgaver etter hvert. De skulle bestemme seg i løpet av denne uka eller neste. Tenker jeg tar turen innom Manpower etterpå, bare for å høre om hva som er sjansen for at jeg får en ok jobb av litt varighet der. Blir litt :bond: av dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen så bra!! :jepp: Det er jo kjempe bra at det virker som om det er bra miljø, det har utrolig mye å si :) Og at du kan få spennende oppgaver :)

Skjønner godt du blir litt :bond:

Er jo ikke bare bare nå når du har to valg, og vet jo ikke helt hva utfallet blir!

Noe blir det hvert fall, og jeg håper du får det du helst vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo egentlig ikke to valg da.. I verste fall har jeg ingen, og det gjør meg grunnen enda mer :bond: ... :sukk:

Hadde jeg enda bare visst hva jeg vil! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende du får det da ;)

Får hvert fall håpe du får det, at du får en av delene, det må du! :jepp:

Men ja, kanskje litt kjedelig når du ikke helt vet hva du vil :fnise:

Får ta en av de/den det blir og prøve det ut, man kan alltids slutte, og/eller få noe annet senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir heldigvis ikke bundet av noen livstidskontrakt noen av stedene ;) Hvis det skulle bli aktuelt med begge, tror jeg jeg må bruke det gamle "dele et A4-ark og skrive positive og negative ting med begge"-trikset for å finne ut hva jeg vil/hva som passer meg best :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gudskjelov blir man ikke det :fnise:

Det er smart :jepp: Da får du jo bedre oversikt på en måte og, og valget blir kanskje litt lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så bra intervjuet gikk bra! Og mer spennende oppgaver kan jo komme etterhvert! :jepp: Så lenge arbeidsmiljøet er bra, holder man en stund på det! :) Jeg krysser fingrene for at du får to valg og må ha luksusproblemliste! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, nå har jeg sagt ja til noe som ligger milevis utenfor komfortsonen min... Om 15 timer debuterer jeg som vikar i førsteklasse, med ansvar for 19 ustyrlige små mennesker! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Gratulerer!! :biggrin: Det kommer til å gå kjempebra!! :jepp:

Nesten som å jobbe i bhg sier vi, men jeg er ikke vandt med 19 stk da :fnise:

Lykke til, dette klarer du uten problem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er litt skeptisk, men får satse på at det går greit. Heldigvis er det bare for ei uke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det vet du :) Og når det bare er en uke er det kanskje ikke like skummelt,går fort det ;)

Jeg skal i praksis på grunnskolen etter nyttår,1 uke,blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, nå har jeg sagt ja til noe som ligger milevis utenfor komfortsonen min... Om 15 timer debuterer jeg som vikar i førsteklasse, med ansvar for 19 ustyrlige små mennesker! :daane:

:hoho::skratte::daane:

Gled deg, disse søte små er vidunderlige mennesker :hjerte: Jeg jobber med den aldersgruppa daglig, de eldste i bhg - og elsker jobben min :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...