Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venneparet vi har fått bedre kontakt med igjen fikk en liten gutt for et par timer siden! :rodmer:

Det er det, og ekstra spennende er det når jeg skal være gudmor :hjerte:

Så spennende og koselig! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mazzi :klemmer:

Hvordan står det til med deg idag? regner det hos deg også??

Håper du får en fin fredag og at dere får en flott helg! Noen spennende planer for helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mazzi :klemmer:

Hvordan står det til med deg idag? regner det hos deg også??

Håper du får en fin fredag og at dere får en flott helg! Noen spennende planer for helgen da?

:vinke::klemmer:

Her skinner sola, og jeg har planer om å lage meg en kopp kaffe og sette meg ut i solveggen. I går var det litt kald vind, men nesten for varmt i den lune kroken. Love it! :hjerte: Trenger en rolig start på dagen i dag, for etterpå skal jeg spise lunsj med ei venninne og så på intervju.. :bond: Ingen konkrete helgeplaner enda, men tror muligens vi får litt besøk, og så vurderer vi gårdsbesøk eller en tur i dyreparken på søndag :)

Så koselig med en liten vennebaby :rodmer:

Ønsker deg en super helg :klem:

Ja, kjempekoselig! :hoppe:

God helg til deg og! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for all kryssing, men usikker på om det hjalp noe særlig. I dag kom alle de tøffe spørsmålene, og jeg rota meg helt vekk... Men til gjengjeld fikk jeg alle til å le også da.. Så vi får se! Har ikke helt troa, ikke en like god følelse nå som på tirsdag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at vi har verdens (eller i det minste nabolagets) fineste bod! :hjerte: Det er tydelig at jeg har blitt voksen, når jeg er så fornøyd med noen hyller og litt system! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...