Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jobbintervjuet er i morgen, så det er bare å fortsette med kryssinga! ;)

S har vært litt sutrete og sur hjemme en stund. I helga kom noen skikkelige tannbleier også. Det hadde hun for noen uker siden også, uten at jeg kobla det helt, for hun hadde vært på besteforeldrebesøk og blitt proppa full av rosiner... :sjenert: I går fikk jeg se i munnen hennes, og fant en skikkelig hoven kul i underkjeven. Tydelig en hjørnetann på gang.. Men så plutselig fant jeg en svær hjørnetann oppe! Den var helt gjennom og ganske stor, så det er sannelig ikke rart hun har vært sur! (Og jeg følte meg som en ganske dårlig mor som ikke har oppdaget den tidligere! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, stakkars S, tenner er ikke gøy skjønner jeg. :troest: Husker jeg tenkte over det når jeg hadde operert ut visdomstennene mine, at jeg skjønner godt at de små sliter når det er vondt i munnen. Det er jo skikkelig vondt også!

Masse lykke til i morgen!! :duskedame: Når på dagen er det du skal til pers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thænk juu! :) Skal til pers fra 11.15 til 11.45. Rekker ikke rare grillinga på den tida der.. Nærmest for speed-date å regne.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Intervjuet gikk bra, og halvtimen var over på et blunk. Det var ordføreren og to til som intervjuet meg, på ordførerens kontor. Nesten til å bli starstruck av, men bare nesten.. ;) Alt i alt har jeg en god følelse, men som vanlig er konkurransen hard. Sju stk til førstegangsintervju.. Men jeg hadde den klart morsomste søknaden da, om ikke annet. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har i hvert fall veldig troen på å skille seg litt ut i søknadsbunka.. ;) En må jo fortsatt klare å "følge opp" på et intervju, men da har man i hvert fall kommet så langt..

Hele huset er støvsugd og vaskemaskinen er i innspurten. I tillegg har jeg tatt en lang dusj og testa et nytt hudpleieopplegg jeg fikk med meg hjem i går. "Måtte" nemlig på speed-shopping i går morges, før intervjuet, og ble ny fra topp til tå :nigo::shoppe: Planen min videre er superglamorøs; jeg skal nemlig handle hyller til kottet, inkludert hylleknekter og annet utstyr til å bore i betong med. Jada jada. Best å sende kvinnfolket ut for å gjøre sånt.. :daane: (Men på den annen side er det ikke bare dumt med litt kvinnelist når det kommer til håndverkere; jeg har fått både snekkerne, elektrikeren og rørleggeren som surrer rundt her til å ordne småting som egentlig er utenfor deres område.. :fnise: )

Rørleggeren er forresten knallkjekk.. :sikle::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste søknaden min skrev jeg på rim, så får vi se om det funker :ler:

Hva slags hudpleiesystem har du kjøpt? Jeg er skikkelig hudpleie- og sminkenerd ;)

Haha, ja, det er best å sende kvinnfolka ut på slike ærend!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hva var det det het da tro..? :klo: Var det noe fra lancome muligens? :vetikke:

Skal forresten på andregangsintervju i morra :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...