Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jaa..? :rolleyes: Det er ca det beste hun vet, ved siden av bøker, suttekluter og alt annet hun får tak i.. :ler:

Her spises det suttekluter til den store gullmedalje. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke foreløpig.. Venter fortsatt på svar på permisjonssøknaden, det må legges ved søknaden til lånekassen. Ting tar tid! :murvegg:

Oisann... er det fordi det er nytt studium du søker på eller? Håper ikke det alltid tar så lang tid :rolleyes:

Sovende baby, kaffe i koppen og belgiske trøfler fra Jacobs utvalgte... :hjerte:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann... er det fordi det er nytt studium du søker på eller? Håper ikke det alltid tar så lang tid :rolleyes:

Ikke vet jeg, men det er jo det nye studiestedet mitt som somler, så det er godt mulig. Jeg ringte for en stund siden, men fikk beskjed om å smøre meg med tålmodighet. :roll:

Mazzi! Jeg sender flaskene i morgen! Treige-chico :murvegg::fnise: Det falt litt bort i dette rettsmøte-greiene. Så det var bra det ikke hastet :nigo:

Ikke noe problem! Du har mye å tenke på, og som du sier så haster det ikke i det hele tatt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: tilbake til deg, Minttu :nigo:

Koselig kafétur med Mokkon83 og noen til i formiddag, etterfulgt av lang trilletur, middagslaging og en bitteliten pust i bakken.. Så måtte jeg i gang med forberedelser til morgendagen. Får besøk i to omganger, og har brukt kvelden på å lage denne og denne.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vet jeg, men det er jo det nye studiestedet mitt som somler, så det er godt mulig. Jeg ringte for en stund siden, men fikk beskjed om å smøre meg med tålmodighet. :roll:

Litt snodig å være ute i permisjon uten å ha fått svar på permisjonssøknad? :klo:

Koselig kafétur med Mokkon83 og noen til i formiddag, etterfulgt av lang trilletur, middagslaging og en bitteliten pust i bakken.. Så måtte jeg i gang med forberedelser til morgendagen. Får besøk i to omganger, og har brukt kvelden på å lage denne og denne..

:sikle: De kakene så himmelske ut! Vann i munnen her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var visst bare voldsomme mengder våt luft. Hvis det går an? :klo: Hørtes ihvertfall sånn ut.. :ler: Nå spiser og koser hun seg. Håper hun sovner greit igjen. Litt opp og ned hvordan det går etter nattmatinga for tida. Jeg er ihvertfall ikke så ivrig på å få det maksimale ut av dagen at jeg vil starte den allerede, bursdag eller ei.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Gratulerer med dagen!!! :gave::sjokolade:

Håper S sovnet igjen og at du får en strålende dag i dag! Og så vil jeg gjerne tilføye at ostekaka kan du beholde, men gulrotkaka kan du gjerne sende hitover! :jepp::sikle:

Bursdags- :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen!

Håper du får en flott dag og skjemmes bort av de rundt deg!

PS!

CD er ferdig og sendes i morra.

PS2!

De kakene så fantastiske ut.

Kanskje det blir en gulrotkake her til helga?

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt snodig å være ute i permisjon uten å ha fått svar på permisjonssøknad? :klo:

:sikle: De kakene så himmelske ut! Vann i munnen her ja!

Tja, ikke vet jeg.. Nå har jeg kommet til det punktet hvor jeg bare blir glad hvis jeg noen gang får noen penger. Det blir på en måte en bonus.. :sukk: Heldigvis har vi ikke noe mindre å leve for nå enn tidligere. Hadde nok vært verre hvis vi hadde vært vant til/avhengige av min inntekt ;)

Glad jeg skal ha besøk i mange omganger i dag, for da blir det jo kake i mange omganger også! :nigo:

:bursdag: Gratulerer med dagen!!! :gave::sjokolade:

Håper S sovnet igjen og at du får en strålende dag i dag! Og så vil jeg gjerne tilføye at ostekaka kan du beholde, men gulrotkaka kan du gjerne sende hitover! :jepp::sikle:

Bursdags- :klemmer:

:helen: S sovna igjen til 8.30, og har snart hatt en times formiddagslur nå. Fine greier! :jepp:

Må nok dessverre (for deg) beholde gulrotkaka. Synd det! :fnise:

Gratulerer så masse med dagen!

Håper du får en flott dag og skjemmes bort av de rundt deg!

PS!

CD er ferdig og sendes i morra.

PS2!

De kakene så fantastiske ut.

Kanskje det blir en gulrotkake her til helga?

:lur:

Takk takk! :nigo:

Gratulerer så mye med dagen din, snuppa :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

En time til første ladning med besøk kommer. Koselig å invitere på formiddagsmat :)

Nå våkner visst S.. Ha en fin dag, jenter! :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...