Gjest Neferet Skrevet 12. september 2011 #881 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg fikk servert sånne lysere muffins med epler på en bursdag, da var det i tillegg sluppet en liten skje vaniljekrem i muffinsforma før eplene ble lagt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2011 Forfatter #882 Del Skrevet 12. september 2011 Vaniljekrem, sier du? Flaks for meg at vi har et epletre som er proppfullt av epler i hagen! Nå har vi vært på helsestasjonen og lært litt babymassasje. Fysioterapeuten trodde S var gutt fordi hun var så stor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2011 #883 Del Skrevet 12. september 2011 Nå har vi vært på helsestasjonen og lært litt babymassasje. Fysioterapeuten trodde S var gutt fordi hun var så stor.. Næmmen, er det for noe å si da... Jeg skulle til å spørre, hva målene til lillefrøkna er.. før jeg leste den teite kommentaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. september 2011 #884 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg ble tatt for å være gutt da jeg var fire år gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. september 2011 #885 Del Skrevet 12. september 2011 Dustefysio. Kan jeg få spørre hvor stor hun er? Har en som blir tatt for å være gutt her også, selv om hun er ikledd rosa fra topp til tå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2011 Forfatter #886 Del Skrevet 12. september 2011 Hun var 67,5 cm og 7400 gram. Hun har vært over gjennomsnittelig lang hele tida, og vekta følger lengda fint. Men men, jeg synes hun er fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. september 2011 #887 Del Skrevet 12. september 2011 Hun var 67,5 cm og 7400 gram. Hun har vært over gjennomsnittelig lang hele tida, og vekta følger lengda fint. Men men, jeg synes hun er fin jeg Hun er nydelig. Tror A kommer til å bli den størrelsen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2011 #888 Del Skrevet 12. september 2011 Men det er da ikke stort, en flott jente hun Helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. september 2011 #889 Del Skrevet 12. september 2011 Når snart igjen snuppa vår jo Men det skal sies at hun er lita og alle tror hun 8 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2011 #890 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg ble tatt for å være gutt da jeg var fire år gammel! ....og jeg da jeg var 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2011 Forfatter #891 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg synes også hun er helt perfekt! Det skal sies at hun bare hadde bleie på da fysioterapeuten så henne, men da kunne hun jo heller ha spurt enn å bare ta for gitt at det var gutt.. Men men! Dagen i dag er en skikkelig tålmodighetsprøve. S trener på å lage høøøøye pipelyder som i blant går over i hyl. Jeg har vondt i hodet fra før, og det hjelper ikke akkurat når hun driver med en sammenhengende pipekonsert.. For øyeblikket sitter hun i vippestolen foran TVen og ser på Disney channel mens hun sutter på tommelen og lager noen fornøyde lyder (heldigvis uten hyling og piping). Jeg trengte en liten pause... Han godeste er på jobb til kl 20 i dag. Jeg får kanskje bil etterpå, så vi kan dra ut en tur. Hvis ikke kommer jeg til å bli sprø (eller så kommer S til å få se en usunn dose TV...)! I formiddag fikk hun forresten en sånn. Den kosta 279 kroner, så hun hadde aldri i livet fått den om ikke det var for at jeg hadde en tilgodelapp... Men den falt umiddelbart i smak, for å si det sånn. Rett i munnen med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. september 2011 #892 Del Skrevet 14. september 2011 S er jo kjempesøt, men makan til å kalle jenter for feil ting da Får håpe det ble bil på deg i går, sånn at ikke S ble sittende foran Tv'en altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. september 2011 #893 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg synes også hun er helt perfekt! Det skal sies at hun bare hadde bleie på da fysioterapeuten så henne, men da kunne hun jo heller ha spurt enn å bare ta for gitt at det var gutt.. Men men! Dagen i dag er en skikkelig tålmodighetsprøve. S trener på å lage høøøøye pipelyder som i blant går over i hyl. Jeg har vondt i hodet fra før, og det hjelper ikke akkurat når hun driver med en sammenhengende pipekonsert.. For øyeblikket sitter hun i vippestolen foran TVen og ser på Disney channel mens hun sutter på tommelen og lager noen fornøyde lyder (heldigvis uten hyling og piping). Jeg trengte en liten pause... Han godeste er på jobb til kl 20 i dag. Jeg får kanskje bil etterpå, så vi kan dra ut en tur. Hvis ikke kommer jeg til å bli sprø (eller så kommer S til å få se en usunn dose TV...)! I formiddag fikk hun forresten en sånn. Den kosta 279 kroner, så hun hadde aldri i livet fått den om ikke det var for at jeg hadde en tilgodelapp... Men den falt umiddelbart i smak, for å si det sånn. Rett i munnen med den! Litt uprofesjonelt å ikke få med seg navn (og derav kjønn) på pasientene, selv for fysioterapeutene Altså, det skjer jo så absolutt... har gjort det selv flere ganger. Men da prøver jeg jo å unngå kjønnsspesifikke ting slik at jeg ikke blir avslørt Festlig leke med mye farger skjønner jeg at faller i smak Jeg har blitt fortalt av min mor at jeg drev med slik utprøving av stemmebåndene selv i mine yngre dager. Du får glede deg til hun kommer til hviskestadiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2011 Forfatter #894 Del Skrevet 15. september 2011 Hviskestadiet blir bra! For øyeblikket er hun på snorkestadiet, ikke så verst det heller.. Hun prøvde seg med at det var dagen i sju-halv åtte-tida, men jeg var ikke enig, og tok henne over i min seng. Kan ikke tenke meg noe som er fredeligere enn et sovende barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. september 2011 #895 Del Skrevet 15. september 2011 Sånn Manhattan Skwish leke er stor hit her også. Mye spennende farger og kjekk å bite på for kløende gommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2011 Forfatter #896 Del Skrevet 15. september 2011 Nå har jeg omsider fått søkt en jobb. Har funnet en til som jeg skal søke på, men S er en smule krevende i dag, så det får vente. Hun har bare sovet 30 minutter i dag, og er egentlig kjempetrøtt, men nekter å sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. september 2011 #897 Del Skrevet 15. september 2011 Å de er herlige du når de nekter å sove Skjønner ikke den greia, hadde det blitt så til de grader tilrettelagt for søvn for meg så hadde jeg sovnet på et nanosekund Men dette lille trollet? Håh, nei du!! Håper du får deg jobb, og at S sovner etterhvert så du får en liten pust i bakken Hvor lang permisjon skal du ha? Det fungerer vel litt annerledes hele permisjonsgreia når du er student? Eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2011 Forfatter #898 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, det blir litt annerledes. Er jo egentlig ikke student lengre heller, så jeg går hjemme akkurat så lenge jeg vil (eller så lenge vi har råd til, rettere sagt. Nå lever jeg på barnetrygda og lommepenger fra han godeste ). Har ikke lyst til å sende fra meg S noe særlig før hun er ett år, men vi får se. Søker jobber nå, og så bruker de jo gjerne noen måneder på ansettelsesprosessen (søker jobber i det offentlige), og så har jo gjerne folk tre måneders oppsigelse, så da er vi plutselig langt utpå våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. september 2011 #899 Del Skrevet 15. september 2011 Barnetrygda blir vi ikke akkurat rike av Det har endt opp med å bli en såkalt symbolsk sum..syns de burde øke den jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2011 Forfatter #900 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, den har visst stått på stedet hvil i årevis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå