Spatula Skrevet 15. august 2011 #741 Del Skrevet 15. august 2011 Bruker hun smokk? Kan hende hun har et suttebehov og derfor er veldig glad i puppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. august 2011 Forfatter #742 Del Skrevet 15. august 2011 Hun brukte sutt fra hun var 3 uker, men slutta plutselig for en måneds tid siden. Har prøvd flere forskjellige, men de spretter rett ut igjen. Hun sutter litt på tommelen innimellom ( ), men roer seg ikke med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. august 2011 #743 Del Skrevet 15. august 2011 Høres like kresen ut som lillemor da hun var på samme alder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. august 2011 #744 Del Skrevet 15. august 2011 I dag begynte vi legginga kl 18. Vi lagde oss en slags skiftordning, 15 minutter hver på soverommet. Ikke overraskende ble det mye skriking da han godeste var inne hos henne, men på den måten fikk jeg i det minste litt pusterom.. Hun sovna for første gang for en time siden, uten å sovne med puppen i munnen! Riktignok var puppen bare en cm unna nesa hennes, men et sted må vi jo starte... Hun har våkna et par ganger etter det, den ene gangen pga hoste. Jeg måtte nettopp inn til henne igjen en tur, men da holdt det å ta henne opp, og så roa hun seg på skuldra mi, og sovna igjen da jeg la henne ned. Det i seg selv er også en liten seier! Etter at hun har sovna mellom 2230 og 23 de siste kveldene, er denne kvelden et stooooort fremskritt. Vi har fortsatt et stykke å gå, særlig i forhold til at hun bare roer seg hos meg, men vi tar stadig museskritt i riktig retning At du er sliten har jeg all forståelse for Men det er jo kjempebra at hun sover allerede!! Museskritt er bedre enn ingen skritt Liten pleier aldri å sovne før rundt 21.30, selv om vi begynner kveldsrutinen klokka 18.30 Massasje og et varmt bad før mat, så er det inn på soverommet for å bysse og synge nattasanger i mørket Legger henne ned og går ut og inn igjen sikkert 5-6 ganger før hun finner roen helt...Noen har gode erfaringer med badeolje med lavendel i, har visst en søvndyssende effekt - har du prøvd noe sånn? Lurer på hvor det er å få tak i.. Tutt er helt håpløst her også Det kan vi takke Nyfødtavdelingen og sukkervannet deres for De ga nemlig tutt og sukkervann før de stakk henne for blodprøver når hun hadde gulsott........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. august 2011 #745 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Herregud for en forferdelig hoste Endret 15. august 2011 av DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. august 2011 Forfatter #746 Del Skrevet 15. august 2011 Høres like kresen ut som lillemor da hun var på samme alder.. Men det har tydeligvis gått over..? Ikke sant..? At du er sliten har jeg all forståelse for Men det er jo kjempebra at hun sover allerede!! Museskritt er bedre enn ingen skritt Liten pleier aldri å sovne før rundt 21.30, selv om vi begynner kveldsrutinen klokka 18.30 Massasje og et varmt bad før mat, så er det inn på soverommet for å bysse og synge nattasanger i mørket Legger henne ned og går ut og inn igjen sikkert 5-6 ganger før hun finner roen helt...Noen har gode erfaringer med badeolje med lavendel i, har visst en søvndyssende effekt - har du prøvd noe sånn? Lurer på hvor det er å få tak i.. Tutt er helt håpløst her også Det kan vi takke Nyfødtavdelingen og sukkervannet deres for De ga nemlig tutt og sukkervann før de stakk henne for blodprøver når hun hadde gulsott........ Lavendel i badevannet har jeg ikke hørt om før. Jeg synes lavendel lukter helt pyton jeg da, men det skal visst ha en viss opphissende effekt på menn... Kjedelig at nyfødtavdelinga ødela lysten på sutten! Kanskje det går seg til etterhvert? Herregud for en forferdelig hoste Jeg vet.. Nei, nå er det leggetid. Kvelden hittil har gått som en drøm! Spent på hvordan natta blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. august 2011 #747 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Endelig noen som syns det samme som meg angående lavendel Men den bedtime bath fra Natusan eller Libero som selges på butikken lukter faktisk litt godt - og er tilsatt litt lavendel for å berolige barnet før sengetid. Gått over ja, hehe jo nå har hun ca 20 smokker fordelt over hele huset - sikker på at vi kjøpte vær eneste en på butikken, apoteket og barnas hus. Så hun har en skatt på hvert et hjørne Trikset var å bare gi henne smokken, den datt ut ofte rundt 3-4 mnd alder, men det blir bedre. Trengte bare litt sugetrening før det ble bra, men det er nå i det siste at alle smokkene er godtatt Endret 15. august 2011 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. august 2011 #748 Del Skrevet 16. august 2011 Så godt og lese at legginga nå går bedre! Håper det blir suksess de neste dagene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. august 2011 Forfatter #749 Del Skrevet 16. august 2011 Er i byen med en sovende baby i manducaen med tommelen i munnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. august 2011 #750 Del Skrevet 16. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. august 2011 Forfatter #751 Del Skrevet 16. august 2011 Fant forresten sånn flaske du snakka om, chico! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. august 2011 #752 Del Skrevet 17. august 2011 Så kos!! Håper natten har gått fint! Flere mikroskritt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. august 2011 #753 Del Skrevet 17. august 2011 Fant forresten sånn flaske du snakka om, chico! Har dere prøvd den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2011 Forfatter #754 Del Skrevet 17. august 2011 Tja, i såfall "to skritt frem og et tilbake".. Men det går jo fremover på den måten også. Prøvde flaska igår. Tror kanskje vi kan få det til med den hvis vi øver litt mer. Hun tok bare ca 10 ml fra den, men sugde i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. august 2011 #755 Del Skrevet 17. august 2011 Prøvde flaska igår. Tror kanskje vi kan få det til med den hvis vi øver litt mer. Hun tok bare ca 10 ml fra den, men sugde i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2011 Forfatter #756 Del Skrevet 17. august 2011 Snupsi snudde seg nettopp fra rygg til mage! Skal ikke mye til for å gjøre en mor glad, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. august 2011 #757 Del Skrevet 17. august 2011 Så flink hun er Det var tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. august 2011 #758 Del Skrevet 18. august 2011 Godt det går fremover. (Og litt sidelengs med rullinga ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. august 2011 Forfatter #759 Del Skrevet 18. august 2011 Så flink hun er Det var tidlig Det var nok et uhell, men det skjedde jo likevel.. Dessuten sa kiropraktoren at hun lå litt foran sine jevnaldrende motorisk, og det gjør jo en mamma litt stolt! Godt det går fremover. (Og litt sidelengs med rullinga ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2011 #760 Del Skrevet 18. august 2011 Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå