Mazilla Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #601 Del Skrevet 31. juli 2011 Han godeste klarer ikke å roe S om kveldene. Vet ikke hvorfor eller hva han gjør "feil", men hun blir rasende og han blir fortvila hver gang han prøver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #602 Del Skrevet 31. juli 2011 I morra formiddag skal svigers passe S i noen timer. Er litt nervøs, merker jeg. Håper ikke de drar henne med seg på stranda ellerno... Han godeste er også litt skeptisk, og en smule irritert på sin mor som alltid må gjøre ting på sin måte. Jeg spurte bare om hun ville trille S en tur, og tenkte jo da på i nærheten av oss, men de skal istedet hente henne og ha med både vogn og bilsete. I tillegg må hun ha med seg skift, melk og div greier. Et helt prosjekt, istedet for en liten trilletur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 31. juli 2011 #603 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg er ikke noen ekspert på typiske "feil" menn gjør, så har desverre ingen hete tips. Men hvis dere har gjort noen soveendringer i det siste har dette kanske endret matbehovet hennes? til svigerforeldre som absolutt skal gjøre ting på sin måte. Er disse typen som det kanskje ikke er så lett å snakke til heller? Spent på hvordan mine svigerforeldre blir med første barnebarn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. august 2011 Forfatter #604 Del Skrevet 1. august 2011 Han prøver når hun er stappmett, så det har nok ikke med det å gjøre. Han bærer henne, hun hyler, jeg tar henne og bærer på akkurat samme måte, hun roer seg momentant. Ganske fortvilende! Hun roer seg forresten hos mamma også, så det er ikke lukta av meg heller... 2 års bryllupsdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. august 2011 #605 Del Skrevet 1. august 2011 Har ikke så mye å bidra med mtp at han godeste ikke klarer å roe S...tenkte kanskje hun er inne i en mammadalt-periode, men hvis mormor klarer å roe henne ned så vet jeg ikke mulig han blir stressa av at hun ikke roer seg, babyer er spesielt vare på sinnsstemning...håper det går seg til ihvertfall, kjipt å ikke kunne avlaste hverandre litt Gratulerer med 2 års bryllupsdag Tenk at det er så lenge siden allerede Må kose dere idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. august 2011 #606 Del Skrevet 1. august 2011 Gratulerer med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. august 2011 #607 Del Skrevet 1. august 2011 Gratulerer så masse med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. august 2011 Forfatter #608 Del Skrevet 1. august 2011 Takk for det! Dessverre er ikke dagen sånn helt topp foreløpig. Var hos legen med S i dag morges, og han ringte opp igjen nå og sa at vi må dra rett på sykehuset.. Svigers hadde akkurat henta henne, så nå sitter jeg og venter på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. august 2011 #609 Del Skrevet 1. august 2011 Å nei!! Krysser fingre og tær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. august 2011 #610 Del Skrevet 1. august 2011 Håper alt er bra med S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. august 2011 #611 Del Skrevet 1. august 2011 Neimen, hva er det som skjer! Håper alt går bra! Og gratulerer med bryllupsdagen! Håper kvelden blir litt bedre enn starten dere fikk på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. august 2011 Forfatter #612 Del Skrevet 1. august 2011 Blir ikke noen feiring, S er innlagt på isolat. Har så vondt i mammahjertet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. august 2011 #613 Del Skrevet 1. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. august 2011 #614 Del Skrevet 1. august 2011 Nemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. august 2011 #615 Del Skrevet 1. august 2011 Isolat?? Men i alle dager...hva er det som feiler lille S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. august 2011 #616 Del Skrevet 1. august 2011 Nå fikk jeg også vondt i mammahjerte mitt, håper det går bra med dere Gratulerer så mye med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 1. august 2011 #617 Del Skrevet 1. august 2011 Næmmen uff da! Håper det går bra med lille S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. august 2011 #618 Del Skrevet 1. august 2011 Hva i all verden?? Hva er det som feiler henne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. august 2011 #619 Del Skrevet 1. august 2011 Håper alt går bra med lille S!! Og gratulerer med bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. august 2011 #620 Del Skrevet 1. august 2011 Huffda! God bedring til lille S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå