MarianneE Skrevet 4. juli 2011 #441 Del Skrevet 4. juli 2011 så deilig med et sovende barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #442 Del Skrevet 4. juli 2011 Vi la oss litt igjen mellom 9 og 10, det hjalp litt på trøttheten min.. Dåpen er 17.juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. juli 2011 #443 Del Skrevet 4. juli 2011 Deilig med ei så flink lita S Skulle gjerne hatt en flink soveunge jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. juli 2011 #444 Del Skrevet 4. juli 2011 Så flink S har blitt til å sove! Tenker det blir deilig for mor etterhvert også jeg! Og dåp 17 juli ja, det er jammen ikke lenge til! Har du det under kontroll, eller har svigermor fortsatt å bestemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. juli 2011 #445 Del Skrevet 4. juli 2011 S satte både ny legge-seg-tidlig-rekord og sove-lenge-sammenhengende-rekord i natt: 22-07! Sweeeet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #446 Del Skrevet 6. juli 2011 Sent igår kveld fikk S endelig en ny tremenning, nesten 11 dager på overtid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. juli 2011 #447 Del Skrevet 6. juli 2011 Så koselig. Høres deilig ut med en sovebaby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juli 2011 #448 Del Skrevet 6. juli 2011 gratulerer med nytt familiemedlem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. juli 2011 #449 Del Skrevet 6. juli 2011 Gratulerer med nytt familiemedlem! Tenker det må være utrolig fint for henne at du har baby, så kan hun spørre deg om råd Jeg har ringt søsteren min kjempemye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #450 Del Skrevet 7. juli 2011 Vekta mi har krøpet en kilo til nedover, nå er jeg tilbake på startvekt og "riktig" titall Knallvær i dag. Når bare S er ferdig med lunsjen tenker jeg vi triller en tur til byen. Der er det sommermarked og masse som skjer Han godeste har fri idag, så planen er å kose oss masse! Har vært litt mye å tenke på og stresse med for oss begge ei stund, så jeg tror vi trenger en avslappende dag som turister i egen by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juli 2011 #451 Del Skrevet 7. juli 2011 Oj, tilbake på startvekt etter drøye to måneder, det er jo kjempebra! Og det høres ut som dere har en veldig hyggelig plan for dagen, godt å ta litt vare på seg selv og hverandre etter en periode med masse stress. Kos dere på bytur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. juli 2011 #452 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei og hå!! kjempekoselig å møte dere i byen! Han godeste virker skikkelig koselig!! Prøvde deres metode med myggnetting og kluten og det fungerte :D Gleder meg til å se leiligheten deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #453 Del Skrevet 7. juli 2011 Så bra at det funka! Nå er vi hjemme igjen. Byturen ble plutselig 7 timer lang! Kjempekoselig med en kjærestedag som turister i egen by Møtte masse kjente i løpet av dagen; Mokkon83 og skjønne H, kusina til han godeste og sønnen, pappa og dama og til og med ei jeg studerte med i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. juli 2011 #454 Del Skrevet 7. juli 2011 for at du er tilbake på startvekta! Hørtes ut som en veldig koselig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #455 Del Skrevet 8. juli 2011 Det er så deilig at S kan være våken i stadig lengre strekk uten å spise eller grine. I stad lå hun i sprinkelsenga og snakka med uroen sin i over en halvtime etter at hun våkna. Innimellom kom også noen skjønne gledeshyl. Da jeg gikk bort for å ta henne opp lyste hun opp i verdens største smil. Nydelige lille tulla mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2011 #456 Del Skrevet 8. juli 2011 Deilige babyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2011 #457 Del Skrevet 8. juli 2011 Nåh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2011 #458 Del Skrevet 8. juli 2011 Og forresten: God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. juli 2011 #459 Del Skrevet 8. juli 2011 så herlig! fantastisk å få søte smil om morgenen *smelte* god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #460 Del Skrevet 9. juli 2011 Vi koser oss med helg, til tross for drittværet.. Nå jobber vi med prosjekt "Få S til å legge seg tidligere". Det er vanskelig, men det hadde vært utrolig deilig om hun hadde lagt seg på denne tida istedet for å være grinete og overtrøtt frem til ellevetida... Varmer opp til kveldens middag med litt ost, spekeskinke og et glass hvitvin. Absolutt ikke feil Kjøpte ost på europeisk marked som var her i helga. Det skal reise rundt i Norge i hele sommer, anbefaler alle å ta turen innom om det kommer til deres trakter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå