Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tilbakemelding til restauranten ang elendig service har nå resultert i en gratis middag for to personer :nigo:

Så nå gjelder det bare å få barnevakt igjen en kveld....

Jøss!

Så bra!

Eh... hvordan klaget dere? Gikk dere innom, ringte dere, klaget dere via facebook...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev først en klage på facebooksida deres. Fikk svar der, med beskjed om sende en mail. Kopierte facebooksamtalen over i mailen, og voila! :nigo:

TuttaV: Alt! :ler: Servitøren var sur, plasserte bare ting på bordet og gikk, spurte ikke hvordan maten var, begynte å snakke til gjestene (på flere bord enn vårt) da hun var flere meter unna bordet, kjeftet på en av de andre servitørene rett foran oss, hun så rett og slett ut som hun var dømt til å være der.. :roll: I tillegg var naanbrødet til han godeste rått i midten, så han sa i fra. Da kom det samme brødet tilbake, de hadde bare skåret bort kantene og delt det i småbiter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er vanligvis mye bedre ja! :jepp: Men i hele september har de jubileumstilbud, så de har nok flere gjester enn de er vant til. Tipper de sliter litt når restauranten plutselig er over halvfull hver eneste dag! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tegnet S sin første tegning hvor hun var bevisst på hva det skulle bli underveis. Hun tegnet sin aller første hodefoting og en ballong, og konkluderte med at det var pappa som holdt en ballong.. :rodmer: Tidligere har hun bare tegnet et eller annet, og så har hun sett etterpå hva det (i hennes øyne) likner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S våkna med mareritt 0115 i natt. Han godeste gikk inn til henne, og jeg hørte at hun ropte "ikke mørkt, ikke mørkt, ha på lyset!", så jeg tenkte at han sikkert roet henne ned og kom tilbake til senga. Men neeeida, de gikk på badet og skifta bleie, og så kom de inn på vårt rom. Der var det fortsatt baluba, for hun ville ikke ha det mørkt, så han godeste sa bare "slapp av, så skal pappa tenne lyset!". Da ble jeg ganske hissig, for klokka var bare halv to, og jeg var ikke interessert i å ha en turnende toåring i senga i fem timer med lyset på! Det viste seg at han trodde klokka var halv sju... :sjenert: Men da han oppdaget det var jo plutselig lille frøken lys våken, og ikke helt med på å legge seg i sin egen seng igjen........ :bond: Heldigvis sovna hun til slutt, og det gjorde heldigvis jeg og! :daane:

Trøtte mannfolk altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag etter arbeidstid går turen til Østlandet. Gleder meg til 4 timer i bil med S i baksetet... :rolleyes:

Jeg har mye å ordne i dag, men har fått gjort en god del allerede. Blant annet skrevet min første sak for ei side jeg har invitert de av dere kg-jenter jeg er fb-venn med til å like! :lur: Nå må jeg snart pakke litt, rydde litt i bilen og fylle drivstoff. Slappe av kan jeg visst bare glemme... :sukk: Våknet med hodepine igjen i dag, så jeg blir pent nødt til å sette av litt tid til meg selv i helga, selv om vi er på besøk.

I dag er det én uke til vi reiser til varmere strøk! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hei! Det var lenge siden sist! Hyggelig å se deg her igjen! :hoppe: Har du ny dagbok også? *lete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God tur!! :) :)

Aaaah,syden :strix: 1 mnd siden vi kom hjem, føles som en eeeevig het! Må sjekke om jeg har ei uke ferie igjen..... :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...