Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Godt å høre at det går riktig vei med foten. :jepp: Full fart på sparkesykkel høres ut som en god indikasjon på at hun ikke kjenner så mye til smerten lenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I dag morges fikk han godeste melding av broren som lurte på når vi kom i morgen. Vi avtalte sånn halvveis for over en måned siden at vi skulle komme enten denne helga eller forrige, men skulle vente med å avtale nærmere til de fant ut når det passet best for dem. Tydeligvis hadde de glemt det, så nå trodde de vi skulle komme denne helga. Vi har allerede lagt planer, og var ikke helt innstilt på å droppe alt (inkl datenight som har vært planlagt i snart ett år, med barnevakt og det hele), for å sette oss i bilen etter arbeidstid i morgen og kjøre de 3 1/2 timene det tar. Stakkars, de hadde forberedt toåringen sin på at S skulle komme og allting.. :( Alt i alt var det jo ikke vår feil, i og med at vi aldri hadde avtalt noe konkret, men uff... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når det blir sånne misforståelser og kanskje særlig med barn involvert :( Håper de så hvor misforståelsen lå og det ikke ble noe trøbbel ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skjønte at feilen lå hos dem, og vi er i gang med å finne en ny helg som passer for alle. Det spørs om vi rekker det før i november, men vi får se... :sjenert:

I dag er S hos bestefar (farfar), for det er planleggingsdag i barnehagen. Hun skal være der til i morgen, siden jeg og han godeste skal på date i dag :hjerte: Hver fredag 13. er satt av til det. Bestemte det før jul i fjor, og dette er faktisk den første fredag 13. siden. Neste gang er allerede i desember :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var en regel jeg virkelig likte! :rodmer: Lurer på om ikke jeg også skal foreslå det for min kjære. Litt uforutsigbar rutine liksom, fast dato, men ikke fast intervall! :jepp: Men i kveld er jeg alene hjemme, kjære skal på fest med gamle boksegjengen, jeg skal kanskje :trene: og garantert :veslejenta::lur:

Kos dere på date! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen for i kveld er indisk restaurant, faktisk en av de beste jeg har vært på noen sinne, og heldig for oss i vår egen by :nigo:

Har vurdert kino også, men fant ikke noe spesielt vi ville se. Tror det blir Masterchef Australia og :sengekos: istedet! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indisk er himmelsk :sikle: Savner å ha et lite utvalg rundt meg, men snart får vi vel ikke tid til å gå på restaurant uansett :tongue:

:hoho: Bra autocorrect!

Kos dere masse med date i kveld! :hjerte: Blir date her også. ;)

:flau:

Cozy med date night! :lur: Alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagen var veldig koselig, til tross for skuffende service på favorittrestauranten... Ellers bare kos :hjerte:

I dag hentet vi S hos svigers og fikk grøt i samme slengen. Så dro vi en tur til byen, hvor vi fikk kjøpt vintersko på Barnas dager på Skoringen. Måtte opp 3 størrelser fra sommerskoene! :overrasket:

Nå er han godeste på fest. Håper han koser seg :) Jeg finner nok snart senga.. Vi får vaffelgjester i morgen formiddag, og jeg regner ikke med å få så mye hjelp verken med S eller forberedelsene, så jeg får prøve å være mest mulig uthvilt ihvertfall.. ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker vafler. :sikle:

:flau:

Cozy med date night! :lur: Alt bra?

Ja, jeg har det bra. :) Kom på nå at din bok ikke var på mine innlegg, så jeg har ikke fått lest meg opp på hvordan det står til med deg. Ser du har fått en ny bok jeg må titte innom. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det bra. :) Kom på nå at din bok ikke var på mine innlegg, så jeg har ikke fått lest meg opp på hvordan det står til med deg. Ser du har fått en ny bok jeg må titte innom. :jepp:

Ja, den forrige er slettet.

Du er hjertelig velkommen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakemelding til restauranten ang elendig service har nå resultert i en gratis middag for to personer :nigo:

Så nå gjelder det bare å få barnevakt igjen en kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...