Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Så stas med dyreparken! Tror jeg hadde falt i smak hos vår lillemor også :jepp:

Kjempebra initiativ av dere å ta med den nye storesøsteren :skya:

Det er jeg helt sikker på at det hadde! :) Den nye storesøsteren storkoste seg! :jepp:

Dyrepark er gøy!

*litt misunnelig*

:ler:

Skjønner jeg godt, det er jo kjempegøy! :fnise:

Vi har hatt en finfin dag, men det er nok hakket mer slitsomt å ha med seg to enn én... ;) Men samtidig - det var absolutt verd det, både med tanke på hvor stor glede de små hadde av hverandre, og ikke minst hvor takknemlige foreldrene hennes var for en fridag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig dagsplan:

-Støvsuge

Bør være overkommelig, men sofaen er så altfor god for øyeblikket... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Støvuging må være det verste jeg vet (er vel nr 1 på listen over husarbeid jeg hater), så jeg forstår deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt sløv i sommer ser jeg... Gratulerer så mye! *løper og ser om jeg finner nye boka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå burde jeg jo for lengst vært ferdig, men idet jeg postet innlegget i stad, så kom nabodama og spurte om ikke jeg ville komme bort på en kopp te. Jeg sa som sant var at jeg skulle til å støvsuge, så jeg ville gjerne komme bort.. :rolleyes:

Hjemme igjen nå, og klar til dyst. Eller.... :sjenert:

Joda, må bare hoppe i det! :husarbeid:

(Og takk, MaiL! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk mye hyggeligere! Støvsugde første etasje, men så ble jeg så sulten at jeg måtte ha meg noe mat. Som ventet var det noe vanskelig å komme i gang igjen, men jeg må vel bare hoppe i det så jeg får tatt andre etasje også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk! Skal på et jobbintervju for et 6 mnds vikariat om et kvarter... :bond: Tror egentlig ikke jeg har helt den kompetansen de leter etter, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thænk juu! :nigo:

Det var det korteste intervjuet jeg har vært på, bare 25 minutter. Får svar innen kl 14, så her går det unna! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Er litt kvalm, i grunnen.. Men det er jo ikke noe nytt, så det skyldes nok mer mageboeren! Får bare vente og se... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende da!! Vet de at du er gravid eller? For et 6 mnd vikariat spiller det jo forsåvidt ingen rolle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de vet ikke det. Føler i grunnen ikke at noen har noe med det, og ihvertfall ikke før jeg passerer 12 uker.. :sjenert: Det er gjennom vikarbyrå, så det er forsåvidt der jeg i så fall burde sagt noe.

På intervjuet sa de at de fleste fikk tilbud om fast jobb etter vikariatet, men det får jeg evt ta stilling til om den tid kommer. Det er vel ikke sikkert jeg får det tilbudet når jeg er passe fødetrengt innen vikariatet er omme.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...