Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Vi tenker en tur sørover i løpet av A sin ferie (slutten av juli) med en tur i dyreparken.

Det går kanskje ann og spørre om dere vil være med?

Vi hadde det jo veldig hyggelig i fjor da vi var på den lille dyreparken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tenker en tur sørover i løpet av A sin ferie (slutten av juli) med en tur i dyreparken.

Det går kanskje ann og spørre om dere vil være med?

Vi hadde det jo veldig hyggelig i fjor da vi var på den lille dyreparken. :)

Ja, spør i vei, så blir vi med om det passer sånn! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med tur i Dyreparken :) Nå bor jo vi et stykke unna, men det er likevel obligatorisk når jeg en gang får barn! :) Har gode minner fra barndommen derfra... Det og Legoland føler jeg er sånn mer eller mindre standard for alle i løpet av oppveksten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg plutselig mail fra han som sa i begynnelsen av mars (!) at han gjerne ville ansette meg. (Og da hadde jeg ikke møtt han siden 2. juli i fjor, hvor han også var fryktelig positiv uten at det ble noe mer av det..) I morgen skal vi drikke kaffe for at han skal "oppdatere" meg. Blir litt småsprø av at ting tar så tid! Håper bare han har noe mer konkret å komme med denne gangen enn sist.... :bond::sukk: Men har ikke akkurat så store forhåpninger, for selv om han gjerne vil ansette meg, er han jo avhengig av å ha HR og andre sjefer med på laget.. Og ikke minst de *** ressursene som alltid er et problem.. :daane:

Men men, et møte blir sikkert koselig uansett.. Om ikke annet så får jeg meg ihvertfall en god :kaffekopp: , for vi skal møtes på kaféen med byens beste kaffe.. *tenke positivt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oj, det er jo litt av en avstand mellom oppdateringene også da :ler: Han er tydeligvis interessert i å holde deg varm sånn i påvente av ressurser og andre sjefer! :jepp: Håper du får noe konkret ut av møtet, og noe godt å bite i tillegg til god kaffe! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår frustrasjonen din! :kose: Henger meg på Neferet og håper at det kommer noe mer konkret ut av det denne gangen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår deg veldig godt :jepp: Som HR ansatt vet jeg at slike ting kan ta tid og være vanskelig å få igjennom. Uansett - lykke til med møtet og håper på at det får positivt utfall :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtet er overstått. Kaffen var god, praten var hyggelig, men han som gjerne vil ansette meg skal nå over i en ny stilling. Mye omstruktureringer på gang, samtidig som tiårsmål skal være i boks innen nyttår, så ikke akkurat tida for nyansettelser... :sukk: Men men. Hadde jo ikke så store forventninger... Og han ville sette meg i kontakt med noen andre innen samme bransje. Får bare krysse fingrene for at det kan komme noe godt ut av det. :roll::sjenert:

Nå er jeg hjemme en tur for å pakke litt. Vi reiser til Danmark grytidlig i morgen, så alt må ordnes i dag (og dagen er egentlig ganske fullpakket, bortsett fra akkurat nå). S er på tur til byen med barnehagen, så jeg var bare sjeleglad jeg kom meg til og fra møtet uten å treffe på dem. Det kunne fort ha blitt krise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det løser seg for deg på jobbfronten. Nå har du ventet lenge nok synes jeg :klemmer:

God ferie :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Litt sånn som før da altså... :kose: Sier som Spatula, håper det ordner seg snart! I mellomtiden må dere ha en fantastisk ferie! :sol: :is: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... :klemmer:

S er ferdig på småbarnsavdelingen, og pms-hormontrollet i meg tok helt overhånd, så jeg grein hele veien hjem fra barnehagen.... :trist::flau: Lille jenta mi blir så fort stor! Synes ikke det er lenge siden jeg gikk fra henne der for første gang med en minst like stor klump i halsen... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk... :klemmer:

S er ferdig på småbarnsavdelingen, og pms-hormontrollet i meg tok helt overhånd, så jeg grein hele veien hjem fra barnehagen.... :trist::flau: Lille jenta mi blir så fort stor! Synes ikke det er lenge siden jeg gikk fra henne der for første gang med en minst like stor klump i halsen... :tristbla:

Bare vent til dagen kommer når dere går fra barnehagen for siste gang.

Den hadde vi igår, det var klump i halsen det!

Jeg mener... hun begynte jo igår føles det som!

:sjenert:

Ha en flott ferie i Danmark!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter en fin uke i Danmark. Det er i lengste laget å bo så tett på andre, så det var godt å komme hjem også. Midtveis i uka fikk jeg noen litt stressende nyheter, men jeg klarte heldigvis å ikke la det påvirke ferien allverdens. Nå skal vi bare slappe av noen dager, før S reiser på sommerferie ons-fre med svigers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...