Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hrmf... :jolie:

Æsj bæsj. Takk gud for vin og sjokolade, i dag skal alle sorger begraves, og jeg beveger meg IKKE utendørs igjen før våren melder sin ankomst. Vi har utendørs solavskjerming, den er herved omdøpt til snøavskjerming. Stenger alle minner om snøen ute! Sier som S: Vil ikke! Vil ikke! Vil ikke!

Når det sagt er det på tide med litt positivitet:

-Alle i familien er trygt hjemme, til tross for texas på veiene takket være idioter på sommerdekk

-Dagens vikarjobb gikk greit (og jeg slapp å ha utevakt i griseværet :nigo: )

-Lønningsdag i morgen

-Langtidsvarslet = sol og plussgrader, så håpet om oppstart på plattingen vår neste fredag er ikke helt ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you, cypress! Ringte tilbake i dag, de visste ikke mer, men skulle ha en avklaring i løpet av morgendagen... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg sier som Belle: 30 cm??? :overrasket: Jeg syntes det var ille nok at det kom litt hos oss, og at det fortsatt snødde på vei til jobb i dag, men det er herved absolutt ikke synd på meg. Støtter din fortrengningsmekanisme og :duskedame: litt for jobbjakten istedenfor! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med S i dag. Stuptrøtt etter en marerittnatt med ei frøken som for sikkerhets skyld insisterte på at det var morgen kl 6. Snøværet har gått over til regn/sludd, men det ligger fortsatt 30 cm blytung snø ute. Trenger sårt et lyspunkt her! :sjenert::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til depresjonen som kommer med snøen når man befinner seg i april måned. Tror halve Nordland hadde lagt seg inn på sykehuset hadde det ikke vært for at det var så dårlig vær :erter:

Håper lyspunktet ditt blir positivt jobbsvar! :jepp: Har du hørt noe ennå? For det var vel i dag du skulle høre fra dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snø i lufta igjen. :sukk:

Har ikke hørt noe ennå. Hun jeg snakket med i går ville se det an til kl 10 i dag, og så purre på dem. Jeg skulle høre fra henne i dag uansett (hørt det før! :roll: ), så jeg får bare leve i spenning i noen timer til, til arbeidsuka er slutt..

Nå sovna S nettopp i vogna i gangen. Stuptrøtt, men skikkelig sur for at jeg la henne. Tok bare et par minutter før hun ga etter for søvnen, og forhåpentligvis får hun sove en stund. Jeg burde vel egentlig måke litt mens hun sover, men jeg er så trøtt at det egentlig frister mest med en liten lur for meg også.. :sjenert: På den annen side; hvis jeg måker nå, kan vi ta en tur ut etterpå når hun våkner igjen, og da blir ikke ettermiddagen så lang... Han godeste er ikke hjemme før rundt fem i dag. Puh.. Det er sannelig lenge å være inne en hel dag med ei som egentlig ikke er syk, bare sutrete! :daane:

Bable bable, her kicker visst søvnmangelen inn.. :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, måking unnagjort. I hvert fall nok til å komme meg ut med bilen. Dette var definitivt vinterens tyngste snø! :daane: Men fordelen er at det er bart under, så nå er jeg helt gjennom til asfalten noen steder. Ergo slipper vi forhåpentligvis hålkeføre når det smelter om en dag eller tre! :jepp: Trappa er dessuten bar, så nå venter jeg bare på sola, så jeg kan sitte i solveggen min med kaffekoppen og se våren komme! :sol::nigo:

Jeg måkte til og med litt i hagen. Arbeidsfolka som holder på å sette opp et nabohus her så litt rart på meg da jeg gikk løs på den, men de vet jo ikke at vi etter planen skal sette i gang med plattingsnekring neste fredag. Innen den tid må all snøen være borte, pluss at vi må grave vekk endel jord.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken er å ha en toåring på fanget som lener seg mot deg og sier "godjenta mi, mamma"... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...