Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt noen har slike kvelder.... :jolie:

Ikke så mye å være misunnelig for, det var bare andre gang denne måneden... :sjenert::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det ikke bare er her i heimen sier jeg bare... :ler:

Å hvilke da? Jeg har fått fullstendig dilla på den nye serien i mintgrønt, fine, fine, fine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to forskjellige med mintgrønt som basisfarge i går. En med små blomster over hele og mintgrønne border på kryss og tvers, og en stripete med noen større blomster øverst. Ikke så lett å forklare! :ler:

Nå har jeg brukt tre forskjellige i mørkeblått og grått i hele vinter (bortsett fra i jula), og fikk akutt behov for noe mer vårlig.. Hadde vel teknisk sett et par vårlige fra før, men de nye var så fiiine.... :sjenert::fnise: Fordelen er at de likner såpass på de gamle at han godeste ikke ser ut til å merke at det har dukket opp enda et par i skapet.. :lur:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et matspørsmål...

Har du prøvd det brødet som heter Toasty?

Det ser litt godt ut, men jeg gidder ikke kjøpe det om det er skikkelig tørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke prøvd. I det hele tatt spiser jeg lite brød. I det siste har det blitt noen av de polarbrødgreiene, men de er i grunnen mest spiselige rett fra ovnen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: litt av at han godeste ikke merker at det har kommet nye kopper. Ei venninne av meg pleide å snikinnføre nye plagg i garderoben ved å putte dem rett i skittentøyskurven. Da kom de jo inn som en del av klesvasken og ikke fra en handlepose :fnise:

Håper dere får en fin helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke prøvd. I det hele tatt spiser jeg lite brød. I det siste har det blitt noen av de polarbrødgreiene, men de er i grunnen mest spiselige rett fra ovnen.. ;)

Å, de er kjempe gode!

Fant denne oppskriften jeg da... http://glutenfriefristelser.blogspot.dk/2011/10/ingen-jul-uden-berlinere-og-man-skal.html

Fikk veldig lyst til og prøve meg på disse. :)

Store planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Måtte le av både mannen din som ikke merker nye kopper i skapet

(kjære gjør heller ikke det :lur:) og venninnen til Neferet som innfører nye klær via skittentøyskurven!

Skal så lite til for å lysne hele dagen!

Jeg storkoser meg med deilig espresso i Arne Jacobsen espressokoppene jeg fikk til bursdagen min :nigo:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig, ikke så mye som skal til! :) Når det kommer til klær blir han som regel bare glad hvis jeg har kjøpt noe, så her trenger jeg ikke å snike dem via skittentøyet.. Jeg er nemlig håpløst dårlig på shopping! ;)

Planer for helga, tja.... Hvis det blir sol og plussgrader som yr har lovet oss, vil jeg flytte ut cafébord og stoler til kosekroken ved inngangspartiet. :sol::hjerte: Ellers skal vi feire bursdagen til broren min i morgen. Skal være hos oss, rett og slett fordi det var mest praktisk. I dag skal jeg prøve meg på å bake en kake som ser ut som en bassgitar. Den ser veldig bra ut i hodet mitt, men det spørs vel om resultatet blir like bra! :hoho:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Minttu, tror jeg trenger det! :ler: Mine kreative evner begrenser seg til ideer, ikke utførelse.... Jeg har prøvd å tegne en mal nå, men for å være helt ærlig ser det mer ut som en playboybunny enn en bass... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Flytte bord og stoler ut høres fantastisk ut!

Om jeg skal gjøre noe slikt blir det en gammel campignstol sammen med akebrett bortimot i døråpningen.

Ikke den samme kosen....

Jeg skal og prøve meg på kakebaking.

Skal lage gulrotkake og ta med i svigermors bursdag i morra.

Aldri bakt det før men satser på at det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...