Mazilla Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #2821 Del Skrevet 11. februar 2013 Helga er historie, men jeg og S strekker den litt lenger og blir hjemme i dag. Vi har nærmest snødd inne, så jeg orker ikke tanken på å måke oss ut bare for å kjøre i barnehagen Får se hvor fornøyd jeg er med det valget etter hvert, for jeg kom plutselig på at de har varsla strømstans her i dag mellom 9 og 12.. Får se om de brøyter litt her i løpet av formiddagen, så kanskje vi kan komme oss en tur ut enten med vogn eller bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2013 #2822 Del Skrevet 11. februar 2013 Hørt noe mer fra den potensielle arbeidsgiveren da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #2823 Del Skrevet 11. februar 2013 Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. februar 2013 #2824 Del Skrevet 11. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #2825 Del Skrevet 13. februar 2013 Fortsatt ikke hørt noe, så jeg regner med håpet er ute... Førsteklassevikar i dag, i morgen og fredag. Får vel bare bli førskolelærer likevel, sånn som hun på nav sa i høst.. Ja ja, bare 40 år til jeg blir pensjonist.. Trenger å lage positivliste i dag, merker jeg: -Ei lita jente som sa "gla i dæ, mamma" da jeg gikk ut fra soverommet hennes i kveld -Bedre betalte timer med bedre arbeidstider enn sfo.. -Nytt interiørblad venta på meg i postkassa i dag Æsj, trengte lang pause etter det første punktet, for egentlig er jeg riiimelig motløs og deppa over det med jobben.. Skjønner ikke helt hvordan jeg noen gang skal få meg en relevant jobb, når jeg tydeligvis ikke får den jeg har blitt anbefalt å søke engang, og hvor jeg har skriftlig attest fra samme arbeidsgiver med bare gode skussmål.. Takk og pris for den fine familien min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. februar 2013 #2826 Del Skrevet 13. februar 2013 Sånt er ikke moro, og du kan jo ikke bli noe du ikke vil, eller jobbe med noe du ikke orker! Men det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. februar 2013 #2827 Del Skrevet 13. februar 2013 Lenge siden jeg var innom her!!! Har ikke fått med meg utenom siste siden, og ser du har søkt på jobb. Uff så kjipt å ikke få den jobben man ønsker seg. Det virkelig smelter man når man hører sånne søte ord fra sine små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. februar 2013 #2828 Del Skrevet 13. februar 2013 og på deg...vet liksom ikke helt hva jeg skal si...ikke gi opp ihvertfall, drømmejobben er der ute og venter på deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. februar 2013 #2829 Del Skrevet 13. februar 2013 Ikke gi opp enda, det KAN jo være en logisk grunn til at det tar litt tid! Sykdom eller noe!?! Kanskje du skal prøve å ringe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. februar 2013 #2830 Del Skrevet 17. februar 2013 Kjedelig at det ikke ser ut til å gå veien med jobben! Skjønner at du blir litt deppet av det.. Håper ting har snudd seg og du hørte noe likevel! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. februar 2013 #2831 Del Skrevet 17. februar 2013 Ikke gi opp håpet! Og ikke bli førskolelærer! Når det ikke er et yrke du vil ha! sier som Cypress at det er kanskje en annen grunn til at du ikke har hørt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. februar 2013 #2832 Del Skrevet 18. februar 2013 Krysser fremdeles fingrene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #2833 Del Skrevet 18. februar 2013 De skulle ta en avgjørelse så fort som mulig etter alle intervjuene, så håpet er nok ute gitt.. Det siste de sa var "don't call us, we'll call you", så jeg føler ikke helt for å ringe heller.. At ikke de bare kan ringe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. februar 2013 #2834 Del Skrevet 18. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2013 #2835 Del Skrevet 18. februar 2013 egentlig er jeg riiimelig motløs og deppa over det med jobben.. Skjønner ikke helt hvordan jeg noen gang skal få meg en relevant jobb, når jeg tydeligvis ikke får den jeg har blitt anbefalt å søke engang, og hvor jeg har skriftlig attest fra samme arbeidsgiver med bare gode skussmål.. Takk og pris for den fine familien min! Skjønner SÅ godt hva du mener. Jeg har 4års utdannelse og fagbrev som barne og ungdomsarbeider og jobber 10 timer i uka med og koke kaffe, stable i oppvaskmaskinen, kutte brød og dandere pålegg. Heldige meg.... En dag er det vel vår tur og... Snart. Håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #2836 Del Skrevet 19. februar 2013 Skjønner SÅ godt hva du mener. Jeg har 4års utdannelse og fagbrev som barne og ungdomsarbeider og jobber 10 timer i uka med og koke kaffe, stable i oppvaskmaskinen, kutte brød og dandere pålegg. Heldige meg.... En dag er det vel vår tur og... Snart. Håper jeg. Ja, vi får da enda håpe det... Kan jo ikke gi opp heller.. Nå var jeg lei av å vente, så jeg ringte dama på HR. Hun sa de ikke hadde klar noen innstilling enda, men at de håpte å ha det mot slutten av uka eller begynnelsen av neste. Så med andre ord er ikke håpet heeelt ute, men det er sannelig ikke langt unna.. De hadde nemlig hatt inne noen flere til intervju etter oss seks som opprinnelig var valgt ut. Det var visst derfor det hadde tatt såpass lang tid. Blæ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. februar 2013 #2837 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg krysser alt jeg har, helt herifra i det riktige fylket og helt bort til dere i det gale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. februar 2013 #2838 Del Skrevet 19. februar 2013 Forferdelig å ikke få noe som helst tilbakemelding. Godt det var en forklaring på hvorfor det hadde tatt tid, men allikevel. Man har jo rett på informasjon (uansett om det går den ene eller andre veien)! Jeg krysser hvertfall fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. februar 2013 #2839 Del Skrevet 19. februar 2013 Da fortsetter jeg å krysse fingrene!!! Jeg tror sikkert det bare blir tolket som positivt at du ringte å spurte, det viser jo bare at du er interessert! Og de vil jo ansette noen som faktisk har lyst på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. februar 2013 #2840 Del Skrevet 19. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå