Mazilla Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #2741 Del Skrevet 14. januar 2013 Og sannelig fikk jeg høre at søstra hennes også er gravid i dag. Termin med to ukers mellomrom, rett før broren deres skal gifte seg. Snakk om god timing! Hun har hatt et par spontanaborter tidligere, men nå er hun 14 uker på vei, så forhåpentligvis går det veien denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. januar 2013 #2742 Del Skrevet 14. januar 2013 Skjer jammen litt i den familien om noen mnd da Så koselig da! Får jammen håpe det går bra denne gangen da ja, lover vel godt om hun er 14 uker på vei, og jammen fortjent og når det har gått slik tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. januar 2013 #2743 Del Skrevet 15. januar 2013 Travel familie det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. januar 2013 #2744 Del Skrevet 15. januar 2013 Skjønner godt at du begynner å bli verpesyk igjen! Får håpe det ordner seg med jobb snart så dere kan sette i gang ja Sikkert greit å vente til april da, hadde ideelt sett villet hatt vårbaby jeg også om vi kunne planlagt det Rart hvordan man kan få slike følelser av og til... Men jeg satser på det ikke stemmer, du er jo fortsatt ung, og når dere ikke hadde problemer sist så er det jo ikke noe grunn til å tro at dere skulle få det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. januar 2013 #2745 Del Skrevet 15. januar 2013 Håper det ordner seg på jobbfronten i løpet av de neste månedene! Har du noen søknader ute eller stillinger i sikte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. januar 2013 #2746 Del Skrevet 16. januar 2013 Innom og oppdaterer meg på dine dager med S, han godeste, godterilov og alt annet... Synes du er veldig flink med godteri avhold prøver å tenke slik selv, og faktisk merker jeg oftere og oftere at jeg egentlig ikke synes sjokolade er noe godt lenger når jeg først spiser det så da er det jo like greit å droppe det helt. Håper det kommer seg på jobbfronten snart! *krysser fingrene* for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #2747 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har vel bare en søknad inne nå, men det er til gjengjeld på den jobben alle forventer at jeg skal få.. Søknadsfristen er til søndag, og forhåpentligvis bruker de ikke altfor lang tid med å kalle inn til intervjuer og sånt etterpå.. Håper jeg ihvertfall kommer dit, men vil ikke håpe for mye. Har veldig, veldig lyst på jobben, men er så redd for å bli skuffa igjen.. I tillegg tror jeg jeg gir opp hvis ikke jeg får den, i og med at alt ligger til rette for meg her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2013 #2748 Del Skrevet 17. januar 2013 Åh, da får du en spennende neste uke du da! Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. januar 2013 #2749 Del Skrevet 17. januar 2013 Heier på deg jeg også ifht jobben du har søkt Av erfaring så tar ofte søknadsprosesser lang tid... (Det er jo slikt jeg jobber med) Tar lett et par måneder å lande på en kandidat, og i tilegg så har kanskje (ikke du da ) den aktuelle oppsigelsestid i tilegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #2750 Del Skrevet 17. januar 2013 Takker for heiing Det stod i den automatiske svarmailen at de hadde som mål å ha klar en innstilling innen fire uker etter søknadsfristen, men jeg tar det med en klype salt. Jeg synes allerede det har tatt lang tid, i og med at jeg fikk vite om stillingen lenge før den ble lyst ut, nærmere bestemt i begynnelsen av november.. Så var det først intern utlysning og så kom jula... Nå har jeg kjøpt noen nye, og forhåpentligis spennende, leker til S. Nå er vi godt forberedt til både bil- og flyturer i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. januar 2013 #2751 Del Skrevet 17. januar 2013 Så spennende!! Håper dette går vegen for deg Uansett så ser det ut for at 2013 kan bli et innholdsrikt år Hva slags leker har du kjøpt? *trenger inspirasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #2752 Del Skrevet 17. januar 2013 Kjøpte tre småbiler og revefamilien (Honey fox family) fra Sylvanian Families. Hadde lyst på hele hylla, men måtte begrense meg litt... må nesten se om de slår an hos S også, og ikke bare hos meg.. Hun elsker rollelek, så jeg krysser fingrene for at de slår an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. januar 2013 #2753 Del Skrevet 17. januar 2013 Krysser fingrene for deg ang. jobben du har søkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. januar 2013 #2754 Del Skrevet 17. januar 2013 Sylvanians er så søte På biit.no får du 30 % avslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2013 #2755 Del Skrevet 18. januar 2013 God helgetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #2756 Del Skrevet 18. januar 2013 Takk takk! Etter en slitsom biltur og fryktelig trøblete natt etterfulgt av at bilen ble påkjørt mens vi stod parkert, sitter vi nå i kø inn mot Oslo med kurs mot Gardermoen. S klager og sier hun har bæsja, men det sier hun ofte for tida... Koselig med familietur ja.... et skikkelig glansbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. januar 2013 #2757 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Oi oi, skjer litt God tur Endret 18. januar 2013 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2013 #2758 Del Skrevet 18. januar 2013 Såpass ja... Håper det tar seg opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #2759 Del Skrevet 18. januar 2013 Flyet var selvfølgelig forsinka, og en stk overtrøtt og hylende hysterisk S ble båret ombord. Følte alle andre ved gaten hata oss litt akkurat da.. Heldigvis har flyturen gått greit så langt, til tross for at lille frøken ikke har sovet i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #2760 Del Skrevet 18. januar 2013 Forresten så fikk vi en steinsprutskade i frontruta også i dag. Hu hei for en dag! Har egentlig bare lyst til å legge meg når vi kommer frem, men må vel nesten være litt sosial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå