Minttu Skrevet 25. oktober 2012 #2541 Del Skrevet 25. oktober 2012 Så bra at det gikk bra idag! For en velkomst din kjære fikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. oktober 2012 #2542 Del Skrevet 26. oktober 2012 Så bra det gikk fint! Da er det bare i dag og neste uke igjen, hvis jeg forsto det riktig? Håper din kjære ikke tok det personlig at S bare løp forbi ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #2543 Del Skrevet 26. oktober 2012 Til og med onsdag. Puh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. oktober 2012 #2544 Del Skrevet 26. oktober 2012 Godt du overlever 19 ville Må le litt av S som løp rett forbi faren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. oktober 2012 #2545 Del Skrevet 26. oktober 2012 Regner med du har hælj nå? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #2546 Del Skrevet 26. oktober 2012 Helg nå ja, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #2547 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nå tar jeg en tidlig kveld. Jeg må levere S i bhg omtrent når de åpner i morra for å rekke jobb. Heldigvis kan jeg hente henne forholdsvis tidlig I går kveld var vi på fest. Trodde det skulle gå ganske rolig for seg, men så spratt den ene korken etter den andre i taket, så det ble ganske sent.. S var på overnatting hos sin morfar og dama. Hun elsker dem, særlig dama, og det er veldig gjensidig. Derfor var det litt kjipt da pappa fortalte meg istad at han er på vei til å flytte fra henne, og overtar leilighet allerede til uka. Samlivsbrudd er aldri noe særlig, selv om hun aldri har vært min favoritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. oktober 2012 #2548 Del Skrevet 28. oktober 2012 Så kjedelig å lese om bruddet, spesielt da S liker henne.. Men, jeg håper dere hadde det knall på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. oktober 2012 #2549 Del Skrevet 29. oktober 2012 Slitsomt med ny jobb skjønner jeg Skjønner at det er litt overgang å plutselig skulle ha full fart med så mange villstyringer! Trist med samlivsbrudd for din far da Særlig siden S er så glad i henne... Har de vært sammen i mange år eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #2550 Del Skrevet 29. oktober 2012 De har vært sammen i litt over seks år. Denne arbeidsdagen gikk faktisk ganske bra. Ungene har omsider begynt å få litt respekt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2012 #2551 Del Skrevet 29. oktober 2012 Så bra! Da går nok de siste dagene bra og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. oktober 2012 #2552 Del Skrevet 30. oktober 2012 oida, så trist å høre om faren din og dama da... ihvertfall med tanke på at S er glad i henne... hvordan blir det fremover da?tror du dere blir å holde kontakten med henne i forhold til S? Må prøve å få kommet meg bort å hente den moppen snart! Kanskje vi skulle prøvd å samlet oss vi mødrene snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. oktober 2012 #2553 Del Skrevet 30. oktober 2012 barna får selvfølgelig være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. oktober 2012 #2554 Del Skrevet 30. oktober 2012 og har du lagt noen planer for Han Godeste sin bursdag? Må finne på noe gøy til farsdagen, tenkte få H til å tegne og fingermale litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #2555 Del Skrevet 30. oktober 2012 Må nesten høre litt med pappa hva han synes om det om S kan holde kontakten med henne, men har vært inne på tanken.. Men vil ikke hvis pappa synes det blir feil Ja den moppen ja, der sa du noe! Jeg har tenkt på om jeg skulle ha invitert alle hit en helg e.l., men plutselig kommer og går hver eneste helg! Må bare få ut fingern! Nå er vi akkurat ferdige med å feire han godeste. Svigermor hadde bursdag i går, så de slo sammen feiringa i dag. Fullt hus med pizza fra pizzabakeren, kake og kaffe. S var helt turbo. Hun synes det er kjempestas med masse besøk! Nå ligger hun i senga og har nachspiel, men sovner vel snart.. Det var sannelig godt å få folk ut og ungen i seng, for denne dagen har jeg faktisk ikke sittet ned et øyeblikk før nå.. Var ute av døra kl 7 i dag morges, og så var det rett hjem etter jobb for å rydde og ordne, og så kom folk kl 17.. De siste par dagene på jobb har gått mye bedre. Det hjelper å komme litt inn i rutiner, få på plass alle navnene og ikke minst sette seg litt i respekt I morgen er i utgangspunktet min siste dag, men jeg vet ikke før i morgen formiddag om de trenger meg videre. Litt todelt, men håper egentlig læreren deres er tilbake på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #2556 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jada, nå er jeg vikar frem til 9.november.. (Når skal jeg lære meg å si nei?) S ser på Fantorangen med stor innlevelse. Plutselig har Pokoyo blitt kjempestas. Hun er helt med, og roper pip-pip og vov-vov til TVen. I stad var det en elefant som sov, da pekte hun og sa "der" og så la hun seg ned og lagde snorkelyder.. Herlige lille jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #2557 Del Skrevet 31. oktober 2012 Forresten så har S så smått begynt å lage små setninger også nå.. Veldig enkle da, men av typen "pappa der". Bæ bæ lille lam har gått fra "bæ bæ bæ" til "bæ bæ lille", og i Hjulene på bussen synger hun veldig med på verset med de som sier bla bla bla, og synger "bla bla bla bla byyyyen"... En av favorittaktivitetene for tida er å skremme.. Hun sniker seg innpå folk og roper "uææææ". Gjerne i kombinasjon med å liste seg, noe hun også gjør med stor innlevelse og et fantastisk ansiktsuttrykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. oktober 2012 #2558 Del Skrevet 31. oktober 2012 Du altså, men er jo bare 7 dager da Herlig, S høres så morsom ut For ei herlig lita jente du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. oktober 2012 #2559 Del Skrevet 31. oktober 2012 oioi! skal se at det blir lærer av deg! bare å sende søknad til skoler med en gang! hørtes ut som en slitsom dag... godt du ikke har sånne dager så ofte! hadde vært veldig koselig å treffes snart! denne helga er vi opptatt både lørdag og søndag... ukene og helgene flyr avsted!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #2560 Del Skrevet 31. oktober 2012 En ting er helt sikkert; lærer blir jeg aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå