Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

En fin bursdagshelg er over. Feiringa på lørdag ble riktig så vellykka, mens formen igår heldigvis er historie.. :ler:

Nå har S akkurat vært hos frisøren for første gang. Snakk om spetakkel.. :daane: Men nå har hun i det minste litt kortere lugg og litt rettere nakke. Frisøren synes nesten det var for galt å ta betalt, men vi endte på 100 kroner. Overkommelig ;) Nå ser hun enda mer ut som et barn og ikke en stor baby. Lille jenta mi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får forresten vite i løpet av uka om jeg får et vikariat eller ei, så her er det bare å krysse fingrene for meg! Det var ingen muligheter for noe fast etter hvert, men et sted må man jo begynne, og jeg vil jo bare ha noe å gjøre (og litt penger inn). :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testa et nytt treningssenter rett borti her. :trene: De åpna for en måneds tid siden, men har ikke fått så veldig stor kundemasse enda. Jeg var helt alene.. :ler: Men hva er vel egentlig bedre enn det? Jeg har trent i altfor mange år på overfylte studenttreningssentre, så dette var jo skikkelig luksus.. :fnise: Det ble 50 minutter på tredemølla i dag. Jeg tror endelig jeg kan si at jeg har lært å jogge! Har vært noen turer i lysløypa med han godeste, og han har tydeligvis klart å lære meg det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så godt når det er lite folk på treningssentre! :ler:

Pleier å være mange der jeg trener, men jeg er ferdig tidlig på skolen mandager og torsdager og trener da, i 13-14 tida, og da er det få der.

Hvor lenge går/jogger du på 50 min? :)

Jeg har heller aldri klart å jogge, men nå begynner det jammen å komme seg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ikke helt venn med tredemølla, så jeg vet faktisk ikke hvor langt jeg jogga.. Hadde tenkt å sjekke, og så kjempe mot meg selv senere, men så klarte jeg å nullstille alt ca halvveis.. :roll:

Blæ, nå begynner jeg å bli lei av å være hjemme... Vil ha en jobb.. :sukk: Begynner å tro at jeg aldri kommer til å få meg en jobb.. Går litt i bølgedaler dette her, men akkurat nå er jeg der.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du får deg en jobb!!! krysser fingrene for at det skjer snart! :klemmer:

Har du vært i kontakt med et rekrutteringsbyrå? Kanskje de har tilgang til jobber som ikke lyses ut?

Eller ta en annen jobb,mens du leter etter drømmejobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har det. Det er gjennom manpower jeg kanskje har muligheter for et vikariat nå. De skulle egentlig ta avgjørelsen nå før helga, men fikk sms her om dagen om at det var utsatt til neste uke.

Akkurat i dag er det forresten ok+ å være hjemme.. :fnise::sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her pøsregner det, ikke fullt så nais å være hjemme med Liten på en sånn dag :fnise: Hun vil jo uuuut, men når hun kommer ut vil hun inn igjen med en gang...hun glemmer desverre fort (arv etter mammaen?!) så når vi kommer inn og har lekt litt skal hun ut igjen :roll: ...og sånn går no dagan ;)

Nyt sola litt for meg også :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er frustrerende å være arbeidsledig, satser på at det ordner seg snart! :klemmer: Da jeg var ferdig med masteren min begynte jeg jo på et nytt studie fordi jeg ikke hadde fått jobb innen august... Da vi var godt uti september og jeg sto uten jobb var jeg sikker på at jeg ikke kom til å få noe før etter jul, men plutselig en dag kom telefonen, og i løpet av bare en uke hadde jeg jobb :) Første 15 mnd. etterpå hadde jeg vikariater, så å begynne med vikariater er kjedelig, men helt normalt :) Det er i allefall en mulighet til å opparbeide seg erfaring, selv om det er litt kjedelig å ha det presset over seg med å måtte finne ny jobb...

Ting ordner seg nok snart skal du se! :kose: God helg så lenge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nigiria

hei! leste litt i dagboka di for første gang nå. hvilket felt har du utdanning innenfor? er jo noen som er langt verre å få jobb i enn andre. håper du får noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! leste litt i dagboka di for første gang nå. hvilket felt har du utdanning innenfor? er jo noen som er langt verre å få jobb i enn andre. håper du får noe snart!

Velkommen hit! :) Har en samfunnsvitenskapelig master. Ikke av de "helt på jordet", men likevel ikke like lett å få jobb som om jeg hadde vært ingeniør.. De fleste av de jeg studerte med har fått relevante jobber, men da gjerne i de største byene. Men jeg gir ikke opp! ;)

Hei!! Skjer det noe i Mazziheimen? :klemmer::)

Visning på huset vårt imorgen... :daane:

Her skjer det fint lite for tida.. Bare en lang rekke hverdager som kommer og går, på godt og vondt.. :sjenert:

Lykke til i ettermiddag! Det blir spennende!! :hoppe: Nå letter jo været litt, så da er det forhåpentligvis flere som tør bevege seg ut enn i formiddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gi opp Mazzi! Jeg er sikker på at den rette jobben er rett rundt hjørnet :klem:

Så flink som er blitt jogger, jeg har egentlig aldri vært det, men hadde en periode for et par år siden hvor jeg synes det var gøy, men nå har det stagnert litt igjen.. Uansett du er flink som :trene: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, men har bare ikke så mye å skrive om.. Han godeste har omgangssyke, men jeg og S har heldigvis sluppet unna hittil..

Ellers, dagens gladnyhet: Får etterbetalt 11600 kr i kontantstøtte, dvs 5000 mer enn jeg trodde jeg skulle få :)

...men det overskygges lett av nyheten om at den tre år gamle sønnen til ei jeg studerte med har fått kreft, og må gå 2,5 år på cellegift... Stakkars lille! :trist: Og resten av familien for den saks skyld.. En nesten nyfødt baby har de og.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...