Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

I alle dager, Mazzii! Hva har de gjort, dette må dere ta med huseier.

Jeg skulle gjerne ha tatt dem for meg altså :kjefte:

:klemmer: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prata med huseier. Er hjemme nå, må jo nesten det. Men blir det verre/fortsetter sånn flytter vi rett til svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de festfolka, som flytta inn i fjor som har begynt å skape seg til?

Bra dere kan dra til svigers hvis det skulle bli mer av dette tullet!

Hva sa huseier da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partyfolka ja.. Eller, de hadde ikke fest og de bråkte ikke. Hun hadde bare besøk, og det må hun jo få lov til. J**** merkelig at vi våkna av det da, hvis ikke de bråkte. Og det er jo heeeelt normalt å ha kaffeslabberas (med skrålende allsang) før klokka er seks om morgenen... :rolleyes::murvegg:

Huseier er en smule overgitt, men det er jo egentlig lite han kan gjøre. Leietakere er altfor godt beskytta gjennom lovverket! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men helt alvorlig talt, det er da virkelig straffbart å true noen?!? En ting er da å true voksne, men en liten baby?? Gud så ekkelt, jeg føler sånn med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg pleide å ha mange sånne kaffeslaberas i mine partydager :erter:

Hvor gamle er disse festnaboene dine?? Er helt uhørt å oppføre seg sånn t.o.m. Etter tilsnakk! Det er ikke no punkt i leiekontrakten som kan brukes?

Føler med dere... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha tatt opp alt hun klarte å lire av seg før vi lukka døra i ansiktet hennes! :sukk: Vi sa hun fikk komme tilbake når hun var blitt edru. Merkelig nok har vi ikke sett henne.. Håper hun sitter der nede med tidenes fylleangst! :twisted:

Hun er nesten 50, btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: skulle tro man hadde lært seg litt manerer på såpass mange år... :dry:

Enig med deg i fylleangsten! Alkohol fjerner alt for mye vett hos enkelte... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det med vettet. Problemet er bare at hun ikke har så mye å gå på på den fronten. :sjenert: Når heisen ikke går helt opp i edru tilstand, er det jo lett å tenke seg hvordan hun blir når hun drikker.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*riste på huet*

Faen ta folk altså..

Høres ikke akkurat vettug ut hu dama.. ;)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:

Takk. Og :klem: tilbake.

----------

Fin sommerdag i dag. Jeg og S var ute hele formiddagen. Kunne jo ikke risikere at hun skulle krabbe inne! :rolleyes: Evt var det for å nyte finværet ;)

I mitt stille sinn har jeg lagd en plan for mai, for å komme litt på rett spor igjen med trening og kosthold før sommeren. Jeg tjuvstarta 30.april, siden det var en mandag. Da gjennomførte jeg level 1 av 30 day shred. I går fikk jeg ikke trent, fordi dagen ble ødelagt av naboene. Men for å se noe positivt i det; jeg hadde ikke matlyst heller.. ;) Nå har jeg nettopp fullført level 1 av Jillian Michaels Killer buns & thighs, og sier bare :daane: . Jeg tror aldri jeg har vært borti heftigere trening! :daane: Jeg har funnet ut at jeg skal variere mellom fire Jillian Michaels-filmer (og evt spe på med noe annet også), istedet for å kjøre på med 30 dager av det samme. Jeg gjennomførte jo 30 day shred og nesten hele Ripped in 30 tidligere i vår, men jeg datt dessverre av lasset rett før jeg ble ferdig med ripped. Nå kjører jeg mer mitt eget løp. Håper det gjør at jeg blir mindre lei :Nikke:

Jeg har lagd meg et regneark hvor jeg skal fylle inn følgende hver dag:

-Trening

-Trilleturer

-Positive ting kostholdsmessig

-Forbedringspotensiale/negative ting kostholdsmessig

-Frukt/grønt

Jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å skrive om det her, men det blir sikkert litt innimellom. Det er jo lettere å holde motivasjonen oppe når det man gjør er litt "synlig" ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er!! :jepp:

Detta klarer du bra! :)

Har nesten ikke rørt meg på..tja.. godt over en mnd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så smart å lage et regneark så du holder styring på innsats og gode/dårlige ting! :jepp: Jeg har funnet ut at jeg i første omgang skal tenke på de gode tingene, så får vi se hvor langt det tar meg. Lykke til med prosjekt rett spor! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :jepp:

Detta klarer du bra! :)

Har nesten ikke rørt meg på..tja.. godt over en mnd :sjenert:

Kjempeflink! :hoppe:

Men for noen naboer da! :kjefte:

:hug:

Så smart å lage et regneark så du holder styring på innsats og gode/dårlige ting! :jepp: Jeg har funnet ut at jeg i første omgang skal tenke på de gode tingene, så får vi se hvor langt det tar meg. Lykke til med prosjekt rett spor! :duskedame:

Tja, jeg har ikke holdt på så lenge da, så jeg vet ikke hvor flink jeg er... Kom tilbake i slutten av måneden, forhåpentligvis kan dere si det samme da! :fnise:

Og Neferet; lykke til til deg og! :duskedame:

Jeg er superimponert og stolt av jenta mi. 11. april tok hun sine første tre, utstø skritt. I dag tok hun over 40 før jeg kom ut av tellinga. Hun kan svinge og allting. Nå velger hun stadig oftere å gå istedenfor å krabbe. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...