Gå til innhold

Idiotsexolog legitimerer voldtekt


Norna

Anbefalte innlegg

Visse kvinner er av den oppfatning at en ereksjon er det samme som at mannen er kåt og vil ha sex når de gnukker seg mot ham, dog så er det slik at menn ikke kaller slikt for seksuell trakasering ettersom de er lært opp til å være mer tykkhudet og ta det som en mann.

Når dette er uønsket, men forsettes så er det trakkasering. Det er lov å prøve seg.

Litt kroppskontakt er også lov i Norge :)

Lurer på hvordan det hadde blitt om menn skulle hylt ut hver gang noen tok på de ettersom vi er så sarte og ikke pleier å initiere slik kontakt, vi blir tafset på uten noe forvarsel bare for at man skal sjekke ens reaksjon om man ikke mister fatningen.

Du høres ut som et offer for kvinners vold mot menn.

Har noen du trodde du kunne klå på ymdyket deg med å gneldre om seksuell trakkassering? Hvis du synes tafsingen var uønsket så sier du det, og om det ikke respekteres så snakker vi sex-trakkasering.

Feminismen her i Norge er i mange tilfeller et skalkeskjul for noe mer lugubert,

JA!

Kommunister infilterer ofte samfunnsinstitusjonene for å snikspre møkka si. ;)

En løsning er å kalle voldtekt et brudd på det kvinnelige monogami snarere enn et overgrep mot kvinnens seksualitet; kvinnen skal uansett være seksuelt tilgjengelig, men bare for én mann.

LOL!

Nå tror jeg mannetispene våre skal jekke seg et par hakk ned. :jepp:

Voldtekt er en forbrytelse og et seksuelt overgrep der noen blir påtvunget seksuell omgang, ofte ved bruk av trusler, vold eller medikamenter. En person som skal begå en voldtekt mot et annet menneske trenger ikke nødvendigvis bruke fysisk eller psykisk makt.

I norsk straffelov:



  • det å skaffe seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd
  • det å ha seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen
  • det å ved vold eller ved truende atferd få noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv.

Det kriminelle ved voldtekten består i så fall i at kvinnekroppen "stjeles" av en mann fra en annen mann.

Cuckolding FTW! :popcorn:

Hun viser til at akseptabel (= lovlig) sex kan innebære høy grad av tvang. Voldtekten kan ikke kalles seksualforbrytelse hvis den ser ut som sex.

Haram og synd FTW? :sjarmor:

Å tvinge folk med på sex (og sex er så mangt) eller å ikke stoppe etter et nei er strengt forbudt her i hedningene sitt medina; Norge. Psykotiske/Religiøse eller ideologiske vrangforestillinger er ikke en unnskyldning for å ødelegge menneskeliv.

Splittelsen mellom mannens og kvinnens virkelighetsforståelse tolkes som en splittelse mellom en objektiv og en subjektiv forståelse.

Enn når homofile infinner seg i samme situasjon? :goodbye:

Rettsvesenet skal på sin side håndheve loven ut fra et "objektivt" (= mannlig) perspektiv, men ikke nå lenger.. nå skal vi håndheve loven ut fra et "subjektivt" (=kvinnelig) og ikke minst mer rettferdig perspektiv.

Det skal være kjønn/rase-nøytralt. Takk. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som er enige i denne damas uttalelser er vel de samme som synes en lettkledd dame selv er skyld i om hun blir voldtatt. Trist :(

Hun snakket ikke om måten jenter kler seg på, men om måten jenter oppfører seg på. Og å ta ansvar for egen atferd er ikke det samme som at man blir ansvarlig for andres. Viktig å ha den distinksjonen klart for seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofre for voldtekt kan være menn eller kvinner, voksne eller barn, og de kan være i alle aldre og fra alle sosiale lag.

De psykiske reaksjonene etter en voldtekt regnes for å være like alvorlige som reaksjoner etter naturkatastrofer, krig og tortur og bør behandles.

måten jenter oppfører seg på.

Og å ta ansvar for egen atferd er ikke det samme som at man blir ansvarlig for andres.

Å si nei/motsette seg = å ta ansvar. Å opplyse folk om seksualitet er også å ta ansvar.

Det er forbryterne (uansett kjønn) som er ansvarlige.

I Nigeria så stilles kvinner til ansvar for voldtekt, ikke i Norge. Du indikerer helt absurde holdninger til dette. Hvis du har et problem med (lol, Mann 42! :fnise: ) at kvinner kler seg sexy, utrykker sensualitet og morer seg med/blir kjent med menn så si det...eventuellt gå i kirka. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofre for voldtekt kan være menn eller kvinner, voksne eller barn, og de kan være i alle aldre og fra alle sosiale lag.

De psykiske reaksjonene etter en voldtekt regnes for å være like alvorlige som reaksjoner etter naturkatastrofer, krig og tortur og bør behandles.

Å si nei/motsette seg = å ta ansvar. Å opplyse folk om seksualitet er også å ta ansvar.

Det er forbryterne (uansett kjønn) som er ansvarlige.

I Nigeria så stilles kvinner til ansvar for voldtekt, ikke i Norge. Du indikerer helt absurde holdninger til dette. Hvis du har et problem med (lol, Mann 42! :fnise: ) at kvinner kler seg sexy, utrykker sensualitet og morer seg med/blir kjent med menn så si det...eventuellt gå i kirka. :goodbye:

Du later til å være helt ute av stand til å skjønne hva folk sier til deg, Norna. Hva er det for noe? Man sier en ting, ganske så i klar tekst, og møtes med et rasende angrep der man anklages for å ha sagt det stikk motsatte.

Det er helt bisarrt å se din "diskusjonsteknikk" og "argumentasjon" utfolde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere jenter som mener at man skal først si ja, dereter nei, - og til slutt bli tatt seriøst; -

- kan dette overføres til andre deler av livet? Kan jeg invitere dere med på en flyreise til syden sammen, ombestemme meg i mitt eget sinn, sende henne ombord alene på flyet mens man sier man skal på narvesen og kjøpe illustrert vitenskap, - kan man da når man får en txt-melding fra dama som lurer på hvor det blir av deg når flyet taxer ut mot rullebanen. Kan man da bare sende en txt-melding tilbake, - skru av telefon. Du er på fly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere jenter som mener at man skal først si ja, dereter nei,

Det er like mye menn som først sier ja og deretter nei til litt tease, eventuellt.

Cheer up og opplys deg selv! :goodbye:

- og til slutt bli tatt seriøst; -

Norsk lov tar oss seriøst, det burde du og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et spørsmål til dere jenter som mener at man skal først si ja, dereter nei, - og til slutt bli tatt seriøst; -

- kan dette overføres til andre deler av livet? Kan jeg invitere dere med på en flyreise til syden sammen, ombestemme meg i mitt eget sinn, sende henne ombord alene på flyet mens man sier man skal på narvesen og kjøpe illustrert vitenskap, - kan man da når man får en txt-melding fra dama som lurer på hvor det blir av deg når flyet taxer ut mot rullebanen. Kan man da bare sende en txt-melding tilbake, - skru av telefon. Du er på fly!

Det er visst helt ok, så langt jeg kan se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en absurd sammenligning. Sex og intimitet er så mye mer enn samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere jenter som mener at man skal først si ja, dereter nei, - og til slutt bli tatt seriøst; -

- kan dette overføres til andre deler av livet? Kan jeg invitere dere med på en flyreise til syden sammen, ombestemme meg i mitt eget sinn, sende henne ombord alene på flyet mens man sier man skal på narvesen og kjøpe illustrert vitenskap, - kan man da når man får en txt-melding fra dama som lurer på hvor det blir av deg når flyet taxer ut mot rullebanen. Kan man da bare sende en txt-melding tilbake, - skru av telefon. Du er på fly!

Men hva er et ja for deg? Er det å la en god kamerat overnatte fordi han mista siste bussen hjem å si "Ja jeg vil ha sex med deg"? Er det å smile til og danse med en fyr på byen å si "Ja jeg vil ha sex med deg" ? Er det uunngåelig med samleie dersom man kysser noen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...