Gå til innhold

begynner i september :)


Gjest pepsimaxpower

Anbefalte innlegg

Tror det er sunt og godt, jeg.. Rampe rundt med kjæresten, flørte og glede oss :) Mmmh :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

I september begynner vi også! Har planlagt ett år, så nå er jeg sååå klaaar! Hehe.. September passer best pga eksamen, men jeg vet rett og slett ikke om vi klarer å vente lenger.. Vi begynner å bli slappere med "sikre perioder" osv.. Så spørs om det ikke skjer noe før! Men da må får jeg ikke fullført alle eksamene i mai/juni så det er jo dumt.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner nok også i september!

Vi er begge 30, har hus- men ikke faste jobber. Dog skal det sies at vi aldri har gått uten jobb, noen av oss, og har masse sparepenger:)

Jeg sluttet på pillen i januar, så håper ting har normalisert seg innen vi begynner å prøve. Har lest ørten bøker om å bli gravid- og holder på med eggløsningstester denne måneden. Har også lastet ned gratis iphone-app (FemCal) hvor man kan legge inn alt fra mens,samleie,blødning,sekret,temp,notater etc i en kalender- og så regner programmet ut når du er fruktbar og når neste IKM er, ut i fra syklusene du skriver inn. Og så kan den lage sånne grafiske fremstillinger og sånn! *duppedingsgeek*

Men! Tror egentlig det er like greit å holde seg unna slike ting, for man blir så opphengt i det og det er så lett å bli fanget i bekymret tankegang. Jeg har ikke hatt noe utslag på testene ennå, og er på dag 19 av syklusen!! Gjett om jeg tenker en del på det da:(

Har tatt folat siden januar- jeg går på medisiner som øker sjansen for ryggmargsbrokk, så jeg tar HVERTFALL ingen sjanser.

Ååå, jeg er så spent og klar og alt! Håper vi får en vellykket høst alle sammen, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi begynner nok også i september, men hàr nok ennå ikke sluttet med p-pilla. Bør vel kanskje gjøre det snarest, hvilke anbefalinger har dere?

Skal også gå til innkjøp av folat ila uken :)

Vi er begge i midten av 20åra. Fast jobb og økonomien på stell. Vet ikke helt mer hva jeg kan si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...