Gå til innhold

Bilder av død Osama Bin Laden

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Alt dette ( naturlig nok bortsett fra DNA) hadde man jo også da man gikk inn i Irak på grunn av masseødeleggelsesvåpen, som IKKE fantes. Har du sett...

Det finnes løgnere. Derfor lyver alle om alt og ingenting er sant.

Den forrige administrasjonen løy om Irak. Derfor lyver denne administrasjonen om bin Laden.

Er det det som er logikken?

Jeg vet ikke om du ser det gapende hullet i den? Ja, akkurat der, ja, der hvor lastebilen og jumbojeten akkurat ramlet nedi.

Endret av Mann 42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lempet de han i havet????

Ingen på land ville ta mot liket, og innen islam er det forbudt å kremere lik. Da er det ikke mange alternativer igjen.

Skrevet

http://dt.no/nyheter/feiring-over-bin-ladens-dod-provoserte-1.6209880

Her er det noen som ikke tålte at det ble uttrykt glede over bin ladens død .

Mannen i rullestol ble angrepet både verbalt og fysisk . Av ungdommer , som jeg antar er født og oppvokst i norge .

Burde ikke de ha tilegnet seg lærdom om ytringsfrihet . Og uttrykte de ikke på en måte støtte til bin laden på denne måten ?

Gjest Gjest
Skrevet

http://dt.no/nyheter/feiring-over-bin-ladens-dod-provoserte-1.6209880

Her er det noen som ikke tålte at det ble uttrykt glede over bin ladens død .

Mannen i rullestol ble angrepet både verbalt og fysisk . Av ungdommer , som jeg antar er født og oppvokst i norge .

Burde ikke de ha tilegnet seg lærdom om ytringsfrihet . Og uttrykte de ikke på en måte støtte til bin laden på denne måten ?

Man skal selvsagt ikke gå til fysisk angrep på mennesker som ytrer glede fordi noen er drept. Men jeg kan forstå at de ble provosert. Jeg ble selv fysisk kvalm da jeg så amerikanere feire i gatene, og da jeg hørte norges utenriksminister si at det var gledelig at Bin Laden var drept.

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen på land ville ta mot liket, og innen islam er det forbudt å kremere lik. Da er det ikke mange alternativer igjen.

Spurte de noen land om de ville ta mot liket da? I så fall hvilke land ble spurt?

Gjest Gjest
Skrevet

Man skal selvsagt ikke gå til fysisk angrep på mennesker som ytrer glede fordi noen er drept. Men jeg kan forstå at de ble provosert. Jeg ble selv fysisk kvalm da jeg så amerikanere feire i gatene, og da jeg hørte norges utenriksminister si at det var gledelig at Bin Laden var drept.

Ja, men så er jo du muslim og tilhenger av terroristen Osama også.

Sånne som deg gjør meg kvalm.

Skrevet

Det ER jo ganske gledelig da . Han var terrorist , eller er du ikke enig i det ?

Han var vår fiende , det sa han selv og , at han var vestens fiende . Når man blir kvitt sine fiender er det lov å være glad .

Nordmenn feiret som gale etter at 2.verdenskrig var slutt , jeg er helt sikker på at mange tyske soldater døde .

Hvorfor skulle de bli provosert ? Er de ikke nordmenn , de er da ikke medlemmer av al quaida ?

Gjest Gjest
Skrevet

Det ER jo ganske gledelig da . Han var terrorist , eller er du ikke enig i det ?

Han var vår fiende , det sa han selv og , at han var vestens fiende . Når man blir kvitt sine fiender er det lov å være glad .

Nordmenn feiret som gale etter at 2.verdenskrig var slutt , jeg er helt sikker på at mange tyske soldater døde .

Hvorfor skulle de bli provosert ? Er de ikke nordmenn , de er da ikke medlemmer av al quaida ?

Mener du det er greit å drepe sine fiender? Mener du det er greit å feire drap? Er det et slikt samfunn vi ønsker oss?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men så er jo du muslim og tilhenger av terroristen Osama også.

Sånne som deg gjør meg kvalm.

Jeg er ikke muslim. Jeg er en etnisk norsk kvinne. Jeg har aldri vært tilhenger av Bin Laden.

Skrevet

Mener du det er greit å drepe sine fiender? Mener du det er greit å feire drap? Er det et slikt samfunn vi ønsker oss?

Ikke i et sivilt samfunn, men i krig , selvfølgelig !

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke i et sivilt samfunn, men i krig , selvfølgelig !

Men dette drapet skjedde vel ikke i krig?

Skrevet

Men dette drapet skjedde vel ikke i krig?

sitat

"Siden 2001 har USA og Al-Qaida vært i krig. Det som tidligere var en løs koalisjon av grupper, ble i den vestlige verden fremstilt som en høyt utviklet organisasjon. Hvor godt organisert Al-Qaida er og har vært er usikkert, men det er liten tvil om at gruppen er et viktig forbilde for lignende organisasjoner. "

http://www.globalis.no/Konflikter/Al-Qaida

Bare den første nettsida jeg fikk opp når jeg søkte

Skrevet

Spurte de noen land om de ville ta mot liket da? I så fall hvilke land ble spurt?

Hvordan skal jeg kunne vite det? Det har ikke blitt opplyst. Men det er vel rimelig å tro at når de sier at ingen ville ta mot liket, så har de rettet forespørselen til flere.

Skrevet

Ja, det er et sånt samfunn jeg ønsker meg. Dødsfiender er man best tjent med å ta livet av. Og det er ikke noe galt i å glede seg over at de er borte.

Skrevet

Tråden er ryddet. Spørsmål om moderering kan tas på PM til meg.

Iah, mod

Skrevet

Kunne skutt ham opp i verdensrommet.

..men ved en nærmere ettertanke så er de ganske økonomisk presset fra før.

Gjest Gjest
Skrevet

sitat

"Siden 2001 har USA og Al-Qaida vært i krig. Det som tidligere var en løs koalisjon av grupper, ble i den vestlige verden fremstilt som en høyt utviklet organisasjon. Hvor godt organisert Al-Qaida er og har vært er usikkert, men det er liten tvil om at gruppen er et viktig forbilde for lignende organisasjoner. "

http://www.globalis.no/Konflikter/Al-Qaida

Bare den første nettsida jeg fikk opp når jeg søkte

Jeg tviler på at dette er krig i folkerettslig forstand, og er usikker på hvilke internasjonale regler som gjelder for "krigen mot terror".

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan skal jeg kunne vite det? Det har ikke blitt opplyst. Men det er vel rimelig å tro at når de sier at ingen ville ta mot liket, så har de rettet forespørselen til flere.

Ble han ikke dumpet i havet bare timer etter drapet? Hvis de ønsket at noen skulle ta mot liket hadde de vel ikke dumpe han i havet nesten umiddelbart etter drapet? Jeg kjøper ikke denne begrunnelsen.

Skrevet

Jeg tviler på at dette er krig i folkerettslig forstand, og er usikker på hvilke internasjonale regler som gjelder for "krigen mot terror".

Newsflash, de såkalte folkerettslige reglene blir skrevet lenge etter konflikten er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...