MaiTai Skrevet 15. mai 2012 #321 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Jeg tror ikke det var Bran og Rickon, men to andre stakkars barn. Man så jo at Theon ble forferdet over de to brente barna, men det var fordi Theon er en liten feig og dum valp, som bare spiller tøff i sin egen usikkerhet. Han kan jo finne på mye rart og forferdelig for å vinne folks "respekt", men tror ikke han ville ha drept de. Jeg tror de fortsatt er på rømmen. Lurer på hva som skjer i Quart, det er tydelig at xio-karen planla alt fra første gangen han så Daenerys. Siden hun ikke ville gifte seg med han så måtte han få noen til å stjele dragene, og ble partner med han udødelige. Har skjønt det sånn at i quart er det sånn at (setter det i spoiler fordi jeg har lest det på GoT wiki, husker ikke om det har blitt sagt i serien) når man gifter seg så kan hver av ektefellene velge seg en ting av sin make uten forbehold. Derfor måtte han stjele dragene. Det er ihvertfall noe sånt jeg tror har skjedd, hvis jeg ikke er helt på bærtur. Buhu nå er det bare tre episoder igjen Skulle ønske de hadde 20-episoders sesonger! :D edit: inn å klekke eggene Endret 16. mai 2012 av MaiTai
Gjest Armule Skrevet 15. mai 2012 #322 Skrevet 15. mai 2012 Jeg tror ikke det var Bran og Rickon, men to andre stakkars barn. Man så jo at Theon ble forferdet over de to brente barna, men det var fordi Theon er en liten feig og dum valp, som bare spiller tøff i sin egen usikkerhet. Han kan jo finne på mye rart og forferdelig for å vinne folks "respekt", men tror ikke han ville ha drept de. Jeg tror de fortsatt er på rømmen. Lurer på hva som skjer i Quart, det er tydelig at xio-karen planla alt fra første gangen han så Daenerys. Siden hun ikke ville gifte seg med han så måtte han få noen til å stjele eggene, og ble partner med han udødelige. Har skjønt det sånn at i quart er det sånn at (setter det i spoiler fordi jeg har lest det på GoT wiki, husker ikke om det har blitt sagt i serien) når man gifter seg så kan hver av ektefellene velge seg en ting av sin make uten forbehold. Derfor måtte han stjele eggene. Det er ihvertfall noe sånt jeg tror har skjedd, hvis jeg ikke er helt på bærtur. Buhu nå er det bare tre episoder igjen Skulle ønske de hadde 20-episoders sesonger! :D De er ikke egg lengre, men faktiske drager 1
MaiTai Skrevet 16. mai 2012 #323 Skrevet 16. mai 2012 De er ikke egg lengre, men faktiske drager Hahaha, tror jeg var litt trøtt i går jeg
NancyB. Skrevet 16. mai 2012 #324 Skrevet 16. mai 2012 Beklager det, men det irriterte meg, og jeg regner med det uansett er noe man selv irriterer seg over om man har lest bøkene. Kan ikke vite hva alle mener er spoilere heller, for meg er det ikke en spoiler Helt grei episode den som kom i går. Skjønnar at det irriterar, men ein kan jo ikkje forvente at noko som fungerar i bok fungerar like godt i ein fjernsynsserie. I fjernsynsserien er behovet for framdrift og spenning ein del større, iallefall når det nærmar seg slutten av sesongen
Gjest Armule Skrevet 16. mai 2012 #325 Skrevet 16. mai 2012 Hahaha, tror jeg var litt trøtt i går jeg Ble veldig usikker på om du var seriøs om eggene, siden du var så konsekvent
MaiTai Skrevet 17. mai 2012 #326 Skrevet 17. mai 2012 Ble veldig usikker på om du var seriøs om eggene, siden du var så konsekvent Hihi, jeg vet ikke hva jeg tenkte på jeg altså
Lykkelitenen Skrevet 20. mai 2012 #327 Skrevet 20. mai 2012 Da har jeg endelig fått tid til å se de to siste episodene og jeg gleder emg til neste. Blir helt trist med tanken på at det er så korte sesonger
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #328 Skrevet 22. mai 2012 Det mest spennende som skjedde i gårsdagens episode var love-scenen mellom Robb og Talisa!
MaiTai Skrevet 22. mai 2012 #330 Skrevet 22. mai 2012 Det mest spennende som skjedde i gårsdagens episode var love-scenen mellom Robb og Talisa! Ja, det var en ganske kjedelig episode egentlig. Det er lite undertøy blant folka der :gjeiper: Men det var noe jeg ikke helt skjønte...Beyond the wall, var det bare Qhorin Halfhand som fulgte etter Jon Snow? De snakka noe om at noen var blitt drept av the wildlings fordi de prøvde å finne igjen jon når han ble borte med Ygrette, hvem var det? Noen av night watcherne?
kråkefjas Skrevet 22. mai 2012 #331 Skrevet 22. mai 2012 Ja, det var en ganske kjedelig episode egentlig. Det er lite undertøy blant folka der :gjeiper: Men det var noe jeg ikke helt skjønte...Beyond the wall, var det bare Qhorin Halfhand som fulgte etter Jon Snow? De snakka noe om at noen var blitt drept av the wildlings fordi de prøvde å finne igjen jon når han ble borte med Ygrette, hvem var det? Noen av night watcherne? Det var bare han som leta etter jon, ja. Det sa de jo når de holdt på grave i snøen. Han sier vel at alle er døde for å få jon til å gjøre det han må
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #332 Skrevet 22. mai 2012 Det var bare han som leta etter jon, ja. Det sa de jo når de holdt på grave i snøen. Han sier vel at alle er døde for å få jon til å gjøre det han må Var det ikke 2-3 til? Jon dannet jo en mindre gruppe med Qhorin Halfhand og 2-3 andre for å snike seg opp på wildlingsene. De overrasket Ygrette og en gruppe wildling, hvor alle unntatt Ygrette ble drept. Vil tro det er disse som lette etter Jon og ble drept/fanget (ikke hovedgruppen). 2
MaiTai Skrevet 22. mai 2012 #333 Skrevet 22. mai 2012 Det var bare han som leta etter jon, ja. Det sa de jo når de holdt på grave i snøen. Han sier vel at alle er døde for å få jon til å gjøre det han må Ah...ja da skjønner jeg litt mer. Det var jo tydelig at halfhand hadde lagt en plan for å få de ut av knipa på et vis, så det var en del av planen hans. Jeg forstår fortsatt ikke helt HVA den planen er. Men det får vi vel vite etterhvert.
kråkefjas Skrevet 22. mai 2012 #334 Skrevet 22. mai 2012 Jeg forstår fortsatt ikke helt HVA den planen er. Men det får vi vel vite etterhvert. Det kom vel ganske greit frem? Han vil at jon skal drepe han for å få tillit blant wildlings.
MaiTai Skrevet 22. mai 2012 #335 Skrevet 22. mai 2012 Det kom vel ganske greit frem? Han vil at jon skal drepe han for å få tillit blant wildlings. Åja, kanskje jeg ikke fulgte så godt med på den scenen der. Takk for oppklaringene
Chocoholic Skrevet 22. mai 2012 #337 Skrevet 22. mai 2012 Jeg gleder meg så ufattelig mye til neste episode!!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #338 Skrevet 23. mai 2012 Det kom vel ganske greit frem? Han vil at jon skal drepe han for å få tillit blant wildlings. Det kom ikke tydelig frem nei. Men du har vel lest bøkene?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #339 Skrevet 29. mai 2012 Forrige episode var utrolig spennende! Litt uvant å kun ha scener fra Kings Landing, men det skjedde jo utrolig mye. Lurer på hvordan det går med Tyrion, håper virkelig ikke han dør. Ble først veldig forvirret når de folkene kom ridene, men fant jo ut at det var pappa Lannister. Og Loras Tyrell var greit kjekk når han kom inn der på slutten
Gjest Armule Skrevet 29. mai 2012 #340 Skrevet 29. mai 2012 Ja, nå er det endel tråder som må nøstes sammen i neste episode! Skulle ønsket at det var 12 episoder, ikke 10.. Menmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå