AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2641 Del Skrevet 27. juni 2016 Den 25. juni 2016 at 0.00, Faith- skrev: Kom akkurat på at Robb snakket om å gjøre Jon til arvingen sin før han ble drept. Han trodde jo Bran og Rickon var drept og Sansa var gift med Tyrion og ingen visste om Arya var i livet. Han sendte ut flere brev hvor vi ikke fikk vite hva han skrev, men mye tyder jo kanskje på at det er et testament hvor han utnevner Jon som arving av Winterfell om Robb skulle dø. Det ville jo løst problemet i innlegget mitt over her . Brevene har ikke blitt nevn siden, men det kan jo være ett av dem dukker opp igjen. Det ville jo vært unødvendig å ta med den praten mellom Robb og Catelyn og skriving av brevene i tv serien om det ikke var noe mening bak det. Sansa var heller ikke gift med Tyrion ved Robb's død Anonymkode: 7f344...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 27. juni 2016 #2642 Del Skrevet 27. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sansa var heller ikke gift med Tyrion ved Robb's død Anonymkode: 7f344...6d0 Jo, hun ble gift i sesong 3 episode 8, mens the red wedding var sesong 3 episode 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2643 Del Skrevet 27. juni 2016 24 minutter siden, Faith- skrev: Jo, hun ble gift i sesong 3 episode 8, mens the red wedding var sesong 3 episode 9 Da er det nok jeg som husker feil. Anonymkode: 7f344...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 27. juni 2016 #2644 Del Skrevet 27. juni 2016 Er det en kontiunitetsfeil at Varys både møter bestemor Tyrell i Dorne og så plutselig er på båten med Dany i slutten av episoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 27. juni 2016 #2645 Del Skrevet 27. juni 2016 1 minutt siden, Kraula skrev: Er det en kontiunitetsfeil at Varys både møter bestemor Tyrell i Dorne og så plutselig er på båten med Dany i slutten av episoden? Det var mange skip med banneret til House Martell blandt skipene som seilte på slutten av episoden. Så jeg vil tippe at dette er et godt hopp frem i tid etter at Martell har slått seg til Dany. De må jo forbi Dorne for å komme til Kings Landing så kan være de allerede har vært fordi Dorne, men også godt mulig Martell med Varys har kommet henne i møte (eller rakk å møte henne i Meereen før hun dro). Uansett så er det vel sikkert å si at det har passert mye tid mellom siste scenen og enten scene i Meereen eller scene i Dorne (eller begge deler), alt etter hvor Martell sammen med Varys møtte Dany. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 27. juni 2016 #2646 Del Skrevet 27. juni 2016 15 minutter siden, Faith- skrev: Det var mange skip med banneret til House Martell blandt skipene som seilte på slutten av episoden. Så jeg vil tippe at dette er et godt hopp frem i tid etter at Martell har slått seg til Dany. De må jo forbi Dorne for å komme til Kings Landing så kan være de allerede har vært fordi Dorne, men også godt mulig Martell med Varys har kommet henne i møte (eller rakk å møte henne i Meereen før hun dro). Uansett så er det vel sikkert å si at det har passert mye tid mellom siste scenen og enten scene i Meereen eller scene i Dorne (eller begge deler), alt etter hvor Martell sammen med Varys møtte Dany. Joda! Men, litt dårlig forklart av serien kan man vel si at det er, dersom det er tilfellet. Gleder meg allerede noe helt sykt til neste sesong! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 27. juni 2016 #2647 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Ååååh for en episode! Da Arya dukket opp klarte jeg (vi som så sammen) ikke å la være i å rope ut i triumf! Herregud, endelig fikk Frey smake sin egen medisin. Og den med Cercei som bomba hele religionsgreien sønder og sammen hadde jeg ikke ventet Og Lady Mormont! Digger den jenta, eneste i hele salen med baller nok til å si ifra 1 år da til neste sesong Endret 27. juni 2016 av Nikee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 27. juni 2016 #2648 Del Skrevet 27. juni 2016 Fy faen for en episode!! Merker at jeg nettopp har født og er stappfull av hormoner, jeg grein av glede når alle ropte ut og erklærte Jon "King of the North"  Tommen kan ikke være favorittbarnet til Cercei akkurat, hun virket overhodet ikke lei seg over at hennes siste barn nå er død. Dette betyr vel også at Lannister navnet kommer til å dø ut? Hun og Jamie er for gamle til å få et nytt barn, samme er vel Tyrion. Helt sinnsykt at vi endelig nå fikk bekreftet at Jon er datter av Lyanna!!! Nå gjenstår det bare å se om Bran klarte å skjønne hvem babyen var, og om han noen gang kommer til å bli gjenforent med Sansa og Jon. Hadde også håpet på at Sansa skulle vurdere ekteskap med Petyr, da jeg tror hun kan komme langt med å holde seg nær han. Savner at vi ikke fikk se noe av The Hound. Og en fantastisk magisk sluttscene synes jeg. Jeg håper dragene drar rett til Westeros og spiser den forbanna kjerringa som sitter på tronen, Cercei er ingen passende dronning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 27. juni 2016 #2649 Del Skrevet 27. juni 2016 Forresten, det store høydepunktet for meg var å se Fram Hvam. Klarte ikke å slutte og glise, og det var så uventet som man får det!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 27. juni 2016 #2650 Del Skrevet 27. juni 2016 Jon skifter kjønn ja.. Det gleder jeg meg til å se. /sarkasme for skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 27. juni 2016 #2651 Del Skrevet 27. juni 2016 Tidenes beste soundtrack! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 27. juni 2016 #2652 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg har bare en ting å si og det er; Wow! Eneste jeg savnet var en oppdatering på The Hound og Jorah - spesielt Jorah.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juni 2016 #2653 Del Skrevet 27. juni 2016 29 minutter siden, Kassiopeia skrev: Forresten, det store høydepunktet for meg var å se Fram Hvam. Klarte ikke å slutte og glise, og det var så uventet som man får det!!! Veldig enig! Jeg lo høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juni 2016 #2654 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg synes det var forvirrende at Lord Varys både var i Dorne og så på skipet til Daenerys etterpå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. juni 2016 #2655 Del Skrevet 27. juni 2016 Beste episoden denne sesongen, tett fulgt (ekstremt tett fulgt) av forrige episode. Var det flere enn meg som la merke til lysekronene i biblioteket? Det var den samme ringen som i introen til episodene. Genialt i min bok. Var dessuten glad for at Starks direwolf var tilbake på Winterfell i samme sekvens. Eneste lille minus var at Varys må ha reist kjempefort fra Dorne til Mereen med Dornes flåte (som flere har nevnt), men helt greit at de også er med, selvfølgelig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2656 Del Skrevet 27. juni 2016 2 timer siden, Kassiopeia skrev: Forresten, det store høydepunktet for meg var å se Fram Hvam. Klarte ikke å slutte og glise, og det var så uventet som man får det!!! Fram Hvam...? nå har jeg fått glipp av noe, tror jeg. Anonymkode: 7f344...6d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 27. juni 2016 #2657 Del Skrevet 27. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fram Hvam...? nå har jeg fått glipp av noe, tror jeg. Anonymkode: 7f344...6d0 Skal selvfølgelig stå Frank Hvam, skjønte du ikke det? Mobilen min endrer ord automatisk hele tiden, og det går ikke å endre innlegg her innne på telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2658 Del Skrevet 27. juni 2016 17 minutter siden, Kassiopeia skrev: Skal selvfølgelig stå Frank Hvam, skjønte du ikke det? Mobilen min endrer ord automatisk hele tiden, og det går ikke å endre innlegg her innne på telefonen.. Nei, vet heller ikke hvem Frank Hvam er, men etter å ha googlet ser jeg at han har vært med i Klovn (som jeg ikke liker), så det kan nok ha noe med det å gjøre. Men takk for oppklaringen! Scenen var grådig vittig da. Anonymkode: 7f344...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 27. juni 2016 #2659 Del Skrevet 27. juni 2016 STEIKE TA! FOR en avslutning på sesongen! NÅ skjer det ting liksom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 27. juni 2016 #2660 Del Skrevet 27. juni 2016 Boom og katedralen var sprengt! Synd at Margery strøk med! Håper å få se en herlig kamp med WW i neste sesong:) og to kåte damer (daenerys og Yara) ha seg i sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå