Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Likte episoden. Mange bra scener. Likte den med Lannistersoldatene som ikke var slemme og at Arya så det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Ja! Synes det var så koselig med syngingen!

Jeg er litt ambivalent. På en måte litt kult, men på den annen måte er jeg også enig med artikkelen. Blir litt teit også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sheherasade skrev:

Jeg er litt ambivalent. På en måte litt kult, men på den annen måte er jeg også enig med artikkelen. Blir litt teit også. 

Om du synes det er teit så er jo det greit. Men jeg likte scenen og jeg synes ikke det ødela scenen at de hadde han med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sheherasade skrev:

Jeg er litt ambivalent. På en måte litt kult, men på den annen måte er jeg også enig med artikkelen. Blir litt teit også. 

Jeg syns også det ble litt teit, men det var jo litt koselig med den syngingen da :) 

12 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Likte episoden. Mange bra scener. Likte den med Lannistersoldatene som ikke var slemme og at Arya så det. 

Likte også episoden, og spesielt den første scenen med Arya! "Tell them what happened when winter came." :ninja:

Anonymkode: 15840...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ironisk at Cersei sier at Daenerys vil ødelegge "the realm." Daenerys Targaryen er jo den som kan redde Westeros, og vil være viktig i kampen mot white walkers!

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, lurer på hvordan det går med Arya, skulle gjerne hatt en egen serie bare om hennes hevntokt :)

Anonymkode: 3f57c...5c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne ha blitt flere serier om mange av karakterene og deres reise. Gleder meg til å følge Arya, og selvfølgelig Daenerys (og mange andre, syns det er så mange gode karakterer i serien). Flere i Westeros er skeptiske til Dany, men det virker rart for meg som seer; vi har jo blitt kjent med henne og vet hvordan hun er og hun er en av de få en kan stole på. 

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trailer for episode 2:

 

Anonymkode: 15840...4fd

Ser bra ut!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Ser bra ut!  

Litt morsomt at vi fikk se Jon Snow, som jo er en targaryan, da det ble sagt at "Targaryan cannot be trusted." :) 

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt morsomt at vi fikk se Jon Snow, som jo er en targaryan, da det ble sagt at "Targaryan cannot be trusted." :) 

Anonymkode: 15840...4fd

LOL, ja!

Jeg er spent på Littlefinger.   Han er vel blant de eneste smarte skurkene igjen. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

LOL, ja!

Jeg er spent på Littlefinger.   Han er vel blant de eneste smarte skurkene igjen. 

Jeg er spent på å se Bran's rolle mht. dragene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/18/2017 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Trailer for episode 2:

 

Anonymkode: 15840...4fd

Unnskyld meg men var det to kvinner som klinte i traileren? Fordi det hadde vært AWESOME.

Anonymkode: c86d3...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

LOL, ja!

Jeg er spent på Littlefinger.   Han er vel blant de eneste smarte skurkene igjen. 

Jupp, og nå gjenstår det å se om han klarer å manipulere Sansa. Sansa er jo ikke så smart som hun liker å tro, men samtidig burde Jon høre litt mer på søsteren sin. 

Så traileren igjen nå, og det virker som at Arya blir gjenforent med ulven sin! Det hadde vært kult!

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg men var det to kvinner som klinte i traileren? Fordi det hadde vært AWESOME.

Anonymkode: c86d3...1c2

Tror det var Yara Greyjoy og moren til Sandsnakes. Håper vi ikke ser så mye til sandsnakes og moren som jeg ikke husker navnet på. 

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg men var det to kvinner som klinte i traileren? Fordi det hadde vært AWESOME.

Anonymkode: c86d3...1c2

:balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sheherasade skrev:

Jeg er spent på å se Bran's rolle mht. dragene!

Hva tenker du der?

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jupp, og nå gjenstår det å se om han klarer å manipulere Sansa. Sansa er jo ikke så smart som hun liker å tro, men samtidig burde Jon høre litt mer på søsteren sin. 

Så traileren igjen nå, og det virker som at Arya blir gjenforent med ulven sin! Det hadde vært kult!

Anonymkode: 15840...4fd

Littlefinger er smart så han kan jo lure de fleste og han har jo maksimalt med ambisjoner. Samtidig så ligger jo all makten hans i at han ikke blir gjennomskuet og tror nok korthuset faller sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...