Gå til innhold

Hvilken øyefarge synes dere er finest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Emera

Og du måtte være AB, ser jeg?

Registrerte brukere i tråden har også kommentert dette. Og jeg synes også det var unødvendig å si at en øyenfarge er stygg.

Jeg synes nøttebrune øyne er flott, og spesielt hvis man har blondt hår. Men grønne øyne er også fint, og isblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen favoritt. Er mer enn fargen som bidrar til at noen øyne er penere enn andre.

Da er det lettere å si hva som er verst, som blasse kalde øyne á la mulla Høybråten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sennepsgule, har bare møtt et menneske med den fargen, men hadde stor problemer med å konsentrere meg om hva hun sa, selv om hun var min beste venninne i 2 år...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best grønn, som også er min egen farge. Siden jeg også er blek og har rødt hår så er det en farge som passer perfekt :)

Mannen min har blå og han passer det perfekt. Iallefall nå når håret hans (som egentlig nesten er svart) begynner å få litt grå striper.

Brunt er også nydelig.

Altså.. Jeg liker alle fargene. De pleier å passe på den personen som har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir et veldig korrekt svar, men jeg synes faktisk alle øyenfarger er pene. Selv har jeg brune og er fornøyd med det, mannen min har nydelige blå. Har flere i familien med grønne, og det er også vakkert. Engang møtte jeg en dame med helt slående grå øyne. Så, alt er pent på sin måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både brune og blå øyne kan være fint. Men veldig lysegrå eller lyseblå øyne, slik som griser har, er stygt. Det ser så utrolig tomt og blasst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen favoritt, for det kommer an på mange ting. Generelt sett synes jeg at:

Brune øyne er finest til blondt eller rødt hår.

Grønne øyne er finest til brunt eller rødt hår.

Blå øyne er finest til brunt eller svart hår.

Afrikanere med naturlige blå øyne er nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har grønne øyne med en gul "sol" innerst rundt pupillen, og har alltid likt dette! ;)

Ellers er klare, blå øyne helt nydelige. Mørkhudede med lysbrune øyne er helt magisk å se på...:)

Jeg vet om en arabisk kvinne med et knallblått og et kastanjebrunt øye...nydelig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh vanskelig å si,noen har fantastisk flotte blå øyne,andre noen herlige brune.

Men grønn kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen favoritt, for det kommer an på mange ting. Generelt sett synes jeg at:

Brune øyne er finest til blondt eller rødt hår.

Grønne øyne er finest til brunt eller rødt hår.

Blå øyne er finest til brunt eller svart hår.

Afrikanere med naturlige blå øyne er nydelig.

Morsomt.

Jeg synes:

Brune øyne er finest til brunt hår

Grønne øyne passer alt

Blå øyne passer alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nadezhda

Enig med Ciara. Synes brune øyne fort kan bli litt hardt mot lyst hår, selvfølgelig avhengig av intensitet i både øyefarge og hårfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Brune øyne passer best til brunt og svart hår synes jeg.

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...