Gå til innhold

Hvilken øyefarge synes dere er finest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på personen, men jeg har en tendens til å like brune og grønne øyne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå :) Fineste fargen. Har det selv ;)

Du måtte fjerne "brune øyne er stygge og kjedelige", ser jeg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer litt an på personen, hva slags hårfarge personen har, osv. Syns vel egentlig at de fleste fargene er fine :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes grønne øyne er vakrest på kvinner, brune øyne på menn.

Selv har jeg brune, nesten sorte, øyne. Ser ganske eksotisk ut, så de passer utseendet mitt.

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes grønne øyne er nydelig. Brune også, særlig lysebrune. Blå er jo fint, men veldig kjedelig her i Norge ;)

(Drømmer om at en eller annen genetisk feil skal gi ungen min grønne eller brune øyne :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er vel penast med si eiga farge.

Sjølv har eg brune auge. Har ein tendens til å like blå eller grønne auge på menn ;)

Elles tykkjer eg det er slik at det finnes fine og mindre fine fargenyansar innafor kvar augefarge. Klare blå auge er jo heilt nydeleg, medan gråblå grums kanskje ikkje er like slåande? Tykkjer også hasselnøttbrune/lysebrune auge er utruleg pent, mine er mørkebrune, det er meir sånn "vanleg og kjedeleg, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre synes jeg brune øyne var sååå fint og eksotisk, men nå synes jeg brune øyne kan se livløse/blasse ut på noen, men det er jo sikkert store forskjeller på brunfargen i kombinasjon med øyeform og resten av ansiktet, hår ++

Nå synes jeg skarpgrønne øyne kan være helt nydelig, det er vel ikke så mange som har en naturlig sterk og klar grønnfarge på øynene el?

Selv er mine blå, og har aldri tenkt så hardt på at jeg ønsket en annen farge, er jo vant med den jeg har.

Dessuten er det vel bare grønn, blå og brun å "velge" i, i tillegg til mange sjatteringer innenfor disse fargegruppene da, og jeg har vel aldri tenkt at en av disse 3 øyefargene var "stygge" uansett.

Kom på en ting til; jeg så ei jente med lys, lys blågrå øyefarge der kanten/konturen rundt, (iris?), var mørk blå/grå. Det var kjempefint, men er jo ikke sikkert det hadde sett bra ut på alle andre likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes de fleste øyefarger er pene, særlig hvis ringen rundt iris (har den et navn, forresten?) er mørk og tydelig - i klar kontrast til fargen på iris. svak ring rundt iris kan også være fint på øyne med svak farge på iris, f.eks. grå eller lyseblå øyne.

selv har jeg gråblå øyne og synes at det er det jeg kler best, men skal innrømme at jeg alltid har ønsket meg en litt sterkere blåfarge, gjerne isblå, eller grønne øyne!

synes forresten også at mørkebrune, nesten sorte øyne er vakkert, så lenge øynene er så mørke naturlig.

Endret av madison rose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen favoritt, for man kan ikke generalisere "blå" for eksempel. Blå øyne kan være alt fra lyseblå huskyøyne, klare kornblå eller mørke gråblå (kjedelige) som så mange har i Norge.

Mannen min har nydelige grønne øyne, dypt turkisgrønne med gulbrun stripe rundt pupillen. Svigerfar har også grønne, men de er mer lyse og blasse i fargen og ikke noe spesielt i det hele tatt.

Brune øyne er pene når de er varmt hasselrøde syns jeg.

Så jeg vil si at favoritten min er pene, klare farger som komplimenterer fargene i hud, hår og vipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer helt ann på hudfargen og hårfargen til personen.

Fraise: Ser ikke poenget med å si en øyefarge er stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne på begge kjønn :) På andreplass kommer brune øyne. Har alltid synes at grønt har vært finest. Har brungrønne øyne. De skifter farge. I blant er de knallbrune, av og til grønne og i blant grønnbrune/brungrønne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at øyne har finest farge når de står i kontrast til håret.

F.eks så syntes jeg mørkt hår og klare blå øyne er flott.

Men det aller fineste syntes jeg er helt naturlig blondt hår og mørke brune øyne.

Er ikke så mange som har de kombinasjonene men, de finnes og de er som oftest helt nydelige :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...