AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #61 Del Skrevet 3. mai 2011 Mørke, mørke brune øyne som som de har i arabiske land, sukk Selv har jeg mørke blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. mai 2011 #62 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er jo ganske skjelden med kombinasjonar som blå auge/svart hår og brune auge/(lys)blondt hår... Eg har brune auge og brunt hår, dei aller fleste eg ser med brune auge har også brunt hår, eller heilt mørkt/svart. Dei fleste med lyst hår har blå auge, i nokre tilfelle grøne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. mai 2011 #63 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg synes grønne øyne er veldig fint. Jeg har selv grønne øyne og mørke brunt hår. Til vanlig ser de mørke grønne ut men når jeg får sol lys på de, så blir de knall grønne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonidene Skrevet 3. mai 2011 #64 Del Skrevet 3. mai 2011 Blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #65 Del Skrevet 14. januar 2024 Gjest Nadezhda skrev (På 3.5.2011 den 14.24): Enig med Ciara. Synes brune øyne fort kan bli litt hardt mot lyst hår, selvfølgelig avhengig av intensitet i både øyefarge og hårfarge. Syntes blå øyne er penest til nordisk lyst hår😍 Anonymkode: ba7b4...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 14. januar 2024 #66 Del Skrevet 14. januar 2024 Grønne 😄 kun 2% av verdens befolkning har det. Derfor noe eksotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #67 Del Skrevet 14. januar 2024 Lyseblå øyne. Absolutt! Anonymkode: 8fdf2...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #68 Del Skrevet 14. januar 2024 11 minutter siden, Stor pike said: Grønne 😄 kun 2% av verdens befolkning har det. Derfor noe eksotisk. De aller fleste som påstår de har grønne øyne har vel egentlig ikke det. Mer grå eller blå. Grønne øyne ser jeg på som slike: Har ikke sett nordmenn med den typen. Anonymkode: 3f5bd...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #69 Del Skrevet 16. januar 2024 Knallblå med tydelig, mørk limbalring er finest. Grå, gråblå og blassblå er jeg ikke så begeistret for. Brune kan også være fint, men da en lysere, gyllen brunfarge. Grønne er en blandingsfarge, som jeg ikke liker så godt. Anonymkode: 646e8...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. januar 2024 #70 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 15.42): De aller fleste som påstår de har grønne øyne har vel egentlig ikke det. Mer grå eller blå. Grønne øyne ser jeg på som slike: Har ikke sett nordmenn med den typen. Anonymkode: 3f5bd...6df Tror ikke det der er ekte øyenfarger, trolig fotobehandling der det er lagt på farge. Jeg er enig i at mange som påstår de har grønne øyne, har blå eller grå. Men grønne øyne er vanligvis en sånn grålig eller brunlig grumsete farge, ikke klargrønn. Dette er grønne øyne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 17. januar 2024 #71 Del Skrevet 17. januar 2024 Grønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #72 Del Skrevet 18. januar 2024 Liker faktisk alle. Kanskje lys blå Anonymkode: ba2b7...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #73 Del Skrevet 18. januar 2024 Anonymus Notarius skrev (På 16.1.2024 den 13.25): Tror ikke det der er ekte øyenfarger, trolig fotobehandling der det er lagt på farge. Jeg er enig i at mange som påstår de har grønne øyne, har blå eller grå. Men grønne øyne er vanligvis en sånn grålig eller brunlig grumsete farge, ikke klargrønn. Dette er grønne øyne: Slik er min øyenfarge, med et par brune flekker.. Anonymkode: 492c5...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #74 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slik er min øyenfarge, med et par brune flekker.. Anonymkode: 492c5...2a4 Barnet mitt har øyne som ser omtrent sånn ut i visse belysninger, og lyst gyllenbrune ut i andre belysninger. Hazel, som det kalles på engelsk, men som jeg ikke vet den norske benevnelsen på? Anonymkode: afa79...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #75 Del Skrevet 18. januar 2024 Jeg synes grønne er finest, lyseblå kan også være veldig fint. Selv har jeg brune øyne og naturlig lysblondt hår, synes dette ser litt rart ut selv om jeg får masse komplimenter for kombinasjonen. Vurderer fargede kontaktlinser. Anonymkode: ea3af...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #76 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 14.1.2024 den 15.42): De aller fleste som påstår de har grønne øyne har vel egentlig ikke det. Mer grå eller blå. Grønne øyne ser jeg på som slike: Har ikke sett nordmenn med den typen. Anonymkode: 3f5bd...6df Jeg hadde slike øyne! Den gangen jeg brukte fargede kontaktlinser av enhancer-typen (altså fargelinser som er laget for dem med lyse øyne) Er enig med den som sier at det ikke ser naturlig ut, særlig ikke på det øverste bildet. Jeg fikk MYE kommentarer og spørsmål om øyefargen min var ekte. PS. Øynene mine er egentlig blå Anonymkode: afa79...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #77 Del Skrevet 19. januar 2024 On 1/16/2024 at 1:25 PM, Anonymus Notarius said: Tror ikke det der er ekte øyenfarger, trolig fotobehandling der det er lagt på farge. Jeg er enig i at mange som påstår de har grønne øyne, har blå eller grå. Men grønne øyne er vanligvis en sånn grålig eller brunlig grumsete farge, ikke klargrønn. Dette er grønne øyne: JEG har sånne øyne og de der er hazel. IKKE grønne. Anonymkode: 3f5bd...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #78 Del Skrevet 19. januar 2024 Rundt 2 prosent har grønne øyne, og det er den mest sjeldne øyenfargen man kan ha så tror ikke de som sier det mener egentlig grønn. Selv er jeg veldig glad i den typen jeg har. Bare gjerne med andre farge typer som fremhever fargen på øyet bedre. Ikke så fornøyd med selve fargekombinasjonen hos meg selv. Anonymkode: 96c03...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kudos Skrevet 19. januar 2024 #79 Del Skrevet 19. januar 2024 Dyp grønn. Er veldig få som har sånne tydelig grønne øyne, så synes det er utrolig fint. Kombiner det med illrødt hår og fregner og i mine øyne er det det vakreste mennesket i verden. Synes også kaffebrune øyne med litt gult i er veldig vakkert, spesiellt når solen skinner på de og det ser ut som det er flytende gull i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 19. januar 2024 #80 Del Skrevet 19. januar 2024 Har selv grønne øyne og er fornøyd med dem, men er selv veldig glad i brune øyne som Prinsesse Ingrid Alexandra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå