Chiyo Skrevet 28. april 2011 #21 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg liker blå og blågrønn. Jeg har selv blå med litt grønn. Jeg liker også brune øyne. Jeg tror det varirer fra person til person hva de kler, men liker blått best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 28. april 2011 #22 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Synes brune er finest Bruker fargelinser, så synes det er supert å kunne bytte farge på øynene hver måned Jeg har blågrønne øyne egentlig, men synes ikke jeg kler det... Endret 28. april 2011 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 29. april 2011 #23 Del Skrevet 29. april 2011 Synes alle varianter kan være veldig fine! Jeg har en greie for øyne, eneste jeg synes er kjedenlig er blasse farger som ikke "skiller seg ut", og det kan både være grønt og blått. Kjæresten min er den første jeg har vært sammen med som har møøørke brune øyne, og jeg synes de er sinnsykt sexy. Selv har jeg ganske "lyse" grønne med veldig tydelig mørk kant, og det synes jeg er stilig. Jo lysere farge, og mørkere kant, jo "kulere". Synes det er stilig når folk har to-fargede øyne også, helt eller delvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. april 2011 #24 Del Skrevet 29. april 2011 Helt klart blå. Mvh Yvonne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 29. april 2011 #25 Del Skrevet 29. april 2011 Mørkebrun, eller lyseblå synes jeg er finest! Helst førstnevnte, hvis gutten har mørke trekk ellers :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiwa Skrevet 29. april 2011 #26 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg syns brune øyne er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 29. april 2011 #27 Del Skrevet 29. april 2011 Blå øyne, definitvt! Uansett om de er lyse eller mørke, klare eller grumsete - blå øyne ftw! Er jo nesten blitt mangelvare. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #28 Del Skrevet 29. april 2011 ? Alltid sjarmerende med anonyme trådstartere (eller andre) som bare spør i overskriften uten en mening, og som i tillegg ikke skriver noe som helst om hva han/hun selv synes. Svar: Grønne øyne D'Sound: Green Eyes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 29. april 2011 #29 Del Skrevet 29. april 2011 Sånn vanligvis synes jeg at grønne og isblå øyne er helt nydelige. Men det kommer mest ann på hvordan det står sammen med personens andre "farger". Har selv sjokoladebrune øyne, og skulle gjerne hatt blåe i kontrast til det brune håret mitt Men synes det er så tragisk å si at "den og den fargen er stygg og kjedelig". Hvordan en person ser ut i helhet har fint lite å gjøre med fargen på irisen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 29. april 2011 #30 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg liker best blå eller grønne. Og det MÅ være skarp, sort ring rundt irisen. Selv har jeg blågrønne med tydelig ring, og er superfornøyd med det. Dette er drømmeøyefargen, synes jeg: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://i41.photobucket.com/albums/e264/xdarknessofdayx/connely.jpg&imgrefurl=http://preview.samemission.com/actresses-with-brown-hair-and-blue-eyes&usg=__Ae-5-7kmImHGPOSVeyxxyVh7dzs=&h=320&w=320&sz=19&hl=no&start=51&zoom=0&tbnid=deZrobIrOuWXiM:&tbnh=118&tbnw=118&ei=fl26TdClLobzsgbNoqGEAQ&prev=/search%3Fq%3Djennifer%2Bconnelly%2Beyes%26hl%3Dno%26biw%3D1356%26bih%3D583%26gbv%3D2%26tbm%3Disch0%2C729&itbs=1&iact=hc&vpx=154&vpy=334&dur=328&hovh=118&hovw=118&tx=92&ty=61&page=3&ndsp=24&ved=1t:429,r:0,s:51&biw=1356&bih=583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Branna Skrevet 29. april 2011 #31 Del Skrevet 29. april 2011 Det kommer litt an på hårfargen, synes jeg, men generelt sett synes jeg grønne øyne er finest. Gjerne litt lysere grønne enn mine egne, som er mørkegrønne med litt brunt i. Særlig hvis man har brunt/rødt hår er grønne øyne veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #32 Del Skrevet 29. april 2011 Alltid sjarmerende med anonyme trådstartere (eller andre) som bare spør i overskriften uten en mening, og som i tillegg ikke skriver noe som helst om hva han/hun selv synes. Jaha. Så du har altså problemer med å svare i en tråd hvor en anonym trådstarter ikke sier noe om hvilken farge på øynene hun synes er fines. Hva er problemet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashiondiva Skrevet 29. april 2011 #33 Del Skrevet 29. april 2011 Grønne øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 29. april 2011 #34 Del Skrevet 29. april 2011 Grønne øyne, tett fulgt av lyst blå, som på en husky. Og så er det av en eller annen merkelig grunn noe veldig spesielt med brune øyne på blonde jenter. Det er kanskje bare det at det er sjeldent. Det er iallfall en slående kontrast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anea. Skrevet 29. april 2011 #35 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg syns brune øyne er vakkert, men ikke på dem som har blondt hår. Mange kommenterer til meg at det er så pent at jeg har mørkt brunt hår, mørke øyenbryn og blå øyne, men jeg syns ikke det er spesielt vakkert eller stygt. Helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #36 Del Skrevet 29. april 2011 Mine er grønne, og så blir de blå når jeg gråter. Jeg liker blå best, men kan jo ikke løpe rundt og grine hele tiden:D Mørkebrune er også kjempefint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 29. april 2011 #37 Del Skrevet 29. april 2011 Brunlige øyne, gjerne litt lyse, men da på en person med brunt hår. Mørkeblå liker jeg også godt. Eller en blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 30. april 2011 #38 Del Skrevet 30. april 2011 Absolutt grønne øyne, på både jenter og gutter. Er så heldig at kjæresten har sexy grønne øyne Som en god nummer to synes jeg iskalde blå øyne er veldig fint mot mørkebrunt/svart hår. Sånn typ Megan Fox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 1. mai 2011 #39 Del Skrevet 1. mai 2011 Likar veldig godt øyenfargen som på ein måte er ein miks av grøn og brun, litt sånn ubestemmeleg farge! Hazel, trur eg den heiter på engelsk. Turkislyseblå er også fint og sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adera Skrevet 1. mai 2011 #40 Del Skrevet 1. mai 2011 Blå, grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå