Quasis Skrevet 19. juli 2011 #141 Skrevet 19. juli 2011 Synes episode 4 var en typisk pause-episode. Skjedde ikke så mye nytt. Helt grei. Venter på litt mer Eric og Sookie action jeg :gjeiper:
Gjest Raindrops Skrevet 20. juli 2011 #142 Skrevet 20. juli 2011 Eric var veldig søt når han var full da
Vulpes Skrevet 20. juli 2011 #143 Skrevet 20. juli 2011 Haha ja, det var han! Men det irriterer meg at han er så opphengt i Sookie. Hun er så teit teit teeeeiiiiitttt!!! Han kan heller komme hit og trakassere meg i stedet.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #144 Skrevet 26. juli 2011 Noen som har sett siste episode? Jeg synes egentlig den var ganske kjedelig
Kitsch Skrevet 26. juli 2011 #145 Skrevet 26. juli 2011 Jeg syns egentlig sesong 4 hittil har vært litt kjedelig jeg. Men Eric er veldig søt da
DysterPytten Skrevet 26. juli 2011 #146 Skrevet 26. juli 2011 Jeg liker ikke hu heksa og det hun gjorde mot PAM. 1
effy Skrevet 26. juli 2011 #147 Skrevet 26. juli 2011 Må si meg enig i at siste episode var litt kjedelig. Men ellers liker jeg sesong 4 veldig godt. Synes det er greit at Bill er litt mer badboy. Morsomt å se hvor klumsete Eric er. Liker at han varulven fremdeles er med i serien, er veldig fin å hvile øynene på 2
rachel who Skrevet 26. juli 2011 #148 Skrevet 26. juli 2011 Synes hittil at det er kjempebra. Men liker egnentlig ikke disse heksene, synes det er kjedelig, det gjorde jeg også da jeg leste bøkene. Blir mye bla bla bla..ellers er jeg kjempefornøyd.,
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #149 Skrevet 26. juli 2011 Jeg liker ikke hu heksa og det hun gjorde mot PAM. Enig! Men hun får nok ansiktet sitt tilbake skal du se Og Alcide er jo bare dødskjekk! 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. juli 2011 #150 Skrevet 26. juli 2011 Synes sesongen taper seg mer og mer.
DysterPytten Skrevet 26. juli 2011 #151 Skrevet 26. juli 2011 Enig! Men hun får nok ansiktet sitt tilbake skal du se Jeg vet
Gjest Armule Skrevet 27. juli 2011 #152 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har likt alle episodene til nå. Har ikke et behov for at det må skje noe (crazy) til enhver tid, slik som i et par av de foregående sesongene.
Vera Vinge Skrevet 27. juli 2011 #153 Skrevet 27. juli 2011 (endret) Jeg er ikke enig i at sesongen har tapt seg, og koser meg tvert i mot mer hver episode. Derimot stusser jeg litt over at Sookie er lite med i en serie der hun skal være hovedpersonen (hvertfall hvis jeg skulle telt minutter i forrige episode), men det er vel en annen sak. Det var hvertfall fint å se at noen av historiene som jeg i tidligere episoder syns har vært litt vel spredt, nå samlet seg mer i forrige episode. Og det var hyggelig å se Sookie og Eric sammen, endelig - det er lenge til mandag! Endret 27. juli 2011 av Vera Vinge 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #155 Skrevet 27. juli 2011 Savner å se mer av byen Bon Temp. Vil se igjen alle de gale menneskene som bor der.
Sol79 Skrevet 31. juli 2011 #156 Skrevet 31. juli 2011 Jeg syns denne sesongen er veldig bra så langt. Sesong 2 syns jeg var dårlig, men de andre har gått helt hjem hos meg. Gleder meg til mandag, da er det nye episode. Helt greit for meg at vi ikke ser så mye av Sookie. Hun irriterer meg like mye som Meredith i Greys, og ikke syns jeg hun er noe pen heller. Likte Eric bedre da han var ond og mystisk, men ELSKER når han prater svensk!
Gjest Iah Skrevet 31. juli 2011 #157 Skrevet 31. juli 2011 Jeg liker også denne sesongen veldig godt og synes ikke det er kjedelig i det hele tatt! Det eneste jeg ikke er særlig fan av er storyen rundt Lafayette og kjæresten hans. Jeg digger Lafayette, men kjæresten er lite troverdig synes jeg. Jeg er dessuten veldig glad for at det ser ut som om vi kommer til å se mindre av Tara, noe som er utelukkende positivt. Ellers ELSKER jeg den onde babyen til Arlene!
Gjest Iah Skrevet 31. juli 2011 #158 Skrevet 31. juli 2011 Jeg syns denne sesongen er veldig bra så langt. Sesong 2 syns jeg var dårlig, men de andre har gått helt hjem hos meg. Gleder meg til mandag, da er det nye episode. 100% enig. Sesong 2 var skivebom. 1
Kitsch Skrevet 31. juli 2011 #159 Skrevet 31. juli 2011 Jeg liker også denne sesongen veldig godt og synes ikke det er kjedelig i det hele tatt! Det eneste jeg ikke er særlig fan av er storyen rundt Lafayette og kjæresten hans. Jeg digger Lafayette, men kjæresten er lite troverdig synes jeg. Jeg er dessuten veldig glad for at det ser ut som om vi kommer til å se mindre av Tara, noe som er utelukkende positivt. Ellers ELSKER jeg den onde babyen til Arlene! Helt enig!
Sol79 Skrevet 31. juli 2011 #160 Skrevet 31. juli 2011 Jeg liker også denne sesongen veldig godt og synes ikke det er kjedelig i det hele tatt! Det eneste jeg ikke er særlig fan av er storyen rundt Lafayette og kjæresten hans. Jeg digger Lafayette, men kjæresten er lite troverdig synes jeg. Jeg er dessuten veldig glad for at det ser ut som om vi kommer til å se mindre av Tara, noe som er utelukkende positivt. Ellers ELSKER jeg den onde babyen til Arlene! Helt enig med deg, jeg er også lei Lafayette og kjæresten. Tara var spennende når hun hadde han vampyren etter seg, ellers så er jeg også lei henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå