Gå til innhold

Batteriet lader seg opp et nytt liv


Batteri

Anbefalte innlegg

Vet du hva, Solkrem, jeg har en sånn Smoothie-oppskriftsbok jeg tenkte jeg skulle bruke. Jeg har ikke prøvd noen ennå, men skal sjekke dem ut til uka. :)

Jeg kjøpte 2'eren i forrige uke, men har ikke fått trent til den ennå. I dag satt jeg meg ned og sjekka ut de forskjellige øvelsene i spillet, og lagde meg et spesialprogram. Det skal jeg trene etter i morgen, gleder meg!

Det varer i 51 minutter og skal forbrenne ca 380 kalorier. Målet mitt er at jeg skal gjennomføre dette programmet hver eneste dag (unntatt i helgene) jeg ikke har planer. Og jeg er jo hjemme i permisjon, så jeg har mye fritid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min yngste datter er under utredning for et hudproblem, så jeg tenkte det kunne være greit å loggføre kostholdet mitt. Greit å se om hun reagerer på noe jeg spiser.

Søndag :

1 hvetebolle

1 kopp kaffe med melk

1 grov baguett med ost og skinke

sjokolademelk

nakkekoteletter

båtpoteter

brokkoli

squash

mais

en fløteis med sjokolade

en vaffel uten noe på

jordbær/banan-smoothie

Endret av Batteri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det synes jeg absolutt du skal gjøre! :) mange gode oppskrifter i boka mi i alle fall. Og så blir det jo ekstra fristende å lage smoothie fremover nå som det begynner å bli varmere.

Jeg bestilte meg faktisk 2'ern nå. Så da blir det kanskje litt trening på meg også. Takket være deg, så fikk jeg så lyst på.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :)

Da er jeg veldig spent på å høre hva du synes etterhvert.

Jeg er kjempeglad i spill nr 1, og håper 2eren er minst like bra. Jeg vet i alle fall at den nye stroppen til å ha på beinet er langt bedre i spill nr 2, den gamle hendte det at skled av. Kjedelig når man er midt i en lang joggetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med et smil om munnen ( i hvertfall nesten) av minstejenta som var sulten. Har et kjempegodt humør nå, sola skinner og jeg skal trene i dag! Gleder meg til å teste ut det nye programmet.

Det er helt utrolig at jeg - slappe, late Batteri - ser fram til trening! :)

Min tretten år gamle nevø kommer på overnattingsbesøk i dag. Han hjalp meg med noe sjauearbeid for et par uker siden, og jeg tenkte jeg skulle "betale" ham med det han liker aller best - nemlig sjokoladeis :fnise:

Så i kveld blir det en deilig skål med sjokoladeis, sjokoladesaus, krem og - etter hans ønske - Oreo-kjeks. Derfor er det ekstra viktig med trening i dag, og det er veldig bra jeg ikke spiste noe sjokolade på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag :

1 knekkebrød med makrell i tomat

2 knekkebrød uten smør, med Norvegia

1 glass skumma melk

250 ml Chiquita smoothie pasjonsfrukt/mango

1 tebriks med tynt lag smør, krydderskinke og agurk

1 glass appelsinjuice med fruktkjøtt

ca 1 hel Grandiosa

en god dæsj is, krem og sjokoladesaus

Endret av Batteri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 2'ern i dag, og er fornøyd så langt :) har ikke prøvd så mye enda, men er mer fornøyd med denne enn den første. Og så var det veldig kjekt å kunne se pulsen, i tillegg til at sensoren lettere får med seg hva jeg gjør. Så vil absolutt anbefale å kjøpe det. Var billigst hos Siba tror jeg, 298kr.

Åhhh, nå fikk jeg lyst på is også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ødelagt foten min, så jeg er ganske deppa fordi jeg ikke får trent for tiden. Men det er jo ikke ille bare det - at jeg savner trening, mener jeg :)

Viser bare hvor bra det er for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foten min er fortsatt vond. Har vært hos legen, og han sier at om jeg ikke er bedre i løpet av de nærmeste dagene skal han henvise meg til en fysioterapeut.

Åh, det er skikkelig trist at jeg ikke får trent skikkelig. Må kjøre bil til bhg også, selv om det ikke er en kilometer å gå en gang. Lurer fælt på hva som har skjedd inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva som har skjedd. Mest sannsynlig har kroppen min fått et lite sjokk av å plutselig skulle trene flere ganger i uka. :sukk:

Tirsdag for halvannen uke siden merka jeg at ting ikke var helt som de skulle inni foten. Jeg hadde trent dagen før, men kjente ingen smerte da. Det kom utover tirsdagen, og tiltok gradvis i styrke. Smerten sitter oppå vristen, og jeg har også vondt under foten.

Når jeg har den i ro en stund, er det skikkelig vondt når jeg begynner å gå på den.

Jeg synes det egentlig er ganske skummelt nå som det har vart så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hvordan ødela du foten? Håper den blir bra raskt!

...og takk for gode ord! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen igjen i dag, og han ordna time til å få tatt røntgen av foten.

Han hadde egentlig bare tenkt å sette meg på Voltarol, men for det første så ammer jeg og kan dermed ikke gå på sånne medisiner, og for det andre synes jeg ikke noe om å bare døyve smerten med medikamenter. Jeg vil finne ut hva som er galt inni der! Derfor sto jeg på mitt og ville ha røntgen.

Håper jeg får time fort; nå er jeg skikkelig lei av å ikke få trent. Jeg var jo så innmari on a roll!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ennå ikke fått noen time til røntgen, men det ser ikke ut til at jeg trenger det.

Jeg har nemlig ikke hatt vondt i foten i hele dag! :hoppendeglad:

Om dette fortsetter skal jeg definitivt forsøke meg på litt trening på mandag. Det trengs, for nå er jeg så slapp og udigg at jeg nesten skjems :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned et (en?) kilo! :danser:

Jeg går for tiden på egge- og melkefri diett, og regner med det hjelper på.

Vet jo ikke hvor reelt det er i forhold til fett, men det hjelper uansett på humøret å se vekta gå ned.

I dag står endelig trening på planen, for jeg har fortsatt ingen smerter i foten. Det skal bli deilig! Må ta det med ro da, så det ikke går gæærnt igjen.

Endret av Batteri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...