Gå til innhold

Bolle nr 2 :)


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Skjønner godt skrekken, men ungene ligger utrolig godt beskyttet der inne! Mye bedre enn man skulle tro. Mamma var i en alvorlig bilulykke da hun gikk gravid med meg, og det gikk helt fint. Pust og senk skuldrene, det går helt sikkert veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt skrekken, men ungene ligger utrolig godt beskyttet der inne! Mye bedre enn man skulle tro. Mamma var i en alvorlig bilulykke da hun gikk gravid med meg, og det gikk helt fint. Pust og senk skuldrene, det går helt sikkert veldig bra :)

Hei :) Ja jeg er litt roligere nå, for nå kjenner jeg endel liv igjen :) Den lille har vel bare vært litt roligere i det siste da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du kjenner liv igjen! :rodmer: Aktivitetsnivået går jo litt i rykk og napp til disse småttisene, og det er lett å bli bekymret når det blir stille en lang stund. Spesielt når en blir påkjørt av idioter! :kjefte:

Skummel opplevelse, assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Ja jeg er litt roligere nå, for nå kjenner jeg endel liv igjen :) Den lille har vel bare vært litt roligere i det siste da ;)

Godt at du kjenner liv igjen :klemmer: er lett å bli bekymret når man har vært i en ulykke og den lille i magen ikke gir livtegn fra seg. Spennende meg UL på mandag da, blir nok koselig å få se den lille :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra den lille har beroliget deg :Nikke::klemmer:

Er jo ganske tidlig enda så man skal jo ikke bli bekymret om man ikke kjenner like mye liv hver dag.. Husker ikke fra når man skulle begynne å tenke på det jeg..

Jeg hadde morkaken på fremsiden sist så jeg hadde veldig varierende aktivitetsnivå, noen dager kjente jeg nesten ingenting og noen dager var det masse liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra den lille har beroliget deg :Nikke::klemmer:

Er jo ganske tidlig enda så man skal jo ikke bli bekymret om man ikke kjenner like mye liv hver dag.. Husker ikke fra når man skulle begynne å tenke på det jeg..

Jeg hadde morkaken på fremsiden sist så jeg hadde veldig varierende aktivitetsnivå, noen dager kjente jeg nesten ingenting og noen dager var det masse liv.

Jeg hadde også morkaken fremme sist, og da kjente jeg ikke liv før uke 18/19 (husker ikke helt..). Nå er den lenger bak, og jeg har jo kjent liv leeeenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på Ul i går, og det viser seg å være en liten gutt i magen :rodmer: Så koselig det blir med en lillebror!

Terminen er jeg mindre fornøyd med. 31 desember! Må holde igjen til kl 00.01 ihvertfall :P

Vesla ble født påskeaften, så denne gangen vedder jeg på at det blir nyttårsaften ;)

Jeg har feira at det blir gutt med litt shopping allerede, også blir det mer til helga! Handlet et lyseblått helseteppe, et lysegrønt, et blått sengesett som var altfor stort, 2 blå bodyer, og en blå bukse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med litt shopping til lillegutt! :rodmer:

PS: Jeg kjente ikke liv før i uke 22/23 i begge mine svangerskap. Legen jeg var til rundt den tida i dette svangerskapet er 4-barnsmor, og kjente ikke liv før i uke 24/25 i noen av sine svangerskap. Så det er stooore sprang innen normalen her altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, en liten gutt i magen! :strix: Gratulerer! Skjønner godt at du vil ut å shoppe litt i blått da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

KNIP IGJEN! Haha.

Her er termin 18. desember, og jeg håper ikke at hun kommer for sent, f.eks. 24...det må jo være kjedelig.

Du kan jo spørre pent på sykehuset om de kan eeendre litt på attesten hvis han kommer noen timer før :fnise:

Hvordan er det med sparkingen nå da? :) her er det ren turning. Blir helt forstyrret på natten tilogmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med litt shopping til lillegutt! :rodmer:

PS: Jeg kjente ikke liv før i uke 22/23 i begge mine svangerskap. Legen jeg var til rundt den tida i dette svangerskapet er 4-barnsmor, og kjente ikke liv før i uke 24/25 i noen av sine svangerskap. Så det er stooore sprang innen normalen her altså. ;)

Å jøss såpass ja! Ja det er tydeligvis store sprang da ja! Neimen se på deg da, så langt du har kommet, du er jo snaaart i mål jo :strix:

Åååh, en liten gutt i magen! :strix: Gratulerer! Skjønner godt at du vil ut å shoppe litt i blått da! ;)

Takk! :) Ja jeg må jo det! Storesøster har for det meste rosa/lilla, eller feminine klær med glitter og sløyfer og diverse dilldall, så da blir det mye nytt på lillebror :Nikke: Men jeg har heldigvis masse hvite bodyer i 50 og 56 fra sist, de kan jo brukes igjen. Blir spennende å se med deg, om du får to jenter, eller jente og gutt! :)

KNIP IGJEN! Haha.

Her er termin 18. desember, og jeg håper ikke at hun kommer for sent, f.eks. 24...det må jo være kjedelig.

Du kan jo spørre pent på sykehuset om de kan eeendre litt på attesten hvis han kommer noen timer før :fnise:

Hvordan er det med sparkingen nå da? :) her er det ren turning. Blir helt forstyrret på natten tilogmed.

Hahaha ja men du skal se hun gjør det :fnise: Liten julegave :hjerte:

Ei venninne av meg fødte faktisk på julaften! Hun var sååå snurt for at hun gikk glipp av julematen hjemme :P

Ren turning her også gitt! Tror dette er en sterk liten mann :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis i går! :strix:

Tickeren er litt feil i forhold til den nye terminen. Vekt: 76 kg. Det er like mye som jeg veide da jeg ble gravid med vesla, og nå er jeg halvveis i graviditeten, så det er en vekt jeg kan leve med :)

Kostholdet derimot må det skje noe drastisk med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med barnehagepiken da? Og mammaen? ;)

Hei du :) Nei det var det da.. blir noen tårer på oss begge! Syns det er helt grusomt jeg :( Har bestemt meg for at hun skal ha maks 5 timers dager så mye jeg har mulighet til det ihvertfall. I går var jeg på gråten hele kvelden fordi jeg trodde en annen unge hadde kløpet henne på øret siden hun var blå/lilla på øret, også sa de i bhg at de trodde det var blåbær :fnise: Tror mammaen her trenger mer tilvenning enn barnet! Hehe :)

Åssen står det til der da? Er formen bra? Tar meg en titt i dagboka di jeg :) Er ikke så flink til å følge med her inne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa, da! Det blir nok bedre og dere er jo så heldige som kan ha korte dager! :troest: (Og som slipper å sende jenta i barnehagen før hun er året.)

Jeg unngikk tårer selv, men så var jeg ikke gravid og full av hormoner heller da! ;) Snuppa er i bhg 4 dager i uka max 6 timer om dagen og det er så deilig. Vi koser oss og tar det med ro om morgenen og jeg henter henne før hun sliter seg ut på ettermiddagen. Jeg har noen dager hvor jeg har superdårlig samvittighet og føler at jeg "parkerer" henne, men jeg vet jo at hun trives.

Skal ikke klage (så mye) på formen. Så langt har jeg sluppet billigere unna enn forrige gang og håper det fortsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oisann, nesten en mnd siden jeg har vært innom her jo :sjenert:

Hverdagen har plutselig blitt veldig travel, med levering i bhg, skole, henting i bhg, middagslaging, underholdning av snuppa til leggetid, og når hun har lagt seg ligger mora som et vrak på sofaen :fnise:

Det er egentlig synd at dagene går så fort, føler at jeg ikke får nok tid med lillejenta. Men samtidig er det deilig at dette svangerskapet går fort da :Nikke:

Er nå ca 24+3 eller noe, og formen er egentlig ikke så verst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...