Gå til innhold

Bolle nr 2 :)


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

:hoppe: for 9 uker! Jeg hadde også mye smerter i magen rundt den tiden du er i nå. Men det har heldigvis gitt seg nå :) Lykke til og god bedring. Ta det med ro om du trenger det :)

Takk :) Det gikk over iløpet av et par dager, har ikke kjent mer til det etterpå. Her er jeg visst ikke så flink til å svare eller skrive.. skjerpings :sjenert:

Hurra for 10 uker!!!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 uker i dag! :)

I morgen er det ul, grugleder meg. Håper så inderlig at alt er i orden med den lille! Også håper jeg at det er utvendig ul, eller at det er kvinnelig gyn hvis jeg må ta innvendig!!

Måå skjerpe meg på kostholdet nå, det er ikke bra i det hele tatt. Altfor masse usunne saker. Må bli flink til å kutte ut salt og sukker, og få i meg mer vitaminer. Får begynne på et nytt og bedre liv i morra :)

Og kanskje bli litt flinkere til å skrive i dagboka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ul i går, og alt stod bra til! Så et bankende hjerte og armer og ben i full fart :) Nurket var 45 mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Må jo følge med her også :jepp: Vi er jo i samme terminklubb ;)

Også :hoppe: litt for 12 uker! Det går fort unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk allesammen! Veldig deilig å ha sett at alt var bra, og deilig med 12 overståtte uker. Stor lettelse! Og det er en helt utrolig følelse å se de små hendene og føttene og hjertet og alt :rodmer:

Samboer trodde nesten ikke på at jeg hadde fått se det så tidlig, gleder meg veldig til vi skal på ordinær ul sammen og han også får se lille bolle nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Jeg som var så flink til å spise sunt i går! I dag har det skeia helt ut igjen med sjokolade og cola. Ikke bra! Viljestyrken er skikkelig på tur enkelte dager. Men det er heldigvis ikke hver dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt endel menssmerter i dag. Det er vel kanskje vanlig, men litt ekkelt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos jordmor, og fått høre hjertelyden til det lille knøttet :rodmer: så nå er neste milepæl ultralyd, men det blir vel 5-7 uker til. Bare å smøre seg med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Hei på deg!

Da fikk jeg endelig somla meg innom her jeg også, og nå har jeg lest hele dagboka di. Kjenner meg veldig igjen i de tidlige symptomene! :rolleyes:

Så godt å ha sett hjertet slå da, det beroliger masse! :klemmer:

Ha en fin dag! Her skinner :sol: og det er en strålende fin dag. Må vel bare nyte sommerværet når det stikker innom, er visst ikke løfter om for mye av det. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Hei på deg!

Da fikk jeg endelig somla meg innom her jeg også, og nå har jeg lest hele dagboka di. Kjenner meg veldig igjen i de tidlige symptomene! :rolleyes:

Så godt å ha sett hjertet slå da, det beroliger masse! :klemmer:

Ha en fin dag! Her skinner :sol: og det er en strålende fin dag. Må vel bare nyte sommerværet når det stikker innom, er visst ikke løfter om for mye av det. :rolleyes:

Hahaha, hele dagboka mi ja :fnise: Er ikke så veldig flink til å skrive her akkurat! Tar meg en tur innom boka di nå jeg, for å se hvordan du har hatt det de siste dagene! Håper du har kost deg i sola i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom her jeg :vinke:

Så herlig at du har fått sett at den lille har det bra! Og angående det å spise sunt, så er jeg dårlig på det jeg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Over 13 uker jo! Da blir det baby på deg vettu :)

Ja forhåpentligvis! 14 uker nå :) Men har ei venninne som mista etter 3 mnd, så det sitter litt i bakhodet.. men jeg har trua :)

Titter innom her jeg :vinke:

Så herlig at du har fått sett at den lille har det bra! Og angående det å spise sunt, så er jeg dårlig på det jeg også :sjenert:

Hei! :)

Ikke så rart det da, har ikke du vært ganske dårlig? Hvordan går det med deg nå? Er ikke så lett å spise sunt da. Nå har jeg kommet meg bittelitt på den fronten da, for jeg har så sinnsykt vondt i hodet på andre uka nå, så da fant jeg ut at det var verdt å prøve å forbedre kostholdet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker i går/ dag :)

Vekt: 73 kg. Ikke at det er viktig da, men tenkte å begynne å skrive opp for hver uke for morro skyld, så jeg vet når kiloene kom når jeg ser tilbake på svangerskapet.

Det har vært en super helg, har hatt besøk av mamma fra lørdag til søndag, så da ble det kinotur på meg og samboer på lørdagen, det var lenge siden sist gitt! Også passa hun veslejenta i hele går så jeg kunne pleie hodepinen :) Mammaer er gode som gull! Og i går kveld hadde jeg og samboer filmkveld, med potetgull, sjokolade og brus :sjenert: Så nå er energilageret fyllt opp igjen :)

Det regner fremdeles da, og skal gjøre det hele uka. Men i dag har jeg endelig orka å gjøre litt husarbeid, og i dag skal vi bort på middag så jeg slipper å lage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for 14 uker :jepp:

Er kjekt å holde litt øye med vekta ja.. Sist svangerskap la jeg på meg 14 kilo, en god del var vann da, men det er nok! Denne ganga er jeg 7 kilo lettere enn jeg var da jeg ble gravid sist så håper jeg slipper å bli like tung denne gangen..

Høres ut som dere har hatt en kjempe koselig helg! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg satt å kikket tilbake i dagboka mi og så plutselig en fin signatur med to fine tickere! Lenge siden sist nå! ;) Måtte bare inn den nye dagboka di å se og legge igjen en liten hilsen!

Grattis med lita tulle og ny spire på gang! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 14 uker :jepp:

Er kjekt å holde litt øye med vekta ja.. Sist svangerskap la jeg på meg 14 kilo, en god del var vann da, men det er nok! Denne ganga er jeg 7 kilo lettere enn jeg var da jeg ble gravid sist så håper jeg slipper å bli like tung denne gangen..

Høres ut som dere har hatt en kjempe koselig helg! :jepp:

:klemmer:

Hei! :) 14 kg er ikke så mye da, jeg la på meg 13 og det var endel vann her og. Veide 4 kg mindre enn da jeg ble gravid sist nå, så er fornøyd sånn sett :) 7 kg mindre er jo veldig imponerende må jeg si! Håper å slippe å bli like tung jeg og.. fikk høre det av samboeren hver gang bilen slo nedi på min side, hehe :fnise:

Nydelig navn på tulla di forresten :rodmer: Jeg ville også ha det navnet til vesla, men pappa'n hennes slo seg vrang gitt ;) Det gjør han denne gangen og, han liker ingen navn jo!

Hei!

Jeg satt å kikket tilbake i dagboka mi og så plutselig en fin signatur med to fine tickere! Lenge siden sist nå! ;) Måtte bare inn den nye dagboka di å se og legge igjen en liten hilsen!

Grattis med lita tulle og ny spire på gang! :strix:

Heisann du! :) Det var jammen lenge siden sist ja! Takk takk, her er det ny spire på gang ja, like greit å smi mens jernet er varmt ;) Hvordan går det hos dere? Husker at jeg leste i dagboka di hele tida mens jeg venta på frøkna mi, og var sååå misunnelig på deg som hadde vesle tulla i armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 14 uker :hoppe::)

Jeg veide 55 kg når jeg ble gravid, og nå veier jeg 66,6 kg, så jeg har gått opp en del ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...