Gå til innhold

Bolle nr 2 :)


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Jeg har testa positivt i dag, det er visst en liten spire i magen min :rodmer: Tror jeg må være ca 4+4 i dag. Så da blir det ny graviditetsdagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å skrive ned de symptomene jeg hadde frem til testen viste positiv, så jeg ikke glemmer det til en eventuell neste gang.

Ca 5 dager etter el hadde jeg ganske sterke smerter, trodde det måtte være el som var forsinket. Etter dette hadde jeg mensmurringer helt frem til ikm, da ga de seg og ble erstattet med stikking istedet.

Det var vel egentlig det eneste jeg kjente som var uvanlig da. Pluss at jeg hadde ganske høy temperatur like før ikm.

Startvekt ved dette svangerskapet: 71 kg. 5 kg mindre enn ved forrige svangerskap! :)

Jeg fortalte nyheten til mine foreldre i går, og et par nære venninner. Samboers foreldre fikk vite det i dag. Litt skummelt at så mange vet det, men man kan da ikke holde en sånn gledelig nyhet for seg selv heller da :fnise: merker at jeg er like bekymret for dette svangerskapet som jeg var forrige gang! Tar en dag av gangen frem til uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen en liten hilsen hos deg også slik at jeg kan følge deg fremover. Artig at vi er helt likt!! Vi har også fortalt det til foreldrene våre, også måtte jeg fortelle til en kollega på jobb slik at vi kan gjøre noen endringer av oppgaver uten at andre merker det:)

Denne stikkinga er den helt vanlig den? Har den bare på høyre side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten :) Skal følge deg på din vei.

Da får vel du et novemberbarn da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen en liten hilsen hos deg også slik at jeg kan følge deg fremover. Artig at vi er helt likt!! Vi har også fortalt det til foreldrene våre, også måtte jeg fortelle til en kollega på jobb slik at vi kan gjøre noen endringer av oppgaver uten at andre merker det:)

Denne stikkinga er den helt vanlig den? Har den bare på høyre side...

Tror det er ganske vanlig ja, er ikke det de ligamentene som livmora er "festa" i da tro? Livmora utvider seg og trekker i ligamentene (tråder) eller noe i den duren. Ikke mester i å forklare men :P kjenner det jeg og ihvertfall, og hadde det på samme tid med førstemann :)

Gratulerer så mye med graviditeten :) Skal følge deg på din vei.

Da får vel du et novemberbarn da? :)

Tusen takk! Så koselig :) Gratulerer selv! Nei tror det blir januarbarn? Hvis jeg ikke har blingsa helt da :fnise: Og du da, oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det igang igjen! Dårlig i magen, som jeg var de siste 2-3 mndene i forrige svangerskap. Bare at nå starta det allerede i uke 6, kan bli et hyggelig svangerskap med mange turer på do dette :kjefte: Men, så lenge man ikke kaster opp skal man ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

7 uker på vei i dag, og nå begynner det virkelig å gå opp for meg at vi skal bli 4 :rodmer: Gleder meg så utrolig mye! Kikker på nyfødt bilder hele tiden, og mimrer :) Ååh som jeg gleder meg :)

Har gått en lang tur i dag, og nå blir det bakt potet med masse snadder til middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker på vei i dag, og nå blir jeg kvalm av å tenke på den bakte poteten jeg spiste for en uke siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp for 8 uker! Følger etter i morgen:)

Så morro :) Gleder meg til det er 12 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 8 uker! Ja, her blir det oktoberbarn. Termin 18. oktober.

Du må få deg ticker da , sånn at det blir lettere å vite når vi skal hoppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 8 uker! Ja, her blir det oktoberbarn. Termin 18. oktober.

Du må få deg ticker da , sånn at det blir lettere å vite når vi skal hoppe :)

Hehe ja jeg vet, men jeg syns det ble så fullt nedi her, med 2 tickere (alder på førstemann og ny graviditet) + 2 dagbøker.. hehe. Får se om jeg finner noen som er litt beskjedne så de ikke tar så mye plass! Hadde tickere med hjerter, følte at det ble så veldig hjertete i alle innleggene mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg ser ingen tickere eller dagboklinker i innleggene dine?

Dessuten er :hjerte: :hjerte: :hjerte: fint :) Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Jeg ser ingen tickere eller dagboklinker i innleggene dine?

Dessuten er :hjerte: :hjerte: :hjerte: fint :) Haha

Nei det er fordi jeg tok de vekk, syns det ble så masse ;) men jeg skal prøve å få somla meg til å lage noen nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått laga tickere, men jeg husker ikke hvordan man legger inn link til dagboka. Får se på det senere, må vel gjøre noe fornuftig mens lillesnuppa sover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 uker på vei i dag :)

Kvalmen har gitt seg for denne gang, håper den holder seg borte. Fredagen var virkelig ille, kunne ikke se på ting som kunne forbindes med å putte i munnen uten å brekke meg. Også hadde jeg noen vanvittige magekramper, både fredag og lørdag. Greit å få det med i dagboka, så jeg kan lese om det igjen i neste svangerskap og se at jeg har hatt det før hvis jeg lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ukene går fort nå ja... tenk 9 uker allerede:)Så heldig du er med at kvalmen er borte, her har den ikke tenkt å forsvinne enda virker det som. Sliter sikkelig med å spise mat på jobb sammen med de andre, det er jo så mye lukter overalt så må sette meg for meg selv... Godt det er kort uke denne uka:)

Ha en fin uke 9:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 9 uker! Jeg hadde også mye smerter i magen rundt den tiden du er i nå. Men det har heldigvis gitt seg nå :) Lykke til og god bedring. Ta det med ro om du trenger det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...