Nilla Skrevet 19. juli 2011 #61 Del Skrevet 19. juli 2011 Kjente liv igjen i går kveld, så utrolig koselig :rodmer: :rodmer: Innom og ønsker deg en flotters dag! Og litt for å være visning nummer 1000 i dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. juli 2011 #62 Del Skrevet 19. juli 2011 Så koslig! Det er jo bare så fantastisk! (Helt til den sikkelige sparkingen starter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 19. juli 2011 #63 Del Skrevet 19. juli 2011 EEHHHHH.. hehe neida Han er forholdsvis medgjørlig Er faktisk litt frista til å ikke vite kjønnet jeg også, det endra seg over natten! Ble plutselig så inni hampen forbanna på folk som sier "du ønsker deg vel en gutt denne gangen da, siden du har ei jente fra før?", og "det er vel litt ekstra stas om det blir en gutt vel?". Så på trass vurderer jeg å ikke få vite det sånn at de ikke får vite det Dette er familiemedlemmer så noen kommer garantert til å sladre til dem hvis vi får vite kjønnet. Det eneste jeg ønsker meg er et vellykka svangerskap og en vellykka fødsel, som resulterer i en frisk liten baby som har det bra Er det så vanskelig å skjønne??? Husker at veslejenta sugde på totten på ordinær ul, og da hun var ca 3 mnd begynte hun å gjøre det. Det er så søtt Hei du! Er vel 16 uker på deg i morra? Håper alt står bra til med deg og, stikker innom deg etterpå og tar en titt FrkHøne: Håper du slipper unna migrene jeg også! Det er så innmari slitsomt når det føles som hodet skal eksplodere. Og når man har en liten fra før som skal ha mye oppmerksomhet kan det fort bli slitsomt hvis man ikke er i form! Her har det vært bra noen dager nå da Prøver å drikke masse, har fått helt dilla på farris bris. Den vanlige, de med smak blir jeg kvalm av bare jeg ser fargen på korken Syns ganske syns på samboeren jeg og, men tenk da.. hvis det hadde vært mannfolka som skulle gått gravide, født barn, og klart seg uten søvn den første stunden og med konstant skriking.. hvordan i huleste skulle det gått? De som tror de er døden nær når de er forkjøla Er bra vi ofrer oss spør du meg! Hehe Nei den ser jeg absolutt! Her synes folk at vi er "SÅ GÆÆÆRNE" som ikke vil vite kjønnet. Men vi fant ut at det var noe av gleden! Det hender jeg sier til kjæresten min at "åhh jeg vil kanskje vite likevel. Jeg vil viteee!", men da sier han: Kjære da. Det har jo ingenting å si om det er gutt eller jente. Haha nei han har jo rett... Hvis mannfolka skulle født hadde de dødd. Enkelt og greit. Før vi flyttet sammen var jeg på besøk en gang han var forkjølet (dette besøke måtte jeg presse frem, han var egentlig for syk for sosial omgang.....) og jeg har ALDRI I HELE MITT LIV hørt et annet menneske klage og syte så forferdelig herre min gud. Aldri vært borti en som synes SÅ synd på seg selv det var priceless. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #64 Del Skrevet 19. juli 2011 :rodmer: :rodmer: Innom og ønsker deg en flotters dag! Og litt for å være visning nummer 1000 i dagboka di. Så koselig! Her har det vært en strålende dag, håper det har vært det hos deg også Vi er på besøk hos mine foreldre, og lille snuppa blir skjemt bort etter noter, og båret på gullstol. Storkoser seg Så koslig! Det er jo bare så fantastisk! (Helt til den sikkelige sparkingen starter ) Ja når magen plutselig buler ut et sted, med form som en liten fot, ingenting som slår det Selvom samboeren får lettere noia når det skjer Nei den ser jeg absolutt! Her synes folk at vi er "SÅ GÆÆÆRNE" som ikke vil vite kjønnet. Men vi fant ut at det var noe av gleden! Det hender jeg sier til kjæresten min at "åhh jeg vil kanskje vite likevel. Jeg vil viteee!", men da sier han: Kjære da. Det har jo ingenting å si om det er gutt eller jente. Haha nei han har jo rett... Ja han har jo rett, men samtidig er det liksom så ekstra gøy når man vet, for da kan man jo forestille seg den lille litt bedre. Og gjøre litt mer forberedelser kanskje.. men jeg tar av meg hatten for alle som klarer å holde seg igjennom hele svangerskapet! Tror nok jeg gir meg når dagen for ul kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 19. juli 2011 #65 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja han har jo rett, men samtidig er det liksom så ekstra gøy når man vet, for da kan man jo forestille seg den lille litt bedre. Og gjøre litt mer forberedelser kanskje.. men jeg tar av meg hatten for alle som klarer å holde seg igjennom hele svangerskapet! Tror nok jeg gir meg når dagen for ul kommer Han har LITT rett Jeg prøver å holde meg. Absolutt. Men jeg tenker på det å gi den (den, ja...) et navn! Få et slags forhold til det som finnes der inne! Samtidig som jeg ikke vil vite noe før den liksom ordentlig er der! Først da kjenner jeg jo lillingen ORDENTLIG. Ahh luksusproblem det der. Få se frem til UL så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 20. juli 2011 Luksusproblem ja Hvis det blir gutt her er det kjempekoselig, men har absolutt null peiling på navn, tror ærlig talt ikke vi kommer til å bli enige da! Jentenavn har vi derimot bestemt oss for allerede dersom det skulle bli ei jente til. Sist ble vi ikke enige før jeg fikk henne opp til meg. Da var pappaen hennes helt enig i at hun måtte selvfølgelig hete det jeg hadde foreslått igjennom hele svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 20. juli 2011 #67 Del Skrevet 20. juli 2011 Hahaha det er jo typisk Vi prater en del om navn og ettersom jeg er svensk og han dels tysk og irsk er vi litt uenige! Selv om jeg tror det nok blir et svenskt navn! Synes guttenavn er lettere å velge enn jentenavn. MEN!!! Har noe artig å meddele: klokken kvart på 12 i dag sparket det ordentlig! Da jeg la hånden min over for å kjenne det andre sparket kom det en skikkelig bul! Åååhhhh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 20. juli 2011 Ååååå, så koselig!! Det er så herlig å kjenne at det skjer noe der inne Haha jammen da har dere jo ihvertfall litt å velge i da! Da kan det jo bli både svensk, tysk, irsk eller norskt navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 20. juli 2011 #69 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Det er så koselig, kjempedelig! Kjenner det rører seg der inne nå ja Har masse å velge i, det er jo flaks så navn skal h*n nok få! Men det kan godt hende vi ikke blir enige før fødsel, det er noe med det å se bebisen, og først DA er man sikker Endret 20. juli 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #70 Del Skrevet 21. juli 2011 Ja det har du helt rett i! Hvordan er formen i dag da, alt bra? Her er det liv og røre i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 21. juli 2011 Kjære lille mageboer, jeg kjøpte de første klærne til deg i går Du kommer nok til å måtte arve det som arves kan fra storesøster, men det er klart at du skal få litt nytt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 21. juli 2011 #72 Del Skrevet 21. juli 2011 Formen er finfin, men det er orket og trøttheten som tar på skal sjekke om det er noe bekkenløsning på gang, lurer litt på det... Har ikke kjent noe mer spark! så jeg og pappaen venter i spenning Kos å kjøpe klær! Har noen små bodyer hjemme i str. 56. Herreguuud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. juli 2011 #73 Del Skrevet 22. juli 2011 Kjære lille mageboer, jeg kjøpte de første klærne til deg i går Du kommer nok til å måtte arve det som arves kan fra storesøster, men det er klart at du skal få litt nytt også Så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 24. juli 2011 Har da kommet over det verste sjokket etter angrepene i Oslo og på Utøya, og begynner å få samla tankene litt bedre. Det er så uforståelig at noen kan finne på å gjøre noe sånt, og når jeg våkner om morgenen håper jeg at det bare var en vond drøm, men når jeg slår på tv'en føles det enda verre enn da jeg gikk og la meg. Tenker så veldig på alle som har mistet noen, og alle som har opplevd noe så forferdelig. Også tenker jeg selvfølgelig på hjembyen min. Det er vanskelig å se bilder av Oslo som en krigssone, men det blekner litt i forhold til massakren på Utøya. Jeg er så takknemlig for at foreldrene mine ikke var i sentrum, at jeg ikke var der med dattera mi da det smalt, og at jeg har fått tak i alle kjente og kjære. Men selvom jeg vet at alle mine har det bra så er det så utrolig vondt at jeg har ikke ord. Måtte gjemme meg på jobb og rydde hyller så ikke kunder og kolleger skulle se at jeg ikke klarte å holde tårene tilbake. Alle de stakkars ungdommene. Det er så urettferdig og sykt at jeg har ikke ord! Godt å skrive litt om det, få ned tankene som jeg stort sett har holdt for meg selv i helga mens jeg har vært på jobb. I dag skal jeg snakke lenge med foreldrene mine på tlf, og kose masse med dattera mi, og kose meg med samboeren min Og den lille i magen, som har oppmuntra mamma'n sin masse i helga, med kjærlige små dult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 24. juli 2011 Formen er finfin, men det er orket og trøttheten som tar på skal sjekke om det er noe bekkenløsning på gang, lurer litt på det... Har ikke kjent noe mer spark! så jeg og pappaen venter i spenning Kos å kjøpe klær! Har noen små bodyer hjemme i str. 56. Herreguuud Sparkene kommer nok snart igjen skal du se Hadde du bekkenløsning under forrige svangerskap? Håper du slipper unna, for det er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 25. juli 2011 #76 Del Skrevet 25. juli 2011 Ingen bekkenløsning, bare litt stram i musklene Nå sparker lilla frøkna (jada, kjønnet kom frem selv om vi sa nei takk ) ofte og pappaen er frustrert over at han ikke kjenner noe! Godt han er så engasjert Forferdelig med alle ungdommene...tenker ikke så mye på HAN, sender heller gode tanker til ofre og pårørende! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. juli 2011 #77 Del Skrevet 26. juli 2011 Fine ord du har skrevet, Miss Moneypenny! Jeg har grått noen tårer i løpet av helga, selv om jeg er ikke er personlig berørt. Synes ikke det blir lettere etterhvert som dagene som går, egentlig. For nå kommer ansiktene og historiene fram... Men med tiden vil det bli bedre og vi får ta med oss det positive som har kommet ut av dette; for et samhold og engasjement! Veldig koslig at mageboeren trøster mamma! Skriver under på at BL er noe herk! Har bestilt mitt neste sv.sk. uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg er så bekymra!!! Har ikke kjent noe særlig liv etter at jeg var i en liten bilulykke for noen dager siden. Ble påkjørt og hadde ikke på meg gravid-belte Er så sint på meg selv for at jeg ikke brukte det!! Plutselig blir man påkjørt av et kjøtthue, det er ikke alltid så lett å unngå. Vi skal på ordinær ul mandag om en uke, men akkurat nå gruer jeg meg nesten bare siden jeg er så bekymra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 30. juli 2011 #79 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg er så bekymra!!! Har ikke kjent noe særlig liv etter at jeg var i en liten bilulykke for noen dager siden. Ble påkjørt og hadde ikke på meg gravid-belte Er så sint på meg selv for at jeg ikke brukte det!! Plutselig blir man påkjørt av et kjøtthue, det er ikke alltid så lett å unngå. Vi skal på ordinær ul mandag om en uke, men akkurat nå gruer jeg meg nesten bare siden jeg er så bekymra Tror ikke du har noen grunn til bekymring Det er faktisk ikke dokumentert at gravid beltet har noen innvirkning i eventuell kollisjon. Det er kun anbefalt fordi de tror det kan det.. Trygg Trafikks side. Og om du ikke har hatt behov for noen annen form for behandlig/pleie etter kollisjonen er det vel lite sannsynlig at det har skjedd noe med den lille Jeg har både kjørt scooter og hoppet og ristet på den i forrige svangerskap og det gikk bare godt! Var til og med de 3-5 første mnd av svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 30. juli 2011 Hehe såpass ja! Godt å høre da, takk for oppmuntring Jeg kjente noe en stund etter at jeg hadde skrevet her da, så er vel litt roligere nå Typisk meg å ta helt av med bekymring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå