Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper alle her har hatt en fin helg :)

Jeg hadde besøk av ei venninne i går, som kom med en hel søppelsekk full av babyklær til gutt! Så nå tenker jeg lillebror har det han måtte trenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt :) Jeg har gått over babytøyet til storesøster og det var faktisk mer brukbart der enn jeg hadde trodd :D Så nå har jeg handla litt ulltøy i tillegg, gøy med minitøy igjen! Jenta mi var sommerbaby, så jeg har ikke noe ulltøy fra tidligere.

Ellers har jeg hatt en krappy helg med mine første dager med vond rygg, i tillegg til jobbhelg og besøk hele helga, og mann som jobber døgnet rundt.. :tristbla: Og heisann, det er mandag igjen imorgen! Jaja.. Ut med det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crappy helg her og, pga samboer som er helt nek :tristbla:

Fredagskvelden var jeg hos ei venninne på jentekveld, det var første gangen jeg har vært ute av huset siden dattera vår ble født for halvannet år siden. Kl 11 fikk jeg en irritert melding, han lurte på hvor jeg ble av. Kl 12 ringte han meg og var sur, for dattera vår gråt (er forkjøla og får tre tenner), han mente det var urettferdig at han ikke fikk sove. Det er første natta etter at hun ble født at han ikke har fått sove... Hver eneste natt hun gråter er det JEG som står opp! Og dette var min første frikveld på halvannet år! Han var sliten etter jobb, men allikevel..

Så i går kveld prøvde jeg å kose meg her hjemme sammen med han, og ikke være irritert. Vi koste oss med god mat og så på tv, helt til det kom reklame så da skrudde han på den jævla ps3'en, og skulle spille resten av kvelden selvom jeg sa fra at det hadde vært koseligere å se på tv sammen på en lørdagskveld.

I dag var vi hos svigerfar, og praten kom inn på ei vi alle kjenner som også er gravid og har termin snart. Hun er veldig tynn.. (det er ikke jeg). Så vi snakket om at man nesten ikke ser det på henne, så sa tosken "ja hun kler å være gravid hun". Jeg bare :hakeslepp:

Jeg er så muggen her i kveld at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Overreagerer sikkert, men er jo smekkfull av hormoner også da.. man sier virkelig ikke sånt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!! Mannfolk!!!! Fy f jeg skjønner at du er muggen for jeg ble temmelig irritert av å lese dette:(

De fatter bare av og til ikke sitt eget eller andres beste. Eller hvor sykt godt og lettvint de har det.,

Håper du får snakket med han og at han skjønner at han seriøst får opp øynene!

Mange mange klemmer<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord, da skal ikke jeg klage så høyt hvertfall :filer:

Håper at han skjerper seg... blir jo helt håpløst å skulle takle sånt når man er hormonbombe gravid liksom... klem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk folkens :klemmer: Han prøvde å ro seg i land i går kveld da, lata som at det var sagt på kødd, men den kommentaren kom så spontant og i rett tonefall, så det var ikke kødd, det vet jeg. Er ikke sikkert at han mente at jeg ikke kler det, men det hørtes veldig sånn ut! Jeg er klar over at jeg ikke er den fineste jenta akkurat nå, men han kan se til H****** å være litt takknemlig for at jeg bærer fram barna hans!

Når det gjelder oppførselen på fredagskvelden så kom det veldig overraskende. Det er ikke han i det hele tatt å være sånn, venninnene mine ble helt sjokka og hun ene sa at det var sånn hun kunne forvente fra sitt eget mannfolk, men hadde aldri trodd det skulle komme fra min gubbe. Det eneste jeg kan skjønne av det er at han hadde sovet litt og så blitt vekt, da kan han være ganske sur og tankeløs. Ikke at det unnskylder det men..

Anyways, man får legge helga bak seg og ta fatt i uka! Ha en fin mandag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss MP: Kjente jeg ble rimelig irritert av å lese din helgeopplevelse selv... :dry: til mannen din og :troest: til deg. Jeg er sikker på at du ser flott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss MP: Kjente jeg ble rimelig irritert av å lese din helgeopplevelse selv... :dry: til mannen din og :troest: til deg. Jeg er sikker på at du ser flott ut!

Takk :) Han sa etterpå at han syns jeg er fin, men jeg følte at det ble sagt for å redde situasjonen :filer:

Trykkfeil :P

Endret av Miss moneypenny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe koselig lesning Miss MP :( Sånt blr det dårlig stemning av. Typisk at mannfolket skal ro seg i land etterpå når det slår de at kommentaren ikke falt i god jord :snurt:

Jeg er helt sikker på at du ser alldeles smashing ut og kler å være gravid miss MP :klemmer: Ønsker deg en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å henta babyboxer og bleiebøtte... Mye fint i de pakkene syns jeg!! Ellers er formen fin, og jeg nyter alle bevegelser inni magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro med babyboxer :) Har ikke fått surra meg til det enda jeg. Ikke har jeg sendt søknad om foreldrepenger til nav heller, og det er bare 7 uker til den permisjonen starter.. få ut fingeren kanskje :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :) So vidt innom, med noko eg lurer på...som sikkert høyres heilt tullete ut: På UL ser det ut som at nasen til mini er ganske stor, brei...og eg får det ikkje ut av tankane! Altso, han har jo den nasen han har :) Meeen, er det kanskje sånn at nasen ofte ser større ut enn resten av ansiktet på bilder/når dei er nyfødde?? Verken sambuar eller eg har "store" nasar. Hehe, uff, men eg får det altso ikkje ut av tankane. Er den verkeleg so stor som på bildet, liksom...

Nokon andre som har hatt sånne bilder og so har det vist seg "å vere feil."?

Endret av Minimus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske på at babyene er skviset inni magen og ligger i vann:) Jeg tror nok babyen din kommer ut med verdens søteste lille babynese:)

Men alt skal vi nå bekymre oss for..!

Nav var det noen som sa ja.. Skal til jm i neste uke så må få med bekreftelse på termin da og sende inn papirene.

Har bare fått henta den hos apoteket jeg.. Ellers har jeg ikke fått noen kvitteringer i posten så jeg får hentet den på rimi og lindex. Sto at de skulle komme i uke 51/52... Halloen, da føder jeg jo snart!! Men men, må jo bare vente...

Satser på litt shopping i helga i storsverige, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har desverre ikke peiling Minimus, men jeg er ganske sikker på at han kommer til å ha verdens skjønneste lille babynese som skytte sier :) Det er ikke så lenge igjen da, så du får i det minste snart vite det :P hehehe flink til å trøste eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 3D UL minimus? Finnes en del slike "før og etter" bilder ift 3D UL på nett så da kan man jo titte på de og sammenligne? :) Et UL bilde blir vel aldri helt likt som babyen ser ut når det kommer ut. Slenger meg på de to andre frøknene over her, den har sikkert en nydelig liten babynese =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 3D :) Dykk har nok heilt rett, damer ;) Verdens finaste nase, og bilda blir ikkje dei same som i real life :) Neeei, no er det ikkje lenge att! Vekene går jo veldig fort :yvonne: Eg gledar meg til å få på han alle dei fine klea eg har handla, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...