Skytte Skrevet 10. oktober 2011 #681 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok, her får man for å klage på mannen midt i natta... Da jeg våknet og var halvdød imorges var mannen bare sååå god og strøk på ryggen og ga meg hodemassasje<3 Så snakket vi litt om forholdet og at vi begge er skjønt enige om at vi ikke kunne hatt det bedre og aldri kunne tenkt oss noen andre. Så klaget jeg litt for mine morgenhovne hender og murmlet litt.. Så sa mannen: " Hmm.. Men siden jeg ikke vil ha noen andre og du ikke vil ha noen andre.. Så lurer jeg på hvor mye større denne ringen må være? Og om du fortsatt vil gifte deg med meg?" Han slutter liksom ikke å overraske meg:) Og endelig kan jeg snakke om bryllupet til alle og vi har fortalt det til våre foreldre!! Vi kjøpte jo ringene i januar og det er tre år siden han fridde så det var vel på tide, hehe:) Veldig veldig lykkelig og forelsket <3 Så måtte bare dele det med dere.... 100 dager til termin idag!! Og 26 uker!! Hmm.. Har spekulert på den vaksinen. Men vet ikke.. Har ikke satt meg inn i for og imot på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 10. oktober 2011 #682 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok, her får man for å klage på mannen midt i natta... Da jeg våknet og var halvdød imorges var mannen bare sååå god og strøk på ryggen og ga meg hodemassasje<3 Så snakket vi litt om forholdet og at vi begge er skjønt enige om at vi ikke kunne hatt det bedre og aldri kunne tenkt oss noen andre. Så klaget jeg litt for mine morgenhovne hender og murmlet litt.. Så sa mannen: " Hmm.. Men siden jeg ikke vil ha noen andre og du ikke vil ha noen andre.. Så lurer jeg på hvor mye større denne ringen må være? Og om du fortsatt vil gifte deg med meg?" Han slutter liksom ikke å overraske meg:) Og endelig kan jeg snakke om bryllupet til alle og vi har fortalt det til våre foreldre!! Vi kjøpte jo ringene i januar og det er tre år siden han fridde så det var vel på tide, hehe:) Veldig veldig lykkelig og forelsket <3 Så måtte bare dele det med dere.... 100 dager til termin idag!! Og 26 uker!! Hmm.. Har spekulert på den vaksinen. Men vet ikke.. Har ikke satt meg inn i for og imot på den:) Gratulera!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 10. oktober 2011 #683 Del Skrevet 10. oktober 2011 Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #684 Del Skrevet 10. oktober 2011 Grattis Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 10. oktober 2011 #685 Del Skrevet 10. oktober 2011 Gratulerer Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. oktober 2011 #686 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. oktober 2011 #687 Del Skrevet 10. oktober 2011 Takk<3 <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #688 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg sender mannen min på kurs hos mannen din Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 11. oktober 2011 #689 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hurra!! Så koselig Skytte!! Gratulerer så masse!! Da blir det planlegging av bryllup til den store gullmedaljen! Har dere satt noe dato ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. oktober 2011 #690 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hehe, ja kanskje det miss MP:) Datoen blir 04.08.12 Er høvelig godt i gang med planleggingen allerede heldigvis! Må prøve å unngå så mye planlegging midt i ammetåka:) Men det går nok bare bra det også! Men formen har tatt en ny vending og idag er jeg sengeliggende:( Har vært noe uvel inatt. Tenkte det var pga dårlig søvn og fordi jeg kaver meg fra side til side. Klarer ikke ligge noe spesielt på mage lengre. Våknet halv åtte og var kvalm.. Ikke ble det bedre heller så jeg sto opp og tenkte det kanskje hjalp. Lagde frokost til snupp og skulle stelle meg men måtte bare legge meg for da begynte magen å stramme seg. Har hatt voldsomme magesmerter, nesten som kynnere og knip samtidig. Og så kjentes det ut som om noen dro navlen min innover for det stakk inni navlen og strålte nedover mot underlivet.. Lå som en krok i over to timer før jeg sovnet. Føler meg litt bedre nå men det er fortsatt menssmerter og stikkinger i nedre del av magen så jeg ligger nå bare her... Kan ikke huske at jeg opplevde noe slikt sist. Ikke vil jeg være hysterisk og ringe jm heller for magevondt liksom. Det må jo gå over.. Skal ligge en stund til å kjenne det an. Klarer ikke spise noe heller så jeg begynner å bli sulten også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 11. oktober 2011 #691 Del Skrevet 11. oktober 2011 Nesten på dagen 3 mnd etter vårt bryllup. Så koselig Skytte!! Magevondten hørtes ikke noe særlig ut! Har du blitt noe bedre? Håper det kommer seg fort. Har forresten fått en invitasjon i barnedåp ramlende ned i postkassa mi. Det i seg selv er jo hyggelig. Problemet er bare at dette er mennesker vi ikke har noe som helst kontakt med i det hele tatt. Det er deres 4. eller 5. barn såvidt jeg vet. Faren til barnet er sønnen til samboeren til trollemannens far (veldig enkelt forklart, ikkesant :gjeiper: ) Samboeren til trollemannens far har to barn og vi har ikke noe kontakt med noen av dem eller deres partner. Vi har ikke noen planer om å invitere de i verken vårt bryllup eller vår barnedåp som jo faller på samme dag. Vi har da heller ikke lyst til å delta i deres barnedåp da det føles feil å komme i den for så ikke å invitere de 7 mnd etterpå når det er vår tur. Faren til trollemannen kommer jo garantert til å lure på hvorfor vi takker nei (vi har ikke noe som helst kontaktinformasjon til de som har invitert oss så vi sender vel beskjed litt gjennom faren til min mann da det er mest naturlig) Får hoste opp en vetug unnskyldning. LIKER IKKE når folk inviterer til slikt og det er så utrolig lite naturlig! Dette ble rotete forklart..! Haha! Måtte bare få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. oktober 2011 #692 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, det blir veldig koselig håper jeg:) Så kan jeg få gode tips fra deg også! Lurt! Urk, skjønner dilemmaet ang dåpen.. Liker heller ikke sånne overraskelser. Spesielt å bli invitert hvis man ikke engang har tlf nr til dem det gjelder! Da er man jo ikke akkurat omgangsvenner.. Jeg er ikke kvalm lengre og stikkingen har gitt seg. Har stått opp og stelt meg men har fått verre kynnere... Ikke direkte vondt men jeg må liksom puste litt ekstra for å få nok luft føler jeg. Har drukket et halvt glass juice men klarer ikke mat:( Skal være alene med snupp hele ettermiddag og kveld så håper det gir seg snart:( Mannen snekrer og er tidvis i gangen og hører hvordan det går<3 Har tenkt å klare å hente snupp i bhagen og brodern på flyplassen men da må jeg kjøre om en halvtime og det tror jeg ikke går... Har felt noen fortvilte tårer men prøver å ikke være tullete. Men nå føler jeg egentlig for å stortute:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 11. oktober 2011 #693 Del Skrevet 11. oktober 2011 Grattis Skytte So rart...det står på begge våres tickers 28+3, men 83 dagar på min og 81 dagar på din. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #694 Del Skrevet 12. oktober 2011 Tror min er feil, men jeg har gitt opp å skjønne noe av det Tror jeg er 29 uker i morra! Trodde vi hadde termin på samme dag jeg, så det er mulig at det står feil i terminlista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 12. oktober 2011 #695 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Tror min er feil, men jeg har gitt opp å skjønne noe av det Tror jeg er 29 uker i morra! Trodde vi hadde termin på samme dag jeg, så det er mulig at det står feil i terminlista? Hehe, ja me kan gje opp det der trur eg. Njeei, da har me ikkje termin same dag. Eg har 2. januar (står 3. januar på terminlista) So 29 veker (herregud, lykke) på lørdag Hurra for dine 29 veker! Endret 12. oktober 2011 av Minimus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 13. oktober 2011 #696 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei godtfolk. Som om ikke det er nok å være konstant kvalm ar jeg nå fått galleblærebetennelse kan ikke si at jeg koser meg så veldig. Er innlagt på sykehuset og er på pinex forte rus. Måtte bare klage litt Håper dere andre har det flott. Hilsen puserjenta på rom 630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #697 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei godtfolk. Som om ikke det er nok å være konstant kvalm ar jeg nå fått galleblærebetennelse kan ikke si at jeg koser meg så veldig. Er innlagt på sykehuset og er på pinex forte rus. Måtte bare klage litt Håper dere andre har det flott. Hilsen puserjenta på rom 630 Huff så masse møkk som skulle komme din vei da! Hva går galleblærebetennelse ut på? God bedring ihvertfall syns jeg har sagt det noen ganger nå uten at det ser ut til å hjelpe men Håper du blir bedre snart og kan nyte resten av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 13. oktober 2011 #698 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tusen takk tankene:) Jeg må innrømme at jeg er litt clueless selv men har vondt under brystet og i ryggen, som ett belte. Jeg har forstørret galleblære med noe grått inni. Imorgen skal jeg ta MR for å se om det er noen steiner i en bukspyttkjertelgang ( tror jeg) hva som skjer videre vet jeg ikke. Har tatt to ul idag. Først uten baby så med. den er frisk og rask Føler at jeg har fått nok nå. Veldig glad for iPad og trådløst nettverk, nesten imponert over sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 13. oktober 2011 #699 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tusen takk tankene:) Jeg må innrømme at jeg er litt clueless selv men har vondt under brystet og i ryggen, som ett belte. Jeg har forstørret galleblære med noe grått inni. Imorgen skal jeg ta MR for å se om det er noen steiner i en bukspyttkjertelgang ( tror jeg) hva som skjer videre vet jeg ikke. Har tatt to ul idag. Først uten baby så med. den er frisk og rask Føler at jeg har fått nok nå. Veldig glad for iPad og trådløst nettverk, nesten imponert over sykehuset Uff da! God bedring. Oppi det kjedelege som feilar deg so er det enda godt du har trådlaust nettverk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2011 #700 Del Skrevet 13. oktober 2011 Oh no:( Så fælt som du skulle plages med alt da:( Håper du slipper voldsomme smerter.. Men godt at bebisen har det bra <3 Og thank God for internett:) God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå