Gå til innhold

Skravletråd 2012

Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Tusen takk for gratulasjoner! Dette er stas! Gleder meg sånn til jenta kommer :babyjente:

Blir spennende å høre om UL til resten av gjengen her inne og! Noen som planlegger å vente med å få vite kjønn til fødselen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det tror jeg ikke vi klarer... Vil vite hvis mulig på fredag, vi tror det er ei jente da... Men men vi får se! To dager igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var uvitende sist men denne gangen klarer jeg ikke vente:) Tror det bor en jente i magen min også, uten at jeg vet hvorfor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET at jeg ikke klarer å vente med å vite kjønn :fnise: Blir spennende å se hva det blir. Har en liten følelse på at det blir gutt her, men vet ikke hvorfor. Gleder meg til å høre hva dere andre får også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespent på dere andre jeg også :Nikke:

Åh jeg er så trøtt! Har allerede sovet på sofaen, kan ikke gå og legge meg før klesvasken er ferdig. Gjeeeesp!!

God kveld jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......og nå fikk jeg lyst på McDonalds mat Kvn84! :gjeiper:

Ul i dag var toppers! Helt utrolig å se den lille krabaten. Det viste seg å være en gutt :hjerte:

Alt stod bra til med den vesle tassen :rodmer:

Men det viste seg også at ul er 31 des! Må jeg forlate dere da? Tror ikke helt på det egentlig, tror (og håper) han kommer etter nyttår. Så jeg holder meg her hos dere jeg :Nikke:

Åå, ein liten gut :) So kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nokon som veit om ein bra olje som kan førebyggje strekkmerker? Går no an å prøve å smøre på kroppen iallefall :)

Endret av Minimus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaner ikke desverre du...:(

Ser at de jeg fikk sist begynner å bli fremtredende igjen... Håper bare så inderlig at jeg ikke får så mange nye...

Jeg smører meg med vanlig bodylotion men det er fordi at jeg alltid gjør det for det får meg til å føle meg litt freshere:) Også lukter det godt:) Men prøver man så har man i allefall gjort sitt beste!

Og så gjør vi knipeøvelser, jenter!! Come on!!:)

Hvis vi minner hverandre på det så skal dere se vi tilslutt gjør det automatisk når vi logger på kg:)

Så forhindrer vi lekasje og fremfall og blir de thighteste elskerinnene våre menn noen sinne har drømt om!!

Kniiiip!!!

Ha en smashing day hot mamas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's the right way of thinking, Skytte!! :lur:

Sånn medisinsk sett er det ikke påvist at noen spesiell strekkmerkekrem har noe særlig effekt. Det som hjelper er generelt å holde huden fuktig, unngå at den tørker ut. Så en hvilken som helst body lotion skulle vel duge :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte Natusan intensive care baby oil med aloe vera. Den var god å smøre på og luktar godt :) Kanskje eg kjem til å bruke den på bebisen mi òg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i disse bodybutter boksene fra The Body Shop. Noen av kremene dems er fetere enn de andre og jeg bruker en av den typen nå til å smøre på. (Body Butter med Shea butter lukt) Elsker den! Kan anbefales ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er ul over og vi har ei frisk liten jente i magen min:) termin er flyttet til 08.01.12:)

Gratulerer så mye med ei lita jente i magen, kvn84 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ul over og vi har ei frisk liten jente i magen min:) termin er flyttet til 08.01.12:)

[/quote

Ei lita jente. Åå :) Heldige dykk som får sjå kjønn. Eg fekk ikkje sjå pga navlestreng mellom beina + at beina var kryssa. Men, h*n har berre til å vise seg neste gong :jepp:

Min termin er 2. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dere som vet kjønn er så heldige. Da kan dere handle på salg på princess :sjenert: var innom en dag for å det om jeg fant noe jeg kan begynne å kjøpe, men stort sett alt var i rosa eller blått. Så da må jeg nok vente litt til med å handle :sukk: jaja, får håpe det blir mer salg senere :)

hvordan er formen deres nå da, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere som vet kjønn er så heldige. Da kan dere handle på salg på princess :sjenert: var innom en dag for å det om jeg fant noe jeg kan begynne å kjøpe, men stort sett alt var i rosa eller blått. Så da må jeg nok vente litt til med å handle :sukk: jaja, får håpe det blir mer salg senere :)

hvordan er formen deres nå da, jenter?

Ja, dei er heldige :) Kjedeleg når det kun er standardfargane å velge mellom. Eg har ikkje kjøpt tepper og slike ting, men har kjøpt fleire kle der det går mest i blått og grønt. Det passar til både jente og gut :) Syns eg da ;) Men, ofte er det bil o.l. på "guteklea" og hjerte o.l. på "jenteklea"...det er so irriterande, hehe.

Formen min er super. Fortsatt kvalm (og migrenen er her fortsatt), men det overlever eg fint.

Nokon som opplever det same eller veit kva dette er?: Det er so rart - kvar natt (eller når eg har sove middag i senga) blir magen veldig hard rett under navlen. Akkurat som at nedre del av magen forsvinner og samlar seg til ein klump. Når eg tenker meg om, det virkar som at det skjer spesielt om eg har lege på sia.

Hehe, eg har innbilt meg at det er mini som er klumpen, men det går vel ikkje an so tidleg??

Nattinatt :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og opplevd det du beskriver med hard mage rett under navlen Minimus. Da føler jeg meg helt øm og rar og det er ubehagelig om trollemannen kommer for å kose med magen da :fnise: Aner ikke hva det er, eller hva det skyldes :vetikke: Anntar det ikke er noe farlig :)

Når er det du skal på UL Pjusk? Salget varer frem til 27 aug! :jepp:

Jeg har hatt vondt i ryggen de siste dagene. Helt nederst i korsryggen også stråler det ut i høyre låret. Kjennes GODT hver gang jeg løfter beinet.. Håper det gir seg!

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det jammen skjedd saker siden jeg sist kikket innom! Gratulerer så mye til dere som har vært på vellykket UL, og fått vite kjønn på den lille :rodmer:

Bare drøye tre uker til ordinær UL her - håper på en samarbeidsvillig tass, men gjenstår og se.

Vi var jo på UL 13+3, og da var den særdeles lite samarbeidsvillig :snurt:

Godt og se at det ikke bare er jeg som griner av alt som har med fødsel og nyfødte å gjøre. Føler meg SÅ teit når jeg ser på fødeavdelingen på TVNorge altså :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...