Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

16mm og tydlige hjerteslag:) nå puster vi lettet ut i heimen

Å så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen :) Mens-terminen min er ein av dei fyrste dagane i januar, so blir med her eg da :)

På søndag er eg 9 veker, tida går fort! Og det er veldig deileg. Blir moro å seie det til venner og familie.

På mandag skal eg på min fyrste kontroll :) Har vore på ein slik kontroll ein gong før, men den graviditeten endte med SA. Og no er eg snaaart komen til dei magiske 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er forresten kvalm og trøytt sånn ca. dagen lang, hehe. Og kjenner stikningar veldig ofte. Håpar det går over om nokon veker :sjenert: Sistnevnte er vel vedvarande so vidt eg veit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16mm og tydlige hjerteslag:) nå puster vi lettet ut i heimen

:hjerte::hoppe:

------------------

Velkommen Minimus! Håper det går over de magiske 12 denne gangen! :jepp: Blir spennende å følge deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, her har det skjedd saker siden sist jeg hadde et våkent øyeblikk:)

Huff, får helt vondt av deg Vettel:( Må virkelig håpe at de finner ut av dette.. Stor klem til deg <3

Morsomt å se at flere har kommet til også!

Jeg er så trøtt og utslitt for tiden at jeg holder på å bli sprø!!

Idag sovna jeg mens jeg satt og snakket med pappa! Og han var her, fysisk i samme rom som meg! Er det mulig liksom?!

Var på tidlig UL på mandag men det glemte jeg kanskje å skrive her? Jeg så bare masse grums:) Men legen og jm så et lite bankende hjerte. Fikk meg en drop in ul da jeg var på sykehuset i et annet ærend..:) Har jo time til min gynekolog 8.juni så håper jeg ser litt mer da:)

Ellers føler jeg at jeg begynner å bli hypokonder... Er trett og sliten, vooonde pupper, hodepine, kvalme og begynnende halsbrann. Jepp, bring it on! Jeg syter ikke, men syns det er litt flaut.

Sist hadde jeg halsbrann hele svangerskapet... Så butikken neste og kjøpe lovehearts! Takk hormoner..

Har dere noen cravings? Jeg kan nesten gå over lik for å få noe salt å spise... Salt er sååå godt... Salt pålegg, salt middag, salt potetgull, salt godis... I'm a freak:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Minimus :) Krysser fingrene for at du kommer deg forbi 12 uker denne gangen!

Det er lov å nevne plagene sine da Skytte :fnise: Føler med deg med den halsbrannen, her starta det i går. Sist kom det endel senere i svangerskapet, men denne gangen skal jeg visst ikke være så heldig! Også er jeg veeeldig kvalm, var ikke så ille sist. Så jeg har ikke noen cravings, heller anti-cravings, klarer ikke tanken på ditten og datten. Får brekninger når jeg tenker på det jeg har spist til middag dagen før, så jeg trenger med andre ord ca 222 middagsforslag :sjenert: Gruer meg til å gå på kjøkkenet for å få meg frokost, fordi spaghettikjelen fra i går står der og stinker :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKKURAT sånn har jeg også det!! Vil spy når jeg tenker på hva jeg har spist, selv om det var kjempegodt der og da.

Har presis samme problemstilling bare med en lasagneform. Men mannen er heldigvis igang med rydding der nå...

Har lurt på hva jeg skal spise etterhvert dersom alt blir kvalmt. Da må vi lage oss en middagstråd:)

Har tilbakefall i ryggen så er sengeliggende enda idag... Har lurt i meg en liten youghurt og håper kanskje at jeg ikke blir kvalm. Men det er jeg egentlig allerede, jeg prøver bare å ignorere det så det ikke blir verre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkar du har prolaps du ja! God bedring da :klemmer: Det sliter samboeren min med og, så jeg har skjønt at det ikke er noe særlig.

Jeg kom meg ut på kjøkkenet, og fikk laget meg en brødskive med banan og et glass biola, men fikk det ikke ned. Da er det godt at man har lollipop i fryseren :)

Er med på middagstråd ja, men det spørs om vi klarer å lese den uten å bli kvalme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha fiskegrateng idag! Har kjempelyst på det nå og gleder meg til litt smør og gulrot på.. Hvis det også gjør meg kvalm etterpå blir jeg fortvilet for det er jo så godt..

Mmm... Lollipop er godt ja:) Levde på det i forrige svangerskap!

Mannen har vært og tilbudt meg mellommåltid og ramset opp alt vi hadde! Men akkurat nå har jeg bare lyst på druer og vannmelon... Følte muligens at han syns jeg er litt håpløs nå:) Håper bare jeg fortsatt har lyst på det når han kommer fra butikken..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Håper det går bra med alle.

Høres ut som vi er ganske like i formen. Kvalm, uggen og småkvalm men fysen. Har ikke dilla på noe enda, men drakk mye sjokolademelk forrige gang.

Har fortalt det til sjefen min idag, hun ble glad på våre vegne, men så på skrekk og gru hvordan hun skal løse hvis jeg blir sykemeldt i sommer. Var dårlig form på jobben, så ville bare få den unna.

Har bestilt ul til 10. Juni. Så da krysser vi fingrene:)

God helg alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, so morsomt! Her har me ei kjele med tandoori. Blæ. Men heldigvis har kjæresten min bytta ut vatnet, so stanken er ikkje so verst lenger. Får vel ta oppvasken om ikkje so lenge. Godt å vere ferdig tidleg på kveld med alt sånt. Elleeer, kanskje eg ventar til i morgo, hehe. Gler meg til den dagen me kjøper oppvaskmaskin, ja og so større leilegheit sjølvsagt :) No bur me i ein som kanskje passar best til 1 person, max 2...og me skal bli 3! Er litt stressa med tanke på ny kåk altso. Men er mange mnd til knøttet kjem, so har litt tid på oss.

Eg har veldig lyst på jordbær, honningmelon, vannmelon og moreller om dagen. Mmm, vatn i munnen.

I dag bestilte me oss kinamat til middag. Det var det einaste eg hadde lyst på. Og det var fantastisk godt. Synd me ikkje har råd til å ete det kvar dag, hehe.

Eg hadde planar om ei snopfri helg, meen...kjøpte salt chips og holiday dip som eg skal kooosa meg med seinare :D

Ha ei fin helg, jenter :goodbye:

Endret av Minimus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, jeg fikk akutt lyst på potetgull og dipp!!!! Det hørtes himmelsk ut...

Har spist vannmelon idag men syns det var søtt..:)

MÅ få ordna meg potetgull kjenner jeg, nååå!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i appelsin, appelsinjuice, appelsinsaftis, ja alt med appelsin egentlig :gjeiper:

Ellers er formen min blitt bedre, kvalmen er ikke like intens :) sinnsykt deilig! Nå er det mest trøttheten som stopper meg om dagen :Gjesp: sover MYE :fnise:

God helg jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikkje kjempegodt med chips og dip. Halvliters-glaset med isvatn og agurk smakte bedre! Det er sånn at eg får lyst på chips og lignande å tygga på, men so er det ikkje noko særleg allikavel. Trur eg skal begynna å holda meg til frukten, eg...den er like god "etter som før".

No er det drømmeland next. I morgo ventar 1 time med rygg & nakkemassasje :lur: Blir ein kjapp tannpuss i kveld, kjenner eg :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var temmelig godt der og da! Men så ble det litt mye og jeg ble kvalm.. Det hele toppet seg i sted da jeg var småkvalm og skulle sette smoothien min i kjøleskapet.

Der hadde mannen satt resten av dippen og fy f som det stinka!!! Jeg brakk meg og gikk rett i seng!

Dessuten var jeg på vekten imorges:( Huff... Har gått opp 1,5 kg på tre uker:( Ikke rart det da for jeg har jo ikke kunnet røre meg pga ryggen og jeg har vært konstant sulten... Ble litt lei meg. Er tyngre nå enn da jeg ble påvei med snupp. Tok av meg litt og var fornøyd da jeg var gravid før saen. Men det strømmet på noen kilo etter saen og kræsjen min:(

Jaja. Får bare prøve og være flink og ikke spise som en gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen! :) Sniker meg forsiktig inn hit jeg, om det er greit? :sjenert: Har menstermin 4. Februar, så jeg er i dag 4+2. Har hatt 2 SA tidligere (Januar 2011 og April 2011), så denne gangen håper jeg spiren klamrer seg fast. Gleder meg til å følge alle dere andre frem til Januar/Februar 2012 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her gikk det galt (igjen). Det ble et kort opphold! Lykke til videre, jenter! :klemmer:

Uff, trist å høyre :tristbla: Håpar det går bra neste gong, og at det ikkje er lenge til me ser deg att :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :) Sniker meg forsiktig inn hit jeg, om det er greit? :sjenert: Har menstermin 4. Februar, så jeg er i dag 4+2. Har hatt 2 SA tidligere (Januar 2011 og April 2011), så denne gangen håper jeg spiren klamrer seg fast. Gleder meg til å følge alle dere andre frem til Januar/Februar 2012 :jepp:

Hei og velkomen :) Oi, 2 SA allerede i år. Ja, denna gongen får me håpa det går bra! Det var ein grunn til at du SA dei to andre gongene, og alle gode ting er 3 ;) Lykke til iallefall!

Sjølv hadde eg 1 SA i februar. Var ganske sårt da ettersom veninna mi var (er) gravid òg. Men håpet steig att etter nokon veker, og no begynner eg på 9. veke i morgo :) Berre går og ventar på at det skal bli 19. juni eg no, for da er det 12 veker og eg kan fortella nyheten til folk :)

Lurer litt på kva nokon av dei kjem til å seie :sjenert:, for me har ikkje mykje peng. Kanskje berre vanleg løn til 1 person. Men, eg tenker at det ordnar seg alltid. Mamma var åleine med meg og fekk minstebidrag. Ho var student. Og eg merka aldri at me hadde lite peng. Ho var kreativ og flink til å bruke pengane på "rett" måte :) SO, viss ho kan klare det skal me klare det. Og me er i tillegg 2, og det hjelper på vil eg tru :) Nokon andre som ikkje har so mykje å rutte med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...