Gå til innhold

Var det egentlig noe som het "tacky" på slutten av


MilliVanilli

Anbefalte innlegg

Slengbusker med mye sleng var veldig populært. En annen ting jeg aldri kommer til å glemme er buffalo sko, herregud for et grusomt syn. Jeg fikk heldigvis aldri noen slike sko, men misunte mange av jentene i klassen som spradet rundt på disse kartongene. Bare se på dette bildet, enda styggere en hva jeg husker dem som;

Min lenke

Endret av Sofie_22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er relativt.

For vi kommer helt sikkert ikke til å le rått av disse--> Min lenke om få år...?

absolutt, men mange ler vel av de der allerede...ikke en trend som nådde så mange andre enn bloggere de der vel? Jeg tror nå vi kommer til å le rått av noe så vanlig som tights + tunika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker at vi satte opp håret i så mye hårklemmer at vi omtrent falt bakover da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker at vi satte opp håret i så mye hårklemmer at vi omtrent falt bakover da? :P

Jeg husker at mamma satte opp håret mitt med en hel haug med sånne små ,value[/model/2011/805%2073920%2009009%2034%200604%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]hårklyper. De var i tillegg i alle verdens farger og jeg følte meg sååå fin når mamma hadde satt opp håret mitt :P

Hadde også sånt ,value[/model/2011/A55%2081786%2009090%2096%204639%202.jpg]&

set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]"]hårbånd (?) med mange lilla hjerter på. Like etter at jeg hadde fått et sånt hårbånd, klipte jeg meg ganske kort. Likevel brukte jeg dette båndet. Om andre syns jeg var fin vet jeg ikke, men jeg syns selv at jeg så helt fantastisk ut. Etter å ha sett på flere bilder, blir jeg rett og slett flau. Det korte håret sto rett ut bak :fnise: Jeg fatter ikke at mamma lot meg gå sånn en gang :P

Og til TS - gøy at du startet en sånn tråd! Morsomt å mimre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengbusker med mye sleng var veldig populært. En annen ting jeg aldri kommer til å glemme er buffalo sko, herregud for et grusomt syn. Jeg fikk heldigvis aldri noen slike sko, men misunte mange av jentene i klassen som spradet rundt på disse kartongene. Bare se på dette bildet, enda styggere en hva jeg husker dem som;

Min lenke

:fnise: Jeg hadde et par lignende sko :fnise: Ikke spesielt godtå vrikke foten i disse nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ett bilde av meg fra flere år tilbake, hadde knallgul kort topp og noe som lignet på myggnetting over der igjen. Gjennomsiktig genser, litt blank og skinnende i ett rart og hardt stoff. Det så ikke pent ut. Vet ikke om det var mote akkuratt, men jeg syntes sikkert det var kjempefint for jeg hadde tydeligvis noen slike..

:sjokk:

Hadde også en bukse(husker ikke om det var Miss Sixty eller ett annet merke), men var iallefall en mørk jeans, men en glitrende tiger eller en løve nedover hele beinet, husker jeg syntes den var så fin, tror den ble kastet fordi jeg fant ut at den var grusom :vetikke:

Hadde flere Miss Sixty bukser, en med knyting i sidene og en med en tråd bak. Vanskelig å forklare men det en bit av buksa som manglet over rumpa og der var det satt inn en eller annen tråd..

Hadde pannebånd som så ut som Bh stropper, det var jo skikkelig populært, iallefall hadde nesten ALLE jentene på skolen jeg gikk det.

Ikke klær akkuratt men når jeg gikk i 8 klasse var det svært populært med øyenskygge som var i knallefarger, knall blå, gul, rosa, grønn osv. De var ikke like pent på nybegynnere på 13 som på bildene i parfymeriet for å si det slik :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slutten av 7 klasse og på ungdomskolen (hvert fall i 8 og 9 klasse) gikk alle med miss sixty bukser og jean paul jakker. Huff a meg. Også buffalosko selvsagt. Helt grusomt når jeg tenker tilbake. Hullete topper og gensere er grusomt tacky!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt, men mange ler vel av de der allerede...ikke en trend som nådde så mange andre enn bloggere de der vel? Jeg tror nå vi kommer til å le rått av noe så vanlig som tights + tunika.

Tights og tunika er vel en mote som var på 80 tallet? Det ledde vi ikke rått av, det kom heller tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Slengbusker med mye sleng var veldig populært. En annen ting jeg aldri kommer til å glemme er buffalo sko, herregud for et grusomt syn. Jeg fikk heldigvis aldri noen slike sko, men misunte mange av jentene i klassen som spradet rundt på disse kartongene. Bare se på dette bildet, enda styggere en hva jeg husker dem som;

Min lenke

Jeg hadde akkurat de. Og et par i lilla :)

Jeg hadde mange Miss Sixty bukser, og har tatt vare på 2 av de så jeg kan ha på hvis jeg skal i 90-tallsparty noen gang (venter fortsatt på invite til det). Sefa bukser hadde jeg og. Ønsket meg alltid Mellow bukser (de batikktightsene med lavt liv), men mamma synes de var så ufornuftige, for tights var så kaldt på vinteren)

Men noe dere har glemt fra tidlig 2000-tall var tabaco-buksene fra BikBok. Jeg hadde maaange. De var lave i livet og i alle regnbuens farger. (finner hverken tabaco eller mellow på google) - skal se om jeg finner noen digitalbilder av meg selv med en sånn på og legge ut...

Edit: Toba & co het det visst - og her fant jeg en hvit versjon. Jeg hadde denne i beige. http://www.google.com/imgres?imgurl=http://bloggfiler.no/katrinesalg.blogg.no/images/859692-8-1298486953606.jpg&imgrefurl=http://katrinesalg.blogg.no/1298488286_alt_p_salgsbloggen.html&usg=__dxLF_m9TNr1hGn0xfZfsxrYy8ZM=&h=667&w=500&sz=206&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=MFYUPaX-yrxKKM:&tbnh=128&tbnw=96&ei=aui7TZvCNpCo8QOKrLXdBg&prev=/search%3Fq%3Dtoba%2B%2526%2Bco%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26biw%3D1277%26bih%3D680%26tbm%3Disch0%2C219&itbs=1&iact=hc&vpx=637&vpy=116&dur=537&hovh=164&hovw=123&tx=97&ty=118&page=1&ndsp=32&ved=1t:429,r:20,s:0&biw=1277&bih=680

Endret av Mynona83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat de. Og et par i lilla :)

Jeg hadde mange Miss Sixty bukser, og har tatt vare på 2 av de så jeg kan ha på hvis jeg skal i 90-tallsparty noen gang (venter fortsatt på invite til det). Sefa bukser hadde jeg og. Ønsket meg alltid Mellow bukser (de batikktightsene med lavt liv), men mamma synes de var så ufornuftige, for tights var så kaldt på vinteren)

Men noe dere har glemt fra tidlig 2000-tall var tabaco-buksene fra BikBok. Jeg hadde maaange. De var lave i livet og i alle regnbuens farger. (finner hverken tabaco eller mellow på google) - skal se om jeg finner noen digitalbilder av meg selv med en sånn på og legge ut...

Edit: Toba & co het det visst - og her fant jeg en hvit versjon. Jeg hadde denne i beige. http://www.google.com/imgres?imgurl=http://bloggfiler.no/katrinesalg.blogg.no/images/859692-8-1298486953606.jpg&imgrefurl=http://katrinesalg.blogg.no/1298488286_alt_p_salgsbloggen.html&usg=__dxLF_m9TNr1hGn0xfZfsxrYy8ZM=&h=667&w=500&sz=206&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=MFYUPaX-yrxKKM:&tbnh=128&tbnw=96&ei=aui7TZvCNpCo8QOKrLXdBg&prev=/search%3Fq%3Dtoba%2B%2526%2Bco%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26biw%3D1277%26bih%3D680%26tbm%3Disch0%2C219&itbs=1&iact=hc&vpx=637&vpy=116&dur=537&hovh=164&hovw=123&tx=97&ty=118&page=1&ndsp=32&ved=1t:429,r:20,s:0&biw=1277&bih=680

Var disse Toba&Co-buksene jeg tenkte på når jeg skrev bukser med snøring. Fæle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mynona83

Var disse Toba&Co-buksene jeg tenkte på når jeg skrev bukser med snøring. Fæle :ler:

Skulle ønske jeg tok vare på den sjokkrosa jeg hadde. Den hadde vært killer sammen med et par buffalo på en 90-tallsfest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Men noe dere har glemt fra tidlig 2000-tall var tabaco-buksene fra BikBok. Jeg hadde maaange. De var lave i livet og i alle regnbuens farger. (finner hverken tabaco eller mellow på google) - skal se om jeg finner noen digitalbilder av meg selv med en sånn på og legge ut...

Edit: Toba & co het det visst - og her fant jeg en hvit versjon. Jeg hadde denne i beige. http://www.google.com/imgres?imgurl=http://bloggfiler.no/katrinesalg.blogg.no/images/859692-8-1298486953606.jpg&imgrefurl=http://katrinesalg.blogg.no/1298488286_alt_p_salgsbloggen.html&usg=__dxLF_m9TNr1hGn0xfZfsxrYy8ZM=&h=667&w=500&sz=206&hl=en&start=0&zoom=1&tbnid=MFYUPaX-yrxKKM:&tbnh=128&tbnw=96&ei=aui7TZvCNpCo8QOKrLXdBg&prev=/search%3Fq%3Dtoba%2B%2526%2Bco%26hl%3Den%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26biw%3D1277%26bih%3D680%26tbm%3Disch0%2C219&itbs=1&iact=hc&vpx=637&vpy=116&dur=537&hovh=164&hovw=123&tx=97&ty=118&page=1&ndsp=32&ved=1t:429,r:20,s:0&biw=1277&bih=680

Herregud å grusomt!!! :fnise: Jeg hadde de buksene i mange farger. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahah fyflate så jeg ler! Kom nettopp på at jeg hadde en knallrosa slengbukse! Oh yeah! Og alle jentene i klassen misunnet meg for den! Hahahaha :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker at de mest ....eh trendy klistret på såkalte bindi i panna, og hadde Princess Leia-baller på hver side av hodet- tydelig inspirert av Gwen Stefani. Påmalte hennatatoveringer var også stas blant mange. Lange skjørt med borrelåser her og der, nettingtopper, spraymalte klær, nagler på alle mulige klær- jeg unngikk det som pesten i denne peioden. Husket jeg synte det var jæv...stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...