Gå til innhold

Thai-damer er søter enn norske damer


Gjest Frank

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lei å høre

Det som jeg skal prøve å skrive nå, veit ikke om dere komme til å forstå for jeg er ikke norsk...Nei...Jeg er ikke norsk, men en ren thai dame...født i thailand...oppvokst i thailand...og vil si at jeg er veldig STOLT å være thai dame...

Er gangske lei å høre diskusjon eller kritisere om thai dame...i negativt måte...Jeg har alltid minne på de meste parten av folka at FOLK ER FORSKJELLIGE: du kan ikke fordomme alle...

Min story

Jeg har bodd her i Norge i 6 år, vært gift og skilt...with peace and love^^ jeg og eksen har bestemt oss at vi er forskjellige, så vi måtte slippe hverandre gå og finne sin lykke med kjærlighet...før vi var gift...jobbet jeg på fabrikken og ble kjent med eksen via internett...måtte slutte etterhvert for han ville det...for at jeg skulle reise sammen med han imens han var i Thailand. Etter et par år kom jeg til Norge...husker fortsatt hvordan det var med den følelse...kunne ikke prate norsk...kunne ikke passe inn i samfunn...fordi jeg ble overse eller avvist? Men heldigvis hadde jeg snill eksen som står ved siden av og trøste meg for å kjempe og leve her i Norge, Jeg kunne si at jeg velgte å leve her i Norge pga. ham og ikke for de andre...det hjalp meg å gå videre...og kjempe

Har opplevd selv med norske jente som føler at hun blir truet av oss i sånn kjærliget markedet...^^ For noen få år siden har prøvd å kjøpe pølse i en kiosk i en stor shopping senter...og da fikk jeg ikke kjøpe fordi hun late som hun har ikke hørt eller sett meg da foran...var lei meg, ja...og en gang til var det norske jente som var kollega...vi jobbet sammen drev å spørre meg om '' hvorfor norskemenn driv å hente thai dame hit'' siden de har dem '' norske jente'' her i landet...og da kunne jeg ikke svare...for jeg veit ikke selv...

Så klart at mange av oss '' thai dame '' kan skaffe problemer for dere norske menn, men så klart at vlaget er ditt...det er jo forskjellige måte å bli kjent med thai dame...ikke bare i turistområdet !! Å blir kjent eller hente en thai dame fra pub eller bar, det likner på at du selv ta risiko å velge en som har rote i hode med drikking eller gambling og i dårlig stand med økonomi.

Jeg er nå i tiden lever sammen med en fra trondheim i 3 år og vi er lykkelig...passer på hverandre som thai tradisjon...ta vare på hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere damer så kritiske til at norsk menn får seg en sprek og villig Thai-dame fordi han ikke ønsker å bruke tid/penger på å løpe etter norske likestillingskvinner, som bare kritiserer ham.

Helt greit at en mann tjener mer enn en kvinne i et yrke.

Jeg vil helst ha en mann som jeg kan skjemme bort, både med sex og annet. :) Men jeg finner jo ingen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at folk gidder å la seg provosere.

Hvis menn vil ha seg thaidamer, så la dem hente dem, da! Thaidamer er ikke like, en del av dem er sikkert høyt utdannet og oppegående på alle måter. Går forholdet bra, og de lever lykkelig alle sine dager, så fint for dem. Går det ikke bra, innser de kanskje at de faktisk må jobbe for alle forhold. (Jeg tenker at mange av forholdene som ikke funker, ikke fungerer fordi partene valgte hverandre på feil grunnlag, og nedprioriterer hverandre på den ene eller andre måten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjenner en Thai-dame som er ingeniør, hun ble det via aftenskolens brevkurs :) Hun er 1,60 ck høy og veier 40 kg, og går alltid kledd i kjoler med blomster.

De er jo søte, de små Thai-damene! La de norske mennene få unne seg noe søtt, lite og smart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La de norske mennene få unne seg noe søtt, lite og smart! :)

Hvorfor er det "bare" de norske mennene som skal få noe, hva med de norske kvinnene? Er ikke vi verdt noe vi da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det "bare" de norske mennene som skal få noe, hva med de norske kvinnene? Er ikke vi verdt noe vi da?

Jada, det er greit om du får deg en thaidame du også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Konservativ Mann_*
Hvorfor er det "bare" de norske mennene som skal få noe, hva med de norske kvinnene? Er ikke vi verdt noe vi da?

Det er nok av norske damer som går hånd i hånd med etnisk avfall fra midt-østen, Pakistan osv.

Det verste er at de synes å forvente sympati når de blir dengt gule og blå etterpå (hva hadde dere forventet)?

Import av damer fra Thailand, sør-Amerika og øst-Europa er en motreaksjon mot hurpefronten (aka feminisme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann28

Synes ikke det blir riktig å kalle alle norske damer for kyniske,manipulerende,grådige,stygge osv osv.

finnes faktisk vakre og hyggelige damer i Norge også.

problemet er at det er så få av de.Virker også som det blir mindre og mindre av dem som årene går.De beste damene er vel forlengst gift,forlovet eller opptatt av andre ting.De som er igjen på byen er jo såkalte "rester" fleste menn ikke gidder kaste bort tid på.

Derfor reiser de fleste menn i alle aldersgrupper til thailand

for å finne seg ei hyggelig og søt kone.rett og slett for at utvalget er så utrolig mye bedre en her hjemme i det kaldet nor.

Dette fenomenet blir nok bare mer og mer vanlig her til lands etter som årene går og de norske damene har "forfalt" enda mer.

Har også hørt at thailandske damene blir fort gamle?har faktisk sett mange thai-damer helt opp i 50 som ser mye bedre ut en de norske på 25,og de er skremmende nok i sin beste alder.kanskje er de vakrere fordi i thailand har ikke kvinnene spisekonkurranse der det er om og gjøre å stappe mest mulig non-stop og snickers ned i avfallshullet på kortest mulig tid.Kanskje fordi de gidder å lage sin egen kalorifattige middag selv,i stedet for å "trille" halvfeite ned til det nærmeste gatekjøkken-gjørne for å skaffe seg enda en ny runde med kaloribomber i form av hamburger,cheeseburger og andre ekle fettholdige matretter som får rompa til å "tyte" mer og mer ut av den alt for trange joggebuksa deres,der dere nøffer dere hjem til den ekle bingen deres.

Ja,jeg omtaler den norske kvinnens hjem for "binge" fordi dere ikke gidder å hverken rydde eller vaske å det mest ser ut som noen halvfeite griser som bor der.dere ligger og drar dere på sofaen hele dagen og Nøffer om likestilling å annet uinteressant stoff som nettopp har gått på oprah winfrey show.

Har også hørt at noen veldig få men har sagt at den norske kvinnen er så utrolig god i senga.Til dere vil jeg bare si "reist til thailand og nyt forskjellen"

i stedet for å ha sex med ei falleferdig norsk kvinne er det bedre å stikke på nabogården å ha seg med den største grisepurka i fjøset.Den eneste forskjellen må være at grisen snakker ikke om likestilling når du er ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda mere bla bla bla

noen gang slått deg at vi kvinner er DRITLEI av å rydde etter dere menn..lei at dere sitter der med ølen i hånda og forlanger maten servert forde det var slik det var på 70 tallet...

dere norske menn klager utrolig mye, spessielt menna som henger her på kvinneguiden.

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
noen gang slått deg at vi kvinner er DRITLEI av å rydde etter dere menn..lei at dere sitter der med ølen i hånda og forlanger maten servert forde det var slik det var på 70 tallet...

dere norske menn klager utrolig mye, spessielt menna som henger her på kvinneguiden.

henger ikke på kvinneguiden til vanlig.

ikke drikker jeg heller.

70-tallet husker jeg ikke noe av,fordi da var jeg ikke født :)

klager?...tja...lite i forhold til dere kvinner vil jeg påstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger ikke på kvinneguiden til vanlig.

ikke drikker jeg heller.

70-tallet husker jeg ikke noe av,fordi da var jeg ikke født :)

klager?...tja...lite i forhold til dere kvinner vil jeg påstå

dere gutter klager over mye. er bare å bla litt i trådene rundt her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
dere gutter klager over mye. er bare å bla litt i trådene rundt her :P

synes de fleste her virker positive og hyggelige jeg.

lite fordommer er det her også,det liker vi menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Matilda_*

Norske damer er kresne.

Hva skal gjøre en raring som dusjer sen en gang i året til Jul,har ikke lest en eneste boka i hele sitt liv,kan ikke forene to ord sammen?Da disse damene er jo løsning for sånne mannfolka!Og som regel de er 20-30 år ungre!!!!!For en skam!

Observerer det hver eneste dag på jobb :popcorn: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann_28

Delvis morsomt, men med litt mye skrivefeil og innimellom overtydelig trolling: 5/10. Stå på! Du kan bedre en dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hansen
Ja,jeg omtaler den norske kvinnens hjem for "binge" fordi dere ikke gidder å hverken rydde eller vaske å det mest ser ut som noen halvfeite griser som bor der.dere ligger og drar dere på sofaen hele dagen og Nøffer om likestilling å annet uinteressant stoff som nettopp har gått på oprah winfrey show.

Har også hørt at noen veldig få men har sagt at den norske kvinnen er så utrolig god i senga.Til dere vil jeg bare si "reist til thailand og nyt forskjellen"

i stedet for å ha sex med ei falleferdig norsk kvinne er det bedre å stikke på nabogården å ha seg med den største grisepurka i fjøset.Den eneste forskjellen må være at grisen snakker ikke om likestilling når du er ferdig!!

:ler: Kan ikke forstå at en så veltalende, fordomsfri og hyggelig mann som deg ikke finner en flott norsk kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Veldig enig i akkurat det!!

Man skaper ikke postitivitet ved å slenge ut tull!!

helt enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
finnes faktisk vakre og hyggelige damer i Norge også.

problemet er at det er så få av de.Virker også som det blir mindre og mindre av dem som årene går.De beste damene er vel forlengst gift,forlovet eller opptatt av andre ting.De som er igjen på byen er jo såkalte "rester" fleste menn ikke gidder kaste bort tid på.

Det er jo ikke alle som er ute på byen da. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kuhn Somchai
Det som jeg skal prøve å skrive nå, veit ikke om dere komme til å forstå for jeg er ikke norsk...Nei...Jeg er ikke norsk, men en ren thai dame...født i thailand...oppvokst i thailand...og vil si at jeg er veldig STOLT å være thai dame...

Er gangske lei å høre diskusjon eller kritisere om thai dame...i negativt måte...Jeg har alltid minne på de meste parten av folka at FOLK ER FORSKJELLIGE: du kan ikke fordomme alle...

Min story

Jeg har bodd her i Norge i 6 år, vært gift og skilt...with peace and love^^ jeg og eksen har bestemt oss at vi er forskjellige, så vi måtte slippe hverandre gå og finne sin lykke med kjærlighet...før vi var gift...jobbet jeg på fabrikken og ble kjent med eksen via internett...måtte slutte etterhvert for han ville det...for at jeg skulle reise sammen med han imens han var i Thailand. Etter et par år kom jeg til Norge...husker fortsatt hvordan det var med den følelse...kunne ikke prate norsk...kunne ikke passe inn i samfunn...fordi jeg ble overse eller avvist? Men heldigvis hadde jeg snill eksen som står ved siden av og trøste meg for å kjempe og leve her i Norge, Jeg kunne si at jeg velgte å leve her i Norge pga. ham og ikke for de andre...det hjalp meg å gå videre...og kjempe

Har opplevd selv med norske jente som føler at hun blir truet av oss i sånn kjærliget markedet...^^ For noen få år siden har prøvd å kjøpe pølse i en kiosk i en stor shopping senter...og da fikk jeg ikke kjøpe fordi hun late som hun har ikke hørt eller sett meg da foran...var lei meg, ja...og en gang til var det norske jente som var kollega...vi jobbet sammen drev å spørre meg om '' hvorfor norskemenn driv å hente thai dame hit'' siden de har dem '' norske jente'' her i landet...og da kunne jeg ikke svare...for jeg veit ikke selv...

Så klart at mange av oss '' thai dame '' kan skaffe problemer for dere norske menn, men så klart at vlaget er ditt...det er jo forskjellige måte å bli kjent med thai dame...ikke bare i turistområdet !! Å blir kjent eller hente en thai dame fra pub eller bar, det likner på at du selv ta risiko å velge en som har rote i hode med drikking eller gambling og i dårlig stand med økonomi.

Jeg er nå i tiden lever sammen med en fra trondheim i 3 år og vi er lykkelig...passer på hverandre som thai tradisjon...ta vare på hverandre...

Flott å høre fra deg.

Trives du i Norge? Blant alle disse nordmennene?

Eller ville du/dere heller bodd i Thailand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...